Girl Next Door

Hvad er dit seneste køb af skønhedsprodukter?

21 indlæg i dette emne

Hvad er dit seneste køb af skønheds/plejeprodukter?

Måske vi kunne inspirere hinanden i denne tråd. Man kan også fortælle om det man har købt var godt eller dårligt.

Og sidst men ikke mindst, kan vi linke/fortælle hvor det er købt, hvis andre er interesseret :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ligge ud med at sige jeg har købt denne mascarra:

P254713_hero.jpg

Den ser underlig ud, men er overraskende god. Jeg købte den fordi der var tilbud på Hirtshals/Larvik færgen. 2 mascarra + en eyeliner for 279 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt en deodorant fra Matas egne (nye?) serie af plejeprodukter uden parfume og parabener (ikke en af de stribede).

Det gode:

- Fedter mindre end mange andre roll-ons

- Lugter af INGENTING

- Ingen svedlugt

- Ingen parfume og parabener

Det trælse:

- Fedter stadig lidt <_<

- Laver hvide striber <_<

Det er muligvis den bedste skidtfri deo jeg har fundet indtil nu, men jeg leder stadig efter en, som jeg synes er helt optimal :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn pudder fra Chanel... Simpelthen den bedste jeg til dato har prøvet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aquasource ansigtscreme fra Biotherm..... Jeg køber den hvert efterår, for den er SÅ god mod tør og kedelig vinterhud....

vvcRT.jpg

Havde elllers overvejet at prøve noget fra Dr. Scheller denne gang.... For at undgå tilsætningsstoffer, men er bare så glad for min Aquasource, og det er også min eneste last, for alt andet er efterhånden byttet ud med neutral :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elnett Hårlak.... (Fordi de kostede det halve i Føtex) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elnett Hårlak.... (Fordi de kostede det halve i Føtex) ;)

Ej er det ik sådan en mormor hårlak?? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er godt nok ikke noget jeg har købt, men en gave:

A-Derma creme... Den er til meget tør hud, og den er uden skidt!!

Den er simpelthen fantastisk!!!! Jeg har altid døjet meget med tør hud, og har i periode været nødt til at bruge nogle hormoncremer.. Efter jeg er blevet gravid, har jeg enkelte gange været nød til at bruge det, da mit eksem simpelthen har været slemt..

A-Derma gør at mit eksem slet ikke kommer og min hud er bare så dejlig (hvis jeg selv skal sige det) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er det ik sådan en mormor hårlak?? :P

Det er den bedste!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den bedste!!!!!

Jeg tror jeg har en du må få. Har haft den i nok 5 år, og kun brugt når jeg slet ik har haft noget andet ;) den stinker så meget synes jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg har en du må få. Har haft den i nok 5 år, og kun brugt når jeg slet ik har haft noget andet ;) den stinker så meget synes jeg ;)

Nu har jeg prøvet alle mulige designer hårlak... og elnett er den eneste der virkelig holder på håret - uden og blive total ulækkert og klistret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dior Lip Maximizer - penge lige ud af vinduet! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clarins håndcreme til jobbet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mandelolie. Helt ren. I stedet for bodylotion :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Biotherm håndcreme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nilens jord tinted creme .. I love it!!

Fordi jeg er nød til at smøre mit ansigt ind hver dag.. Og det er en almindelig dagcreme med en smule farve så man får en dejlig frisk kulør.. På den pæne måde :)

Den er uden parabener og andet skidt .. Og MEGET drøj i brug :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg prøvet alle mulige designer hårlak... og elnett er den eneste der virkelig holder på håret - uden og blive total ulækkert og klistret :)

Nemlig. Det er også det eneste som kan få mit flyvske tynde hår til at blive på plads

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi var i Norge, fik jeg en body butter af min veninde, og den er SKØN!! Den er med caviar ekstrakt (og en diskret glimmer) og den er SÅ lækker!

(dog er den vist riiiiimelig pebret i prisen ;) )

post-349-036073600 1322738467_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er det ik sådan en mormor hårlak?? :P

Jo, det er nemlig et godt gammeldags mormor-produkt, som holder max, selv i Italien :loveshower

Har godt nok faaet en miljoevenlig spray-lak af min frisoer, men den er ikke halvt saa nem at haandtere og holder ikke bedre end Elnett ;)

Clarins håndcreme til jobbet :)

Den har jeg ogsaa lige koebt - en til mig og en til min mor, for der er dobbelt up for en halvtreller mere i Kastrup :)

Saa har jeg lige koebt ansigtscreme fra Beautè Pacifique i Aarhus. Hjemme i Italien venter en pakke fra Balance Me med shampoo, balsam, og en vintage pakke med haandcreme og kropssaeber :)

Saa er der den konto ogsaa brugt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nilens jord tinted creme .. I love it!!

Fordi jeg er nød til at smøre mit ansigt ind hver dag.. Og det er en almindelig dagcreme med en smule farve så man får en dejlig frisk kulør.. På den pæne måde :)

Den er uden parabener og andet skidt .. Og MEGET drøj i brug :)

Hvordan virker den? Er den god? Tænker på den der lille smule farve? Har overvejet selv at købe den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER