Guest

Hvilken vinterjakke har du?

24 indlæg i dette emne

Som overskriften - hvilken vinterjakke har du?

Jeg har lige købt en Modström dunjakke - model: gone. Venter kun på at jeg får den med posten imorgen. Ihh - det er jo næsten ligesom juleaften :jul6:

118657_5_2_1.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En SÅ skøn Danefæ frakke :loveshower

DF_FW09_elsejakke_sort_2.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En SÅ skøn Danefæ frakke :loveshower

DF_FW09_elsejakke_sort_2.JPG

Ihh den ser også ret lækker ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har I år købt en klassisk parka fra Vila i den fineste mosgrønne farve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en dejlig varm skijakke fra Everest - er meget glad for den (kan dog ikke finde billede) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuh selvom jeg gør alt hvad jeg kan for at være anonym herinde, så er jeg da nødt til at vise min nye vinterjakke frem, eeeelsker den!!

Den er fra Karen Millen

post-4050-034728100 1323463624_thumb.jpg post-4050-043759600 1323463639_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuh selvom jeg gør alt hvad jeg kan for at være anonym herinde, så er jeg da nødt til at vise min nye vinterjakke frem, eeeelsker den!!

Den er fra Karen Millen

post-4050-034728100 1323463624_thumb.jpg post-4050-043759600 1323463639_thumb.jpg

Hvor er den smuk! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuh selvom jeg gør alt hvad jeg kan for at være anonym herinde, så er jeg da nødt til at vise min nye vinterjakke frem, eeeelsker den!!

Den er fra Karen Millen

post-4050-034728100 1323463624_thumb.jpg post-4050-043759600 1323463639_thumb.jpg

Den er vildt flot! Og ser meget dyr ud ;)

Og så ville den ca. være hvid indtil jeg kom ud af butikken, hvis den var min :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er vildt flot! Og ser meget dyr ud ;)

Og så ville den ca. være hvid indtil jeg kom ud af butikken, hvis den var min :rolleyes

haha tak, og ja den var desværre også lidt dyr :whistling

det har lykkes mig at holde den forholdsvis pæn endnu, ruller mig ikke så meget i sneen og ingen børn osv, så håber den holder sig pæn resten af vinteren... og så må den sendes til rens når vinteren slutter tænker jeg. men haha, har lært at børste sædderne i toget inden jeg sætter mig ned så jeg ikke sætter mig i noget der pletter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuh selvom jeg gør alt hvad jeg kan for at være anonym herinde, så er jeg da nødt til at vise min nye vinterjakke frem, eeeelsker den!!

Den er fra Karen Millen

post-4050-034728100 1323463624_thumb.jpg post-4050-043759600 1323463639_thumb.jpg

Hvor er den flot!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en rød let dynet frakke fra Nanok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen vinterjakke <_<

Jeg har en jakke fra kvickly som er lidt foret.. Den er grim, men købte den i foråret, da der var tilbud (25 kr), og jeg stadigvæk tabte mig - så den er lidt stor nu, men så kan man have en ekstra trøje på jo :D

Derudover har mine svigerforældre købt en fin læderjakke til mig :) Den er ikke varm, men den er vandafvisende, også har jeg en trøje eller to under :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en sort dynejakke, som jeg ikke synes er særlig pæn... Men jeg vil jo gerne tabe mig, så nægter at smide mange penge efter en pæn jakke, som jeg så ikke kan passe til næste år ;) Og har ret mange pæne jakker der er 1-2 numre mindre, som jeg hååber jeg kan passe næste år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt denne parka fra Cha Cha .. Dejlig varm :)

3bda2bcc-11ea-4506-bf83-875b832a59c0.png?c=0_2f13d138a-367e-4c7e-bd37-ab55ad2fdb69.png?c=0_2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en fra H&M sidste års model. Kan ikke finde et billede af den :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en kort rød jakke fra Canada Goose :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 4 vinterjakker/-frakker i spil :blush En er en lilla-meleret frakke fra Benetton, som jeg fik kortet af til kort frakke sidste aar. Saa har jeg en koksgraa parka fra Vero Moda, som er 3 vintre gammel efterhaanden, men virkelig holder sig godt. Saa har jeg en lys, cremefarvet dynejakke med pelshaette, som jeg koebte paa mega-outlet forrige aar. Den er god varm og jeg elsker den. I aar har jeg koebt en klassisk uldfrakke i sort, som er en smule "kappeformet", med 3/4 aermer og strikkede, taetsiddende uldaermer for resten. Den er til finere brug, men kan helt sikkert bruges med min gravide mave til vinteren er ovre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en kort rød jakke fra Canada Goose :)

Jeg vil sååååå gerne have en Canada Goose, men syntes bare de er for dyre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sååååå gerne have en Canada Goose, men syntes bare de er for dyre..

Kan man ikke spare en del ved at koebe over nettet i USA(paa trods af told)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sååååå gerne have en Canada Goose, men syntes bare de er for dyre..

Jeg købte den i USA over nettet og til trods for told var den meget billigere end herhjemme. Min svigerinde er pt i New York og har fået hende til at tage en lang model med hjem :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en.. tror jeg.. synes dog min krave er mere brun i det.. men kan ikke helt huske det :)

anhd001pop.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke spare en del ved at koebe over nettet i USA(paa trods af told)?

Joeeh, det kan man. Men så ligger de stadig i en 3500-4000 kr. Er måske lidt nærig på det punkt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte den i USA over nettet og til trods for told var den meget billigere end herhjemme. Min svigerinde er pt i New York og har fået hende til at tage en lang model med hjem :glad

Ej, hvor lækkert! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en sort jakke fra Vero Moda :) Helt klassisk med bånd i taljen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER