Unknown

Voksi Aktive

19 indlæg i dette emne

Jeg kan se at Bilka har voksi Aktive til 499,-

Egentlig havde vi sparet voksi posen væk, men tænker nu er det ikke et ret godt tilbud ? Det er selvfølgelig uden bæreplade, men regner med at bruge den i liften i starten. Og så er det stadigvæk vante omgivelser for barnet når hun er vokset ud af liften, men evt skal sove andre steder.

hvad er jeres holding ? skal jeg købe den eller lade værre? Er der nogle ulemper ved Aktive frem for Classic

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh den har jeg købt... og sikke billigt du har fundet den. Jeg købte min for 999 hvilket jeg synes var et fund.

Har en veninde der lige har født og som har den samme og hun siger at den er uundværlig. Hendes knægt er godt varm i den og falder til ro med det samme han kommer deri. Så hun vil bestemt anbefale den.

Forskellen på de to så vidt jeg ved er at i Active er der spænder og i classic er der snore. Classic kan også foldes lidt mere ud.

Jeg glæder mig så meget til at tage min i brug :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde, som arbejder med børneudstyr, frarådede mig at købe den, da de har problemer med, at spænderne ikke kan tåle frost og derfor går i stykker.

Men det er et super godt tilbud, og en voksi er fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh den har jeg købt... og sikke billigt du har fundet den. Jeg købte min for 999 hvilket jeg synes var et fund.Har en veninde der lige har født og som har den samme og hun siger at den er uundværlig. Hendes knægt er godt varm i den og falder til ro med det samme han kommer deri. Så hun vil bestemt anbefale den.Forskellen på de to så vidt jeg ved er at i Active er der spænder og i classic er der snore. Classic kan også foldes lidt mere ud.Jeg glæder mig så meget til at tage min i brug :loveshower

Jeg fik overtalt manden og vi har købt den med lyserødt foer til 499,- Havde egentlig besluttet ikke have en voksi, men til 499,- var vi da nød til at slå til.

Min veninde, som arbejder med børneudstyr, frarådede mig at købe den, da de har problemer med, at spænderne ikke kan tåle frost og derfor går i stykker.Men det er et super godt tilbud, og en voksi er fantastisk :)

Kunne godt forestille mig spænderne ikke er lige så holdbare, men tænker at hvis de går i stykker så syer jeg bare snore i som der er i activen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt det med milifoer, behøver jeg at sige at min soldatermand var solgt med det samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv, hvorfor ser jeg først det nu? :boo ser ud til at den er udsolgt nu... er der nogen der ved om der er nogen bilka'er der stadig har nogen liggende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved Bilka Horsens har den liggende. I grøn army. Du kan evt få dem til at sende til din lokale bilka.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også købt en :loveshower fandt en Bilka i Ishøj, der havde nogle liggende.

Men synes jeg har lidt svært ved at finde ud af den <_< har kigget på sådan nogle instruksvideoer på youtube, men jeg synes bare at når den bliver snøret og foldet godt sammen som til et nyfødt barn, så kommer barnet til at ligge på en masse folder og snore... og det må da ikke være særlig behageligt..

Og når man skal gøre den tyndere ved at folde dele af posen om på ryggen istedet for over barnet, så ligger barnet højt på kroppen imens der ikke er ret meget til under hovedet? Så det falder ligesom lidt ned.. Ved ikke helt om det bare er mig, der gør det forkert.. men ellers er jeg da så nød til at anskaffe en hovedpude til den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du fandt den :loveshower :loveshower

Må indrømme jeg kun har prøvet at folde den ganske kort. Og besluttede mig for at jeg nok fandt ud af det når lillepigen kommer til verden hehe. Kan godt se hvad du mener med at hovedet kommer til at ligge lavt i forholdt til kroppen. så kan godt være man skal have en pude i den.

Ellers har Sinning termin før os, så må vi se om hun har nogle fif til os når den lille prinsesse kommer :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers har Sinning termin før os, så må vi se om hun har nogle fif til os når den lille prinsesse kommer :-D

Hehe det kunne være dejligt :biglove

Forresten køber i andre en bæreplade til den? Og er der forskellige bæreplader, eller passer de almindelige til classic også til active?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg har forstået er det samme bæreplade som til Classic man skal købe hvis det er. jeg gør dog ikke, da der følger lift med til barnevognen. så i starten bruger jeg nok posen nede i liften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet ud af hvordan den foldes :) Og hvis i er heldige giver jeg en gennemgang ;) Jeg fandt også en video på youtube, skal nok se om jeg kan finde linket.

Jeg starter også uden bæreplade. Har hørt de skulle være noget hårde i det og tror jeg ville være bange for at baby rutchede ud. Vi har også både lift og voksi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville være super hvis du kunne give en gennemgang af en art :7himmel jeg har selv kigget på youtube videoer, men kan være du har fundet andre end jeg?

Pladen er polstret og så skal den jo ligge under dynen, så tror ikke den vil være for hård at ligge på. Det må jo heller ikke være for blødt, når man skal bære rundt på baby - så skal de jo have god støtte til ryggen.

Forstår heller ikke helt hvad du mener med at baby rutscher ud? Den ligger jo godt pakket ind i voksien også hele vejen rundt om hovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville være super hvis du kunne give en gennemgang af en art :7himmel jeg har selv kigget på youtube videoer, men kan være du har fundet andre end jeg?

Pladen er polstret og så skal den jo ligge under dynen, så tror ikke den vil være for hård at ligge på. Det må jo heller ikke være for blødt, når man skal bære rundt på baby - så skal de jo have god støtte til ryggen.

Forstår heller ikke helt hvad du mener med at baby rutscher ud? Den ligger jo godt pakket ind i voksien også hele vejen rundt om hovedet.

Har bare hørt om nogen hvor de er kommet til at holde den lidt skævt og så faldt baby ud

http://voksi.dk/produkter/voksiposen/utgaatte-voksiposer

Her er det link jeg kiggede på da jeg skulle gennemskue hvordan den skulle snørres... Og der står der også at den er udgået, så det er nok derfor Bilka har den så billigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg har forstået er det samme bæreplade som til Classic man skal købe hvis det er. jeg gør dog ikke, da der følger lift med til barnevognen. så i starten bruger jeg nok posen nede i liften.

Der er da ikke plads til meget baby i en lift hvis voksien også skal være der :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da ikke plads til meget baby i en lift hvis voksien også skal være der :whistling

Heller ikke når det er Voksi aktiv ? tjekkede lige i Bilka (de havde nogle barnevogne stående) og synes fint den kunne være der. Ved selvfølgelig ikke om der er str forskel på lift

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde bruger den i en lift, og der ser det nu ud til at der er masser af plads... Han er self også kun 1 måned, men han ligger godt deri.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså heller ikke sådan en pose kan være i liften, babyen bliver simpelthen klemt og kommer til at ligge og koge. Meningen med voksien er blandt andet, at man så slipper for liften i vognen, når man har bærepladen.

Vi valgte dog ikke at bruge pladen, syntes den virkede alt for hård at ligge på til trods for dynen, og løftede så bare vores børn op af barnevognen som om de lå i en sovepose.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte vores barnevogn i går og må nok give jer ret. Voksiposen kan ikke være i liften ;-) den ligger fint nede i vognen men liften er for smal ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER