Nitzen1987

Tidlig scanning

24 indlæg i dette emne

Jeg var ved læge sidste onsdag, hvor jeg fik bekræftet min graviditet og pga. to tidligere aborter ville hun forsøge at få en tidlig scanning til mig, men hun kunne ikke garantere at sygehuset ville gå med til det pga. manglende kapacitet.... I dag lå der så et brev i postkassen til mig fra sygehuset, hvori der stod, at de vil se mig til scanning - i morgen :o er helt chokeret over, at det allerede er i morgen, hvor jeg er 6+4 - vil de overhovedet kunne se noget der? Jeg er kun blevet scannet med negativt resultat, så jeg frygter nok lidt scanningen i morgen :unsure Håber, håber, håber at alt er som det skal være og at de kan se hjerteblink....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med, at du kan blive scannet :loveshower

Da jeg var gravid med Isabella, blev jeg scannet første gagn 6+3, og der kunne man godt se hjerteblink :biglove

Jeg er sikker på, at hvis de ikke kan se hjerteblink, får du en tid til en ny scanning. Det bliver da rigtig spændende. Håber spire har det rigtig godt derinde :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også mene man kan se hjerteblink omkring der :)

Men puha - kan godt forstå det også er lidt svært.. Fordi det pludselig også er i morgen man ligesom tænker.. "Er den der eller ej".. Puha!!

Men denne gang skal det nok gå for jer :D Og den lille spire blinker helt sikkert til dig i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt for jer! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh held og lykke i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det spændende. Dejligt at den nye læge kan sørge for at der sker noget :)

Hva tid er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det spændende. Dejligt at den nye læge kan sørge for at der sker noget :)

Hva tid er det?

kl. 14 :) og det er mandens fridag, så han kan komme med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor perfekt i kan tage derind sammen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kl. 14 :) og det er mandens fridag, så han kan komme med :)

Det var netop det jeg tænkte. Hvor dejligt at han kan komme med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt at han kan komme med!!! Krydser fingre for en super god scanning i dag!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - jeg er godt nok spændt og nervøs :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke i dag :-) jeg har 2 gange fået tidlig scanning hvor man tydeligt kunne se den dejligste "klump" med hjerteblink :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så spændt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er scanningen overstået... Scanningen viste den sødeste lille haletudse på ca. 6 mm med et tydeligt hjerteblink :glad Åh hvor er jeg lettet :) og dybt forelsket i vores lille spire :kuller :biglove Der hang en stor TV-skærm over for briksen jeg lå på, så manden og jeg kunne følge med i scanningen lige fra starten af :)

Lægen sagde at de 6 mm svarer til, at jeg er 6+1 i dag, men at det kan nå at ændre sig til NF-scanning, så indtil videre beholder jeg min nuværende terminsdato. I så fald at jeg er 6+1 så var jeg kun 3+6, da jeg tog den flotte g-test. Alt så godt ud, så mine chancer for en sund og vellykket graviditet er lige så gode som alle andres :) Scanningslægen sagde, at jeg endelig bare skulle fortsætte med at dyrke motion, fordi spiren er rigtig godt beskyttet, så han var enig med min egen læge... Indtil nu har jeg forsøgt at ligge en dæmper på min glæde, men nu tror jeg godt, at jeg tør at glæde mig over graviditeten.

Inden at vi gik der fra, fik vi at vide, at hvis der blev det mindste med blodig udflåd mv. så skulle jeg ikke tøve med at ringe til min læge og få en henvisning til en scanning og komme til med kort varsel, så det synes jeg er lidt betryggende :)

Manden og jeg ønsker fortsat at holde graviditeten skjult frem til NF-scanningen er overstået, men nu må vi se om det holder ved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor fedt, Nitzen :loveshower

Så kan du forhåbentlig endelig begynde at glæde dig rigtigt :goodluck

Var det en indvendig scanning? Jeg har nemlig overvejet at betale mig fra en inden første lægebesøg, da det først er når jeg er 8+2, og jeg er så anspændt og nervøs hele tiden. Sidder lige nu og tænker: Hvorfor er jeg ikke øm i lænden mere? Er det slut nu? På trods af at jeg lige har stået i brusebadet og konstateret, hvor ømme og spændte mine bryster er ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor dejligt :loveshower tillykke med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor fedt, Nitzen :loveshower

Så kan du forhåbentlig endelig begynde at glæde dig rigtigt :goodluck

Var det en indvendig scanning? Jeg har nemlig overvejet at betale mig fra en inden første lægebesøg, da det først er når jeg er 8+2, og jeg er så anspændt og nervøs hele tiden. Sidder lige nu og tænker: Hvorfor er jeg ikke øm i lænden mere? Er det slut nu? På trods af at jeg lige har stået i brusebadet og konstateret, hvor ømme og spændte mine bryster er ....

Ja det er en indvendig scanning jeg har fået :) Det er virkelig fantastisk at se det lille hjerte blinke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at det gik godt til scaningen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fantastisk at høre. Så kan du forhåbentlig slappe lidt mere af. Og begynde at nyde det.

Vi skal scannes på mandag :-) så får vi forhåbentlig også et lille hjerte blink at se eller måske to :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fantastisk at høre. Så kan du forhåbentlig slappe lidt mere af. Og begynde at nyde det.

Vi skal scannes på mandag :-) så får vi forhåbentlig også et lille hjerte blink at se eller måske to :-).

Det er i hvert fald en stor oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER