Guest baby2011

Hvad kan din 7 måneders baby?

7 indlæg i dette emne

Jeg er alt for dum til, at sammenligne babyer når jeg er i mødregruppe :rolleyesJeg synes alle de andre babyer kan en masse som Sofia ikke kan..

Hun kan ligge på maven og komme fra mave til ryg.

Hun kan sidde selv uden støtte

Hun er meget tæt på at kunne pincetgrebet..

Men hun bliver tosset hvis vi sætter hende i kravlestilling og hun gider ikke rulle eller trille... <_<

Hun leger fint og kan godt beskæftige sig selv, men jeg kan ikke lide hun ikke ruller/triller eller bevæger sig ret meget, når vi lægger hende på gulvet..

Er der grund til nervøsitet ?? Eller er jeg som skrevet bare ekspert i, at sammenligne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kira kan rulle fra ryg til mave og omvendt, kan selv tage sutten og putte den i munden, er begyndt at snakke meget mere og sende luftmøs (kigge på os og suge over- eller underlæben ind i munden og slippe igen så der lyder et højt smask), og så er hun begyndt af møffe baglæns.. Men hun vil heller ikke op på alle 4.. Og hun kan ikke sidde helt selv endnu.. Og har stadig ingen tænder.. Godt nok bliver hun først 7 mdr d. 2. November, men jeg synes også bare at alle andres babyer kan meget mere end Kira kan.. Som om vi har gjort noget forkert..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner intet om det og har kun en datter på 4 måneder - men hvis din datter gerne vil ligge på maven, så tror jeg ikke du skal være nervøs. Som jeg har forstået, så er det roden til alt godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare rigtig dejligt at læse jeres svar :kram2 Den med sutten kan hun også og hun kan også lave kysselyde og "snakke" Hun kan snakke MEGET :P :P

Jeg tror at når alt kommer til alt, så er jeg bare dum til at sammenligne babyer.. Det må jeg lige prøve at holde op med :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten bliver hun først 7 måneder den 12 november :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal ikke sammenligne, selvom det er smadder svært. Børn udvikler sig forskelligt og bruger gerne krudt på noget fremfor noget andet. Multitasking er ikke altid opfundet endnu ;) Så du skal ikke være bekymret. Som en anden nævner så er det at ligge på maven det bedste du kan gøre for hende, så skal det hele nok komme :)

At hun møffer baglæns er tit det første de små gør når de skal "kravle" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er svært ikke at sammenligne.. :rolleyes

kender det godt.

Jamie er den yngste i min mødregruppe - men han er lidt længere fremme

med f.eks. at komme op på alle fire og skubbe sig bagud.

(tror snart han kravler)

Det kan den ældste, som er 2mdr nemlig ikke endnu.

Men han kan så ikke helt sidde selv endnu, som de andre kan - eller, måske kan han.

men jeg tør bare ikke rigtigt at lade ham gøre det endnu.

Men han ruller og triller hele tiden, og er bare ikke til at styre på puslebordet.

så jeg er nødt til at ligge ham ind på gulvet i stuen på en dyne... for at skifte ham. ellers er det helt umuligt, som han vender sig. og det er altså faktisk ret belastende <_<

Men der er bare så stor forskel på børn.

Chloe var meget bagud i forhold til hvor langt fremme han er nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER