TiaK

Hvad skal Ericas puttedyr hedde?

15 indlæg i dette emne

Min mand og jeg har bestemt os for at Erica skal have et puttedyr og kom frem til at det skal være denne kanin. Dog kan vi ikke bestemme os for hvad den skal hedde og synes lidt den skal have et øgenavn allerede nu - så kan Erica jo altid se om hun vil beholde navnet eller måske modificere det :)

Har I nogle gode forslag?

gosig-kanin-tjdyr__79256_PE202820_S4.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Niner (ni-ner)

Ninus

Nuser

Nuller

Simon :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt klart med på Niner (for det hed min egen kanin, og det var verdens bedste dejligste kanin! :loveshower )

Ellers kan jeg godt lide det med at kalde dyrene et navn, der starter med samme bogstav som det dyr, de er. F.eks. Kalle Kanin :)

En anden mulighed kunne være at kalde den et fjolleord, som f.eks. RufsaTufsa, Muffeluffe, Umlebumle, eller hvad ved jeg. :)

Jeg er mest tilhænger af Kalle Kanin, tror jeg ;) Hvis I synes den skal have et pigenavn kunne det være Karla Kanin?

Eller Per/Pia Puttekanin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt klart med på Niner (for det hed min egen kanin, og det var verdens bedste dejligste kanin! :loveshower )

Ellers kan jeg godt lide det med at kalde dyrene et navn, der starter med samme bogstav som det dyr, de er. F.eks. Kalle Kanin :)

En anden mulighed kunne være at kalde den et fjolleord, som f.eks. RufsaTufsa, Muffeluffe, Umlebumle, eller hvad ved jeg. :)

Jeg er mest tilhænger af Kalle Kanin, tror jeg ;) Hvis I synes den skal have et pigenavn kunne det være Karla Kanin?

Karla Kanin :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pia Puttekanin! He he :D

Karla kanin er ikke hel dumt - men jeg tænker det skal være noget nemt for hende at sige og ikke alt for langt?

kan ikke rigtig bestemme mig for om det skal være et drenge eller pigenavn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pelle :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh.. Kom helt til at tænke på min puttebamse.. En kæmpe Gorilla, som hed Rilla.. Jeg havde den altid med mig, hvis jeg skulle overnatte et sted - helt til jeg blev 12-13 år..

Faktisk så har jeg den stadigvæk :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih... Det er svært... Altså mine dukker og bamser hed sådan noget som Cirut, Gå-På-skovtur, Tulle, Lakrids og Nana. Jeg må indrømme jeg er lidt fantasiforladt. Men jeg synes at Niner lyder meget sødt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det skal være nemt at sige, kunne den måske hedde Ella. :)

Ella & Erica. Det lyder da som nogen, der kunne blive gode venner ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh.. Kom helt til at tænke på min puttebamse.. En kæmpe Gorilla, som hed Rilla.. Jeg havde den altid med mig, hvis jeg skulle overnatte et sted - helt til jeg blev 12-13 år..

Faktisk så har jeg den stadigvæk :whistling

Jeg har da også stadig min yndlingsbamse fra min barndom - en skildpadde, som er slidt ned til det uigenkendelige, og som min mand synes er lidt ulækker! Elsker min "Meller" og den ryger ALDRIG ud :rolleyes

TiaK: hvad med Ninka? Jeg ved godt, at det hedder kaninen fra Peter Plys, men synes det er så sødt, og jeg tror, at det vil være noget Erica kan sige forholdsvis tidligt?

Jeg synes, at det er en sød ide med sådan en bamse - for ikke at sige, at den kan være praktisk, hvis den kommer til at fungere som "nu skal jeg sove"-signal :) - Filippa er i hvert fald meget glad for sin "raf-raf" (giraf).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en bamse, der hed Pjumse. Det var altså også et ret godt bamsenavn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Victoria har en putte-klud, der er en kanin.

Den hedder Nini - hvilket hun selv meget nemt kan sige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh åhhh.. Maliva har tonsvis af sovedyr, faktisk er hendes sengerand i kravlegården ene af tøjbamser :P :whistling :rolleyes

Men nu ser vi hvilken en der bliver hendes yndlings, når hun bliver større :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde besluttet mig for Niner - synes det er ret sødt. Men da jeg så fortalte det til manden, så hørte han det som Nina og det synes jeg faktisk er bedre - så tror den kommer til at hedde Nina :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nina er også sødt og passer godt til en kanin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER