Barbamama

Hvorfor hedder I det, I gør her på BK?

50 indlæg i dette emne

Jeg tror der har været sådan en tråd her før, men der er jo kommet nye siden sidst, der er "gamle" hvis navn jeg stadig tænker over, og jeg har også selv skiftet navn. ;)

Så nu synes jeg, at det var på tide med en "forklar dit profilnavn" tråd :)

Selv hedder jeg Barbamama, fordi jeg er vild med Barbapapa-tegnefilmene, og rigtig godt kan lide den "stemning" der er i Barbapapa-familien, men kærlighed udover alle grænser, en masse børn, en masse farver og ikke mindst økologi ;) Og jeg skulle selvfølgelig være BarbaMAMA og ikke BarbaPAPA i håb om at jeg snart blev Mama i mere end en forstand ;) Og så er jeg vist også ved at få ligeså runde former som Barbamama, haha :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hedder Amina fordi det er mit navn haha :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo også skiftet navn ;) Og hedder nu Tildes mor, fordi jeg er Tildes mor :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egentlig plejer jeg at hedde Abaddon. Men herinde kaldte jeg mig Banshee fordi jeg ikke havde lyst til at folk skulle kunne søge på Abaddon også finde mig herinde :whistling

Egentlig er det bare et ja.. Navn jeg fandte på i en deprimerende periode af mit liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, navnet er egentlig fordi jeg ville være lidt anonym. Men det er meget lige til - jeg er mor til en lækker smuksak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ikke så kreativ, da jeg i sin tid skulle finde på et navn på bryllupsklar, så kaldte mig min hunds navn Vanni. Det har jeg brugt efterfølgende på div. foraer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo så ikke skiftet navn siden sidst, men der er ikke så meget halløj..... Jeg hedder TroldeMor fordi jeg bor i en by der hedder Troldhede, og da jeg oprettede mig skulle jeg være mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den del af mit fornavn og efternavn sat sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt at bruge mit almindelig navn, da jeg endelig fandt et sted - hvor det var muligt for mig. Ellers andre steder hedder jeg Rosenbak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare god lide mit navn, og har ikke behov for at være anonym :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Anita og min far kaldte mig Nitzen da jeg var lille og bruger det stadigvæk en sjælden gang :) 1987 er det år jeg er født :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LouiseB er mit fornavn og det første bogstav i nu efternavn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg ville være 100 % anonym da jeg meldte mig ind. Men efter at familien har fået at vide vi er i behandling, har jeg ikke den store behov for det mere. Men har valgt at beholde mit navn. Så I kan kende mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egentlig plejer jeg at hedde Abaddon. Men herinde kaldte jeg mig Banshee fordi jeg ikke havde lyst til at folk skulle kunne søge på Abaddon også finde mig herinde :whistling

Egentlig er det bare et ja.. Navn jeg fandte på i en deprimerende periode af mit liv :)

Betyder det noget? Jeg kommer altid til at tænke på playstation spillet Crash Bandicot (Banshee/Bandicot) :lol

Og så lige en opfordring til Glowin og Tazdiginez om at skrive herinde og forklare! :toot

Jeg har nemlig gået spekuleret på om det skulle forstås som:

Glowin = Glowing --> Strålende --> "Du stråler af lykke som gravid"?

og

Tazdiginez = Taz de geniuez = Taz the Genius = Geniet Taz?

Jeg har sikkert ikke ret, men det er sjovt at gætte. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide med tråden :) Der er mange af navnene, som jeg også studser over, så det er jo sjovt at få en forklaring :loveshower

Mit er jo lidt kedeligt. Jeg hedder Marie og A er ét af forbogstaverne i mit usandsynligt lange efternavn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Sebastians-mor da jeg er mor til Sebastian :D og så er jeg ufattelig dårlig til at finde på brugernavn :(

Jeg er dog gået i tænkeboks med et nyt navn, om 4,5 mdr. er jeg mor til en til. Så regner med jeg skal have et andet navn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min morfar kaldte mig vinnuska da jeg var lille, så tog bare den første del :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hedder Linda og er født i 77 derfor linda77 - ikke noget hokuspokus her :)

Og er iøvrigt ideforladt og kunne ikke finde noget godt!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er virkelig heller ikke særlig opfindsomt.. Det er det første bogstav i mit fornavn og starten af mit mellemnavn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine piger hedder Sarah og Laura, så derfor Sala. Så heller ikke meget hokus pokus ved det.

Kram Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være anonym, så forklaringen bag mit navn I må vente med forklaringen til jeg har en positiv test :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er også lidt kedeligt. Jeg heddder Mette og er mor. :rolleyes Har altid gerne villet være opfindsom i forhold til et brugernavn, men det er jeg altså bare ikke!! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være anonym, så forklaringen bag mit navn I må vente med forklaringen til jeg har en positiv test :-)

Uh hvor spændende! Jeg troede det var ligesom en aprilsnar... Er der så ikke også noget, der hedder en majkat? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Eva og er gift med en irer, og Aoife er det irske navn for Eva

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var mig der oprettede den gamle tråd i sin tid ;) Havde også tænkt at den burde komme op igen nu der er kommet så mange nye.

Der kan jeg huske at Tazdiginez gav en forklaring på sit navn. Så mon ikke hun gør det igen :)

Jeg hedder LilleMi fordi min far kaldte mig det, da jeg var lille :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER