Lone

Testhold uge 46

76 indlæg i dette emne

Jamen jeg tror jeg er 3+2 el 3.

Men havde bare lovet mig selv at lade vær med at teste før tid.

Nu må jeg vidst prøve igen i morgen tidlig;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du taget en GT?

Ikke endnu... Men tager én imorgen tidlig - der er jeg på min magiske grænse der hedder 4+0..

Lægen sagde forresten dette;

Hej ...

Idet testen var positiv allerede den 28. kan jeg ikke give en god forklaring på at den nu er positiv nu igen.

Hvis graviditet skulle være indtruffet i slutningen af oktober burde det hormonniveau testen måler være lavt på nuværende tidspunkt.

Hvis graviditet ikke er indtrådt burde der ikke påny komme peak på

LH hormonniveauet.

Mvh ...

Så det er jo meget tvetydigt.. Er nu bare mega spændt på imorgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha,jeg krydser dælme alt jeg har for dig... :goodluck

Mange tak... Har brug for alt der krydses kan... Håber så meget at 3. gang er lykkens gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh nu kom jeg alligevel til at teste i eftermiddag, efter jeg kun havde holdt mig i 2 timer..

DEr var en skyggestreg i løbet af 3 min. Efter en 20 kom en streg.. Men ved godt den ikke tæller..

HAr lidt ømme bryster og kvalme..

Men øv nu blev der faktisk kun længere til testdag i weekenden...

Ihh hvor er det spændende - glæder mig til at høre om resultatet idag så... Krydser og hepper alt hvad jeg kan på dine vegne!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja i dag kom der igen en meget svag streg, kunne anes i løbet af 5 min, men bedre ses her hvor testen er tør.. har prøvet at tage billed i negativ, og der kan der også ses en lys streg, men er ikke helt så optemistisk i dag.

Nu venter jeg nok med at teste til lørdag morgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja i dag kom der igen en meget svag streg, kunne anes i løbet af 5 min, men bedre ses her hvor testen er tør.. har prøvet at tage billed i negativ, og der kan der også ses en lys streg, men er ikke helt så optemistisk i dag.

Nu venter jeg nok med at teste til lørdag morgen..

Jamen så længe der er en svag streg skal du da være optimistisk.. Det er da vildt spændende.. Hellere en svag streg end ingen streg.. Jeg hepper på dig..

Er der andre der har snydetestet??

Uha jeg er bare SÅ spændt på, om der er noget at se på testen imorgen.. Er bare så bange for der ikke er noget.. Ved bare med mig selv, at jeg vil blive mega skuffet og ked af det...

Kan dog mærke en murren i maven - om det er mens eller en lille spire er der jo ingen der ved.. Kryds hvad der krydses kan, så er i søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh nu kom jeg alligevel til at teste i eftermiddag, efter jeg kun havde holdt mig i 2 timer..

DEr var en skyggestreg i løbet af 3 min. Efter en 20 kom en streg.. Men ved godt den ikke tæller..

HAr lidt ømme bryster og kvalme..

Men øv nu blev der faktisk kun længere til testdag i weekenden...

Jeg håber selvfølgelig for dig, at du er gravid og snart kan få en flot positiv GT :) Men jeg ville bare lige indskyde, at jeg prøvede det samme i sidste cyklus, og den blev aldrig tydeligere - Endte i en bio. Krydser fingre for dig! Og husk at HCG kun fordobles hveranden/tredje dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå kom til at bruge den sidste test jeg havde hjemme, eg den var og forblev negativ..

Har stadig brystspæninger, ikke når jeg mærker, men går.. kvalmen bliver kun værre, men tror måske de kan skyldes de gravitamin...

Nu har jeg mere eller mindre sat mig for det nok ikke bliver denne mdr..

Teste i alt fald ikke før weekenden, og køber ikke nogen før der heller;)

Havde en bio i sidste mdr, så er os oki med min krop lige får en pause:)

Jeg skal nok opdatere i weekenden, og følger med i jeres andres:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå kom til at bruge den sidste test jeg havde hjemme, eg den var og forblev negativ..

Har stadig brystspæninger, ikke når jeg mærker, men går.. kvalmen bliver kun værre, men tror måske de kan skyldes de gravitamin...

Nu har jeg mere eller mindre sat mig for det nok ikke bliver denne mdr..

Teste i alt fald ikke før weekenden, og køber ikke nogen før der heller;)

Havde en bio i sidste mdr, så er os oki med min krop lige får en pause:)

Jeg skal nok opdatere i weekenden, og følger med i jeres andres:)

Ej, hvor er det synd! Håber at du bare havde drukket for meget væske inden du testede, og at dine streger vender tilbage i weekenden. Jeg har også prøvet at stå med to streger den ene dag og ingen den næste :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, jeg synes det er spændende med jer 2, og os andre selvfølgelig... kunne da være fedt hvis vi kunne danne 10 streger i alt sammen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det synd! Håber at du bare havde drukket for meget væske inden du testede, og at dine streger vender tilbage i weekenden. Jeg har også prøvet at stå med to streger den ene dag og ingen den næste :(

Nu fulgte jeg lige med på jeres testhold :)

Kan man drikke for meget og så vil stregerne ikke være så tydelige eller? Det forstår jeg ikke helt :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet negativ i dag.. Håber på at det er fordi det er for tidligt for mig at teste.. Har jo også først forventet 1 mens dag på lørdag/søndag.. Så det kan jo nå at komme endnu.. Men jeg tvivler meget.. Øv blev bare så ked af det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er øv, men kan jo stadig nå at komme;)

Jeg syntes os selv jeg veksler mellem at tænke det nok ikke er denne måned, til at tænke ej det kan jo være;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet negativ i dag.. Håber på at det er fordi det er for tidligt for mig at teste.. Har jo også først forventet 1 mens dag på lørdag/søndag.. Så det kan jo nå at komme endnu.. Men jeg tvivler meget.. Øv blev bare så ked af det!

it ain't over till the red lady sings.... men det er også tidligt at teste endnu.... :goodluck så jeg krydser stadig her... jeg har testdag i morgen, men har en aftale med mig selv om at vente til fredag, bare lige for at give mensen en chance for at komme... men ved dælme ikke mere, om jeg kan holde det... :whistling

Men jeg har det ligesom litri, så tror jeg bestemt ikke der er noget, men tænker alligevel.. måske :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fulgte jeg lige med på jeres testhold :)

Kan man drikke for meget og så vil stregerne ikke være så tydelige eller? Det forstår jeg ikke helt :blink

Hvis man f.eks. drikker meget vand bliver urinen og dermed koncentrationen af HCG hormon fortyndet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet klassikeren! Jeg testede bragende negativ her til morgen, da jeg vågnede. Kommer hjem fra arbejde og tester igen – negativ (!)…ca én time efter kigger jeg på den og der er kommet en streg, som selv manden ville kunne se (har ikke sagt et ord). Tager en ny test med det samme (regnorm!) negativ….30 min senere begynder jeg at kunne ane en streg. I ved nok, sådan en streg manden ikke ville kunne få øje på…3 tests og et stort spørgsmåltegn!?! Jeg er en klovn! De skal jo smides ud efter 5 min!!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet negativ i dag.. Håber på at det er fordi det er for tidligt for mig at teste.. Har jo også først forventet 1 mens dag på lørdag/søndag.. Så det kan jo nå at komme endnu.. Men jeg tvivler meget.. Øv blev bare så ked af det!

Altså jeg havde testdag tirsdag og testede bragende negativ lørdag/søndag, men svag streg tirsdag og bragende positiv onsdag! Så en graviditet er slet ikke udelukket good20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man f.eks. drikker meget vand bliver urinen og dermed koncentrationen af HCG hormon fortyndet. :)

Okay, det vidste jeg godt nok ikke :) Tak for info :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet klassikeren! Jeg testede bragende negativ her til morgen, da jeg vågnede. Kommer hjem fra arbejde og tester igen – negativ (!)…ca én time efter kigger jeg på den og der er kommet en streg, som selv manden ville kunne se (har ikke sagt et ord). Tager en ny test med det samme (regnorm!) negativ….30 min senere begynder jeg at kunne ane en streg. I ved nok, sådan en streg manden ikke ville kunne få øje på…3 tests og et stort spørgsmåltegn!?! Jeg er en klovn! De skal jo smides ud efter 5 min!!! <_<

Det er til at blive skør af det der med streger efter tid... <_< for man ved godt de ikke tæller, men hvorfor kommer de så frem... :gal jeg håber at du bliver klogere senere på ugen... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He He ja de der streger over tid, burde blive væk;) selvom jeg nu kun syntes at kunne trylle dem frem når jeg har været gravid..

Men syntes stadig der er en evighed til lørdag.

Hvordan har i andre det?

Jeg har stadig en vild kvalme, prikken i brysterne, og som om mens er på vej hele tiden...

Også syntes manden igår at mine nippels var blevet større..

Prøver bare hele tiden at tænke det nok er mig der er skør, Så er skuffelsen ikke så voldsom hvis mens kommer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg havde testdag tirsdag og testede bragende negativ lørdag/søndag, men svag streg tirsdag og bragende positiv onsdag! Så en graviditet er slet ikke udelukket

Mange tak! Havde virkelig brug for opmuntringen! Means alot!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He He ja de der streger over tid, burde blive væk;) selvom jeg nu kun syntes at kunne trylle dem frem når jeg har været gravid..

Men syntes stadig der er en evighed til lørdag.

Hvordan har i andre det?

Jeg har stadig en vild kvalme, prikken i brysterne, og som om mens er på vej hele tiden...

Også syntes manden igår at mine nippels var blevet større..

Prøver bare hele tiden at tænke det nok er mig der er skør, Så er skuffelsen ikke så voldsom hvis mens kommer..

Ja der MEGA lang tid til Lørdag... :unsure jeg kom jo sørme til at teste i dag, selv om jeg havde lovet mig selv at lade være, og den var selvfølgelig negativ, ikke engang så meget som en lille bitte skyggestreg... :badgirl

Så nu skal jeg holde mig i skindet til lørdag, tror bare deres løbet er kørt for mig denne gang, men så vi jo bare prøve igen herhjemme :hump

Det eneste jeg har er ufatteligt meget ømme :hophop men det havde jeg også sidste måned.. så tror ikke det er et tegn.. men har da stadig et meget lille håb at holde fast i... mensen er jo ikke kommet endnu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ har jeg snydt igen...

Efter 8 min kom en svag streg, der lyser op i negativ os..

Nu venter jeg til i morgen tidlig eller weekenden..

Ih hvor frustrerende..

Syntes mine bryster bliver mere og mere mærkbare, men ikke ved berøring..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens to dage før tid :(

Pøj pøj til jer andre :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et side spg - hvordan sletter man en besked, hvis man ønsker den fjernet. Kom til at poste linket til min ticker, men kunne ikke fjerne beskeden kun redigere den. Kan det passe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER