Guest

2011 har været mit år

7 indlæg i dette emne

Hejsa

Skal bare lige ud med det. Synes 2011 har været mit år. Det startede d. 6.december 2010, da jeg valgte at få en gastric bypass (vejede på det tidspunkt 55 kg for meget).Jeg blev så opereret d. 16. marts 2011. D. 25. juni blev jeg gift med min dejlige mand og 22. august fandt vi ud af vi skal være forældre til maj.

I dag blev jeg så kaldt til samtale med min leder (jeg er vikar i en skolefritidsordning). Hun startede med at spørge om jeg var glad for at være der, og det svarede jeg selvfølgelig ja til (Har haft 4 vikariater der siden maj 2009). Hun ville lige hører om jeg kunne tænke mig at blive fastansat pr. 15. november. Jeg blev så glad jeg var ved at tude. Når man arbejder som pædagog i en kommune der skal spare og man er gravid, er man hvis mere end heldig at blive fastansat. :loveshower

Tanja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fantastisk :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt! :loveshower Sådan et år har jeg også lige haft - blev gift, både manden og jeg har fået arbejde vi er meget glade for, købt hus og født vores datter! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihh.. det lyder da også bare som et dejligt år! Og STORT tillykke med fastansættelsen!! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre :loveshower og stort tillykke med din fastansættelse :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det da bare dejligt :) sikke en lykkehistorie :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER