ennas123

Nf scanning og bilulykke...

6 indlæg i dette emne

Så har jeg også været til Nf scanning.. Og Baby har det rigtig godt og alt så fint ud.

Også igår morges (dagen efter nf) da jeg var på vej ud på rute (køre hjemmepleje), var der en som overså mig og kørte lige ud i siden på min bil. Jeg kom med 70-80 kmt, så jeg fik et ordenligt skub over i modsatte vejbane. Og hold da op hvor blev jeg forskrækket!! Jeg rystede over hele kroppen. Heldigvis kom ingen af os til skade, men jeg kunne dog mærke at selen havde givet et tryk hen over maven. Og jeg var nervøs for om der mon var sket noget med den lille i maven. Så jeg fik hurtigt fat på min læge som sendet mig på Hillerød sygehus til undersøgelse og scanning. Og heldigvis så alt fint ud og den lille har det stadig godt :loveshower

Jeg har fået ny termin. D. 13/5

post-308-060521400 1320831075_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha dog sikke en grim oplevelse.. :kram2 dejligt blob har det godt og tillykke med en veloverstået scanning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, sikke et chok - dejligt at der ikke skete noget :)

Tillykke med den fine scanning :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med scanningen:)

Har du ikke en babysafe til bilen? så baby er beskyttet lige netop ved ulykker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke et chok, men dejligt at alle kom ud af det med helbredet iorden, og ikke mindst at baby har det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en grim oplevelse. Godt at høre, at din NF skanning gik godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER