Unknown

Slettes

29 indlæg i dette emne

Slettes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... jeg ville godt nok ikke turde sige noget om kønnet ud fra det billede :huh Hvor mener du tappen er? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også svært ved at se noget :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er meget svært at se, hvad der skulle være tappen. Hvornår er billedet fra??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også svært ved at se hvad det er.... <_<

hvad siger din mavefornemelse? efter jeg havde været nf scanning begyndte jeg at drømme at vi fik en dreng og da vi var til md scanning fik vi af vide at det var en lille dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke man kan se kønnet så tidligt fra dén vinkel- det er vel fra siden med baby i "profil" ;) Jeg kan i hvert fald ingenting se af hverken det ene eller andet :)

Nu har jeg godt nok kun selv haft piger på scanningen, men jeg vil altså mene, at man skal se baby fra en vinkel for neden, før man kan sige noget på dette stadie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billedet er fra ca 12+0

Altså jeg har os meget svært ved at se det på billedet på computeren, men sys jeg kan se det på det fysiske billede.

Men kan godt se hvad i siger med vinklen, der er nok bare mig der ser syner :-P

Jamen alle går og siger det blir en pige og nogle gange siger jeg selv "hun"

Men et eller andet i mig siger det er en dreng, og har endda drømt at vi til scanning tydeligt kunne se det var en dreng.

Ih der er længe til d 4. November hvor vi får svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billedet er fra ca 12+0

Altså jeg har os meget svært ved at se det på billedet på computeren, men sys jeg kan se det på det fysiske billede.

Men kan godt se hvad i siger med vinklen, der er nok bare mig der ser syner :-P

Jamen alle går og siger det blir en pige og nogle gange siger jeg selv "hun"

Men et eller andet i mig siger det er en dreng, og har endda drømt at vi til scanning tydeligt kunne se det var en dreng.

Ih der er længe til d 4. November hvor vi får svar

kender jeg godt lavede en nedtælling herinde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et utrolig sødt billede - synes det er sjældent at de er så søde og tydelige så tidligt... den fine lille rygsøjle og kraniets form...

Men baby ligger jo altså med ryggen til og absolut ingen udsigt til kønsorganerne, så det er ikke muligt at sige noget om kønnet ud fra dette billede. Jeg ved ikke hvilken "tap" du refererer til, men det er muligvis navlesnoren I har peget ud - lårbensknoglen kan også skimtes...

Havde det været et billede af bækkenet set nedefra kunne man måske se om det var en dreng allerede i her uge 12, men ud fra dette billede er det umuligt at sige noget om kønnet desværre...

Men en smuk baby - tillykke med ham/hende :loveshower

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :loveshower :loveshower :loveshower

Kunne ikke vente længere. så har bestilt tid til kønsscanning i dag. skal afsted om 2 timer. Ihhh det blir så spændende :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med pigen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke.. Hvornarr kan man blive kønscannet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen gange kan de se det allerede ved nf..

Men ellers mener jeg det er fra uge 15-16..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, hvor fint med en pige :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen gange kan de se det allerede ved nf..

Men ellers mener jeg det er fra uge 15-16..

Jeg har endnu ikke mødt nogen der kunne se det ved NF... De fleste steder udlover garantier fra uge 14, men vent til du er 15+, så er sandsynligheden stor. Vi var afsted 16+2 og der var ingen tvivl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :-) det var så skønt at se hende. Og hun var rigtig fin sagde de :-) ja som Susanne siger er der mange der kan se det fra 14+0 men de anbefaler man venter lidt. Jeg har hørt om 2 her i vejle der allerede kunne se det ved nf. Men så er man jo ikk ret sikker. Jeg er 17+1 og der var ingen tvivl :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde fik at vide ved nf at hun ventede med 95% sikkerhed en dreng.. Hun var 12+6 ved nf.

Min søster skal til nf d. 26 og de har fået at vide de måske kan se kønnene på deres tvillinger der...

Men det er noget med de bedre kan se drenge end piger på det tidspunkt? og de kan ikke sige det med 100% sikkerhed ;) Men 95% er en god sandsynlighed vil jeg da mene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhr et fint billede :loveshower

Har dog svært ved at se tappen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde fik at vide ved nf at hun ventede med 95% sikkerhed en dreng.. Hun var 12+6 ved nf.Min søster skal til nf d. 26 og de har fået at vide de måske kan se kønnene på deres tvillinger der...Men det er noget med de bedre kan se drenge end piger på det tidspunkt? og de kan ikke sige det med 100% sikkerhed ;) Men 95% er en god sandsynlighed vil jeg da mene :)

Hende der scannede i dag sagde at man nogle gange godt kunne se en lille tap til nf og så var man jo ret sikker på en dreng. Men man ikke kun se pigens kønsorganer så tidligt.

Nåhr et fint billede :loveshower Har dog svært ved at se tappen :P

Hehe sødeste Malou tror vist os vi var de eneste der kunne se en tap. Til scanningen i dag sagde hun også "nu kan i se kønnet" og vi begge sagde "en dreng???" Hvortil hun svarede "nej det er navlesnoren, det er en pige" hehe :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores japanske medarbejder har faktisk lige fortalt, at man i Japan siger at bloedning i graviditeten er lig en pige! kom saadan til at taenke paa dig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe hvor sjovt. Ja det har helt sikkert passet på mig. Blir spændende om jeres også blir en lille prinsesse så :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores japanske medarbejder har faktisk lige fortalt, at man i Japan siger at bloedning i graviditeten er lig en pige! kom saadan til at taenke paa dig :loveshower

Hehe, min søster blødte i hendes graviditet, og har lige født en sund og rask lille dreng :loveshower hihi .

Tillykke med den lille pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, min søster blødte i hendes graviditet, og har lige født en sund og rask lille dreng :loveshower hihi .

Tillykke med den lille pige :biglove

mange tak :loveshower :loveshower :loveshower

Det er så skønt at kende kønnet på barnet. Det er som om det først nu er gået op for os at vi skal have en lille en :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER