ChaosCat

ifølge kåltesten venter

14 indlæg i dette emne

jeg har siddet inde i juliterminen og kigget og der står beskrevet en test til bestemmelse af kønnet og jeg har nu prøvet og resultatet blev at vi venter os en dreng.... det ville betyde at vi så er ligestillet igen herhjemme...

og da vores dp hørte jeg havde prøvet med sådan noget test af kønnet halløj kunne hun også en ... hun lagde en klud på min mave også skulle jeg bare tage ved den som jeg ville gøre det og så fjerne den og udfra hvordan je valgte at tage ved den kunne hun fortælle om det blev en dreng eller en pige ... og jeg gjorde det som ved en dreng...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende.. Jeg har prøvet den med ringen i et hår ver maven - den viser mig også jeg skal have en dreng.. Meen det finder jeg så ud af imorgen..whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende.. Jeg har prøvet den med ringen i et hår ver maven - den viser mig også jeg skal have en dreng.. Meen det finder jeg så ud af imorgen..whistling.gif

hold da op finder du allerede ud af det i morgen ??? det var da tidligt...

ja der fidnes mange teste til fastsættelse af kønnet kan jeg se på youtube...

men held og lykke med det i morgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede også den med ringen. Den sagde en pige, men der troede jeg jo at skulle have en dreng. Jeg har også kigget kinesisk kalender og den sagde også at det var en pige.

Så det var vildt da vi på scanningen til NF, kunne se at det er en pige. Jeg var overbevidst om at det var en dreng.

Så meget sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende om testene holder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører godt nok ikke til her.. Er faktisk ikke gravid endnu, men vil så gerne lige spørge om hvad kåltesten, og de andre tests for den sags skyld går ud på ? Håber det er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører godt nok ikke til her.. Er faktisk ikke gravid endnu, men vil så gerne lige spørge om hvad kåltesten, og de andre tests for den sags skyld går ud på ? Håber det er ok :)

Ring testen, man tager et nakke hår og hænger sin ring i. Hænger den over navlen. Begynder den at svinge rundt er det en pige., svinger den frem og tilbage er det en dreng.

Den kinesiske kalender, det kan du Google og så kan du aflæse Det på et skema. Begge sagde en pige og det venter vi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op finder du allerede ud af det i morgen ??? det var da tidligt...

ja der fidnes mange teste til fastsættelse af kønnet kan jeg se på youtube...

men held og lykke med det i morgen..

Ja, har købt en kønsscanning og jeg glæder mig helt vildt whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kål testen har jeg aldrig hørt om før, men ifølge den kinesiske kalender har vi en lille pige på vej - hvilket også er min fornemmelse :-)

Så det bliver spændende om vi kan se det på NF på tirsdag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ifølge den kinesiske kalender kan jeg nu se at det også skal blive en dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kinesiske kalender siger vi venter os en pige :loveshower Også det jeg har gættet på. Det ska blive spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har den kinesiske kalender været omvendt .. 1 graviditet sagde den dreng.. Ud kom min datter silke .. 2 gang sagde den en pige .. Ud kom Sebastian og denne gang sagde den dreng men en kønsscanning viser at vi venter en pige :) haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan vist ikke regne med den kinesiske kalender... er det ikke noget med, at der er 2-3 slags, hvoraf den ene er modsat den anden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER