metteploug

paragraf 56

9 indlæg i dette emne

Hej,

Er der nogen herinde der har erfaring med at lave en paragraf 56 ansøgning som vil hjælpe mig ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lidt - hvad ønsker du at få svar på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej,

Jeg har på et andet forum fået at vide at det ikke kan betales sig at søge, da jeg er ansat i et vikariat der løber indtil 30. april. Vi starter nemlig først op til januar (hvis der er plads til os)

Men ellers tak for jeres respons.

Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det da? Din arbejdsgiver får penge fra første time du er væk og ikke først fra anden dagen du er syg.

Så din samvittighed kan derfor måske os bedre håndtere en dag hjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skriver lige i morgen, for så vil jeg gerne have hjælp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen,

Mit problem er hvordan den skal udfyldes, der står noget med at man skal notere "sygedage" det sidste år som følge af det man skal søge om. Men jeg har ikke været igang med behandlingen i et år nu så hvordan skal man så udfylde skemaet??

Er det noget med at den udover arbejdsgiveren også skal forbi lægen inden den skal sendes ind til kommunen?

Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har udfyldt den to gange.

Jeg har ikke noteret sygedage fra det sidste år, og det behøver man heller ikke. Du udfylder det bare med virksomhedens navn og fertilitetsbehandling. Så skal din arbejdsgiver uderskrive og så skal den sendes ind til kommunen. Kommunen sender så den tilbage til dig med nogle papirer du skal forbi din læge med. Og så skulle den være godkendt.

Her har både jeg og min kæreste en. Og det kan helt sikkert betale sig! Spørg endelig hvis der er mere, du er i tvivl om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad går paragraffen ud på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER