Guest

Hvilken størrelse ble?

12 indlæg i dette emne

Vi begyndte med str. 1 i Libero til Ronja og da hun var ca. 1 mdr. tror jeg gik vi op i str. 2. Nu er vi allerede oppe i str. 3 i Libero som hedder 5-8 kg.

Vi har prøvet 3 andre mærker også i str. 3 men de går alle fra 4-9 kg., så de sidder overhovedet ikke på hende og hun skider igennem på ingen tid.

Jeg synes str. 3 fra Libero sidder ok, men der kan stadig komme lidt ud ved siden. Jeg synes bare at str. 2 (mener det er 3-6 kg. de går fra) er i mine øjne for lille og sidder for stramt og laver mærker på hendes lår.

I fredags da hun blev vejet var hun oppe på 5,3 kg. så hun er nok omk. 5,5 kg. nu, så str. 3 burde jo være gode nok.

Hvad bruger du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet et andet mærke? Vi skiftede mærke flere gange, alt efter hvilken størrelse hun var i. Jeg kan huske, at str 3 var fra Pampers :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte Libero til a starte med. Det var også det der for det meste var i de startpakke man kan få..

Men så fandt jeg ud af at huggins var bedre. Og de har også lavet en ble med Vudskæring til navlen det første stykke tid.

Og der efter har vi brugt dem.. Og det er meget sjældent han skider igennem, Han er mere alem til a tisse igennem..

Men vi bruger stadig nummer 2, Men tro når vi er færdige med dem vi har så hoppe vi op til nummer 3..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet et andet mærke? Vi skiftede mærke flere gange, alt efter hvilken størrelse hun var i. Jeg kan huske, at str 3 var fra Pampers :)

Vi har prøvet tre mærker foreløbig udover libero og indtil videre er libero bestemt de bedste. Jeg har så lige fundet ud af de forskellige mærker åbenbart kan have flere udgaver i samme str. Det er noget af en jungel synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har brugt str. 3 i et stykke tid. Lige for tiden er det Pampers vi bruger, men vi har også brugt str. 3 fra Aldi.

Synes faktisk at dem fra Aldi passer ham bedst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom Eriva vejer 6 kg, så bruger hun stadig str. 2 fra Aldi (vibelle) vi prøvede str 3, både Vibelle og Babycare, men dem skider hun op af ryggen og tisser op af maven, så dem venter vi lidt med endnu. Jeg synes ikke det er slemt med de strammer - det synes jeg tilgengæld huggies gjorde meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se at flere af jer nævner dem fra Aldi, så nu er det rigtig øv at der ikke er en Aldi lige i nærheden af os. Der skal vi alligevel et stykke vej før vi kommer forbi :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle str..?? kan jeg ikke lige huske men de hedder 4-9 kg fra huggies.. skal jeg sende et par stykker så du kan prøve dem ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Merle er på trods af hendes kun ca. 4½ kg. allerede i str. 3 fra Rema1000 (5-9 kg.)

Vi løb tør for str. 2 af Libero, så forsøgte os med dem fra Rema1000 da de er billigere samt svane- og allergimærkede :-)

De er lige store nok endnu, men det går an og det varer nok ikke længe inden hun er vokset til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle str..?? kan jeg ikke lige huske men de hedder 4-9 kg fra huggies.. skal jeg sende et par stykker så du kan prøve dem ?

Det må du meget gerne. Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du meget gerne. Tak :)

Pm mig din adresse.. det hedder str. 3 i øvrigt. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige gået over til at bruge bleerne fra Aldi, da Kristine sked og tissede igennem Libero. Vi har købt dem i str. 3 fra Aldi, og indtil nu er jeg tilfreds... men er først startet med dem igår :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER