babyboy

kravle?

11 indlæg i dette emne

Jah - hvornår begyndte jeres små at kravle? Og hvad gjorde i for at hjælpe dem til det? Min søn er 7 måneder og kravler ik, men vil gerne snart ha ham igang ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sofia på samme alder kommer aldrig til at kravle ( tror jeg )

Hun sidder på rumpen og møver sig frem :loveshower Det ser faktisk rigtig sødt ud...

Hun bliver tosset hvis jeg lægger hende på maven, så jeg kan kun få hende til at ligge der i max 5 minutter og så er det også en god dag :)

Så jeg tror hun hopper kravleriet over..

Men jeg har prøvet at lægge hende på maven og sætte hende i kravlestilling osv, men damen gider det ikke..

Men så længe hun kan sidde uden støtte og stabilt, så er jeg ikke bekymret.. Nogle børn kravler bare ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamie har kravlet i en måneds tid nu.. og det går bare med fuld fart frem.

men kan så lige tilføje at det bestemt ikke er nogen fordel at de kravler så tidligt.

Han banker sit lille hovede ind i alt og lærer ikke af det. han har flere blå mærker i panden nu. :(

Det eneste du kan gøre for at hjælpe ham mest, er at ligge ham på gulvet på maven når han er vågen.

Det er desuden helt normalt at han ikke kravler endnu. De begynder som regel at kravle mellem 7-12mdr.

Så det skal nok komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ned på maven ned på maven ned på maven :)

Det er det allerbedste du kan gøre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter er 5 måneder og er begyndt at løfte sig op på knæ og hænder - selvom jeg glæder mig til hun kravler, så må hun altså gerne vente nogle måneder endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter er 5 måneder og er begyndt at løfte sig op på knæ og hænder - selvom jeg glæder mig til hun kravler, så må hun altså gerne vente nogle måneder endnu!

Det lyder tidligt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter er 5 måneder og er begyndt at løfte sig op på knæ og hænder - selvom jeg glæder mig til hun kravler, så må hun altså gerne vente nogle måneder endnu!

det gjorde jamie også da han var 5mdr. en måned efter knækkede han koden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gjorde jamie også da han var 5mdr. en måned efter knækkede han koden :)

Læste det først som om han knækkede FODEN :unsure :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste det først som om han knækkede FODEN :unsure :D

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sætter hænderne bag Smillas fødder og så møver hun sig frem, hun er 6,5 mdr., men jeg er helt enig i at de hverken skal kravle eller gå for tidligt, vigtigt de kan følge med i deres hoveder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David er os 7 måneder og kravler heller ikke endnu, Men han er alle steder alligevel, han møver sig meget hurtigt frem :) og han er næsten lige begyndt på at når han ligger på maven, så skal han op og stå på knæene og numsen i vejret - men han kommer så heller ikke længere :)

Han mangler lige at løfte hænderne med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER