Oprettet November 2, 2011 I dag er det et år siden, at vi fik det gamle babyklar tilbage :glad - kan i hvert fald se, at det var den 2. nov. 2010, at rigtig mange af os herinde blev medlem den dag :) :lovebk Tak for en skønt år piger :) og ikke mindst tak til Martin og Ki :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 Babyklar er et super dejligt sted at være medlem. Alle er søde og rare ved hinanden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 :loveshower Tak for et fantastisk forum :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 ej er det virkelig så lang tid siden!!!!!!! hip hurra til Ki og Martin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 Kan også kun sige tak for et fantastisk forum :loveshower Det er en fornøjelse at være en del af :) Og tillykke med 1. års fødselsdagen :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 vildt det så lang tid siden. tillykke med det Ki og Martin dette forum er fantastisk :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 Ej, er det rigtigt? :D Tiden flyver når man er på et så dejligt forum! :lovebk Tillykke babyklar! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 jeg har dog "kun" været medlem siden Januar da jeg troede at den her side var lukket helt ned.. men så en dag prøvede jeg for sjov at søge på google.. og så poppede Babyklar sørme op... og siden den dag har jeg været afhængig af babyklar... :lovebk stot tillykke til Martin og Ki! :balloon :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 :balloon :balloon Hjertelig tillykke :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 Guuuuuuuuuud ja - det er da rigtigt. Ej skal vi ikke fejre det? Jeg smider et gavekort på 500,- i puljen. SE HER :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 Guuuuuuuuuud ja - det er da rigtigt. Ej skal vi ikke fejre det? Jeg smider et gavekort på 500,- i puljen. SE HER :hurra :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 Guuuuuuuuuud ja - det er da rigtigt. Ej skal vi ikke fejre det? Jeg smider et gavekort på 500,- i puljen. app=forums&module=post§ion=post&do=new_post&f=21'>SE HER :hu Super sig mig lige hvor er manden på forummet det er da længe siden vi har hørt fra ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 STORT tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2011 Tillykke! :balloons Tænk at der allerede er gået 1 år! Vi andre er jo ikke bleve spor ældre, vel?! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 Sikke tiden går! Jamen tillykke med fødselsdagen. Linda Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 Hey Marie Louise Ja du har ret, det er længe siden Martin har haft fornøjelsen af jeres gode selskab :rolleyes Men jeg har sat ham på meget hårdt arbejde på Bryllupsklar, han sidder sveddryppende og arbejder mens jeg svinger bryllupsklar pisken over ham :lolhit Så derfor har han ikke tid til at være herinde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2011 Hey Marie Louise Ja du har ret, det er længe siden Martin har haft fornøjelsen af jeres gode selskab :rolleyes Men jeg har sat ham på meget hårdt arbejde på Bryllupsklar, han sidder sveddryppende og arbejder mens jeg svinger bryllupsklar pisken over ham :lolhit Så derfor har han ikke tid til at være herinde. Så er rollefordelingen da på plads :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites