Trumpf

Nytårsaften - hvad skal I?

61 indlæg i dette emne

Blærerøv ;)

:jul2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal være herhjemme samme med nogle venner. :) Ved endnu ikke præcis hvor mange vi bliver, men 5-6 stykker. :)

Og her står den på lækker mad (menuen er ikke helt fastlagt endnu), god vin, drinks og måske et par kolde øl.

Kunne sagtens forestille mig der går abefest eller bytur i den, men nu må vi se! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt - jeg har ikke skænket det en eneste tanke, før jeg så denne tråd! :o

Jeg har altid synes, at nytårsaften var lidt overvurderet... Man pisker det så meget op til at være noget stort, at det kun kan blive en skuffelse :(

Sidste år skulle ellers have været rigtig hyggelig sammen med min mands søster og hendes kæreste, men det var så den aften min krop valgte at reagere på min fulde dosis Metformin, så der var sgu ikke meget hygge og sjov i mig <_<

Med termin d. 24/12 er det jo fuldstændig umuligt at planlægge noget som helst i år... Jeg aner faktisk ikke hvad vi skal, men mon ikke vi skal være hjemme. Enten Søren og jeg i tosomhed eller Søren, mig og vores lille Anna som familie :wub Mit bud er ekstra god mad og hygge.

Måske der er nogen forældre/svigerforældre alt efter status på graviditet/fødsel/Anna - ingen ved det! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke helt hvad vores planer er endnu... jeg vil gerne blive hjemme, da jeg er meget gravid på det tidspunkt og så har vi et par hunde hvoraf den ene er bange for fyrværkeri, så vil gerne være hjemme hos hende. Men hvad kæresten gør endnu ved jeg ikke :rolleyes om han også bliver hjemme, tager et andet sted hen eller om der bliver inviteret flere hjem til os. Det bliver spændende at se! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fødselsdag nytårs aften :hurra Så det var en god tradition med kæmpe middag nytårsaften (hvor jeg bestemt menuen til dels :P) og ellers bare feste og fyre fyrværkeri af!

De sidste 2 har jeg dog sammen med Jan holdt nytår med hans venner.. Det har været super kedeligt begge år og ja intet som det plejer!

SÅ I ÅR SKA VI HJEM TIL MINE MORS KØDGRYDER OG HOLDE NYTÅR :kuller

Sad helt opslugt og fortalte Sara med så levende billeder jeg kunne hvor fantastisk nytårsaften ville blive hjemme hos mine forældre.. Al den lækre mad, lammekølle, skinke osv., udsigten over sydmors med alt fyrværkeriet og UHA...

JEG GLÆDER MIG :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi aftalte tilbage i august, at holde julen sammen med nogle gode venner. De har som os også to børn, der er nogenlunde jævnaldrende med vores.

Vi bestiller mad udefra fra "Under Klippen". Det er delvis færdig mad, der blot kræver en lille smule tilberedelse.

Børnene bliver spist af med pasta og kødsauce.

Ved 20 tiden fyrer vi nok lidt fyrværkeri af for børnenes skyld og de vil være puttet inden midnat.

Vi fejrer nytåret med Champagne eller anden mousserende vin og kransekage.

Når vi har skudt det nye år ind med fyrværkeri, skal vi have ostebord til natmad.

De sidste mange år, har vi holdt nytår med andre børnefamilier fra vennekredsen og det plejer at forløbe på nogenlunde samme hyggelige måde. :)

Elsker nytårsaften!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke helt fastlagt endnu... Enten med manden ned til hans søster, til en veninde med hendes mand, barn + venner eller sammen med en anden veninde som heller ikke helt har lagt planer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også vi skal være hjemme, kun os. Det har vi gjort de sidste par år, og det har været rigtig hyggeligt. Vi laver en lækker 3 retters menu, eller får raclette. Hygger med ungerne, når de er trætte bliver de puttet. Så prøver vi at holde os vågne til kl 24, ser fyrværkeri og går i seng. I år har vores ældste søn spurgt, om vi ikke skal have fyrværkeri. Så det skal vi da. :D Han er 4 år, og har ikke set så meget endnu. Tror måske han bliver lidt bange for det. ( så vil han ligne sin mor!)

I løbet af dagen, kommer vores venner på besøg og skåler i champagne med os. Naboerne kommer også forbi til en øl. Jeg elsker at pynte op til nytår. :glad Så der er MEGET pynt her nytårsaften. Jeg elsker også at se dronningens nytårstale, og springe ind i det nye år, og tænke på, hvad det mon bringer os.(forhåbentlig en lille bebs) :loveshower Vi er også glade for at se det der programmer med året der gik. Vi sidder hvert år og siger til hinanden, hold da op, så er det år allerede gået. I år er ingen undtagelse. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var slet ikke for at klandre nogen...bed bare mærke i at mange sagde BARE som om de skal nøjes med... er mere en undren om det er det man føler... Vi skal jo heller ikke noget VILDT i år, men det passer mig egentlig ok og så kan jeg også lære Claus' venner lidt bedre at kende :)

Ved jeg godt ;) Men syntes faktisk også selv, at når man skriver "bare" så mener man, at man nøjes :) Og det syntes jeg bestemt ikke vi gør nytårsaften, for det er bare så hyggeligt, selvom vi hverken har gæster eller er ude ;)

Så nej føler ikke vi nøjes, men gjorde det nok i starten efter at have været vant til, at være sammen med andre nytårsaften ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror manden er lettet nu. Vi har lige fundet ud af hvad vi skal nytårsaften. Jeg ville ikka have haft noget i mod at være hjemme bare os 2, men han vil godt nok gerne have en og drikke et glas morgan med. Så vi skal ned til et hold venner i Bording, sammen med deres 3 børn, så det bliver formentlig stille og roligt´:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får besøg af et vennepar og deres to børn. Og selvom vi er sønderjyder, så får vi altid 4 retters gourmet menu og spiser den traditionelle Sønderjyske nytårsmad en anden dag. Kl 21 har vi børnenytår med børnechampagne og diverse små raketter og andre små fyrværkeriting. Når børnene er blevet puttet tager vi voksne nok en ekstra drink, skruer lidt op for musikken og finder et godt brædtspil frem. Kl 24 fyrer vi nogle større raketter af og går Ud på vejen og ønsker naboerne godt nytår.

Hytten kommer til at flyde i zerpentiner og skrammel fra bordbomber og vi elsker det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER