MissingLink

Lidt kreativ er man vel

32 indlæg i dette emne

Og denne skammel, som også er Oldemors gamle. Restaureret af ombetrukket af min mand. Så denne kan jeg altså ikke tage æren for. Men nu står den og pynter på Isabellas værelse, og hun er allerede glad for den- og jeg synes også den er blevet rigtig fin :loveshower Det er dejligt at have nogle af Oldes ting omkring os, nu hvor hun ikke er mere :(

2qx9d8x.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det en sød kjole :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, jeg vil også have tid til at være kreativ!!! Så sød en kjole du har lavet og total respekt for mandens evner! Den skammel er FED!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare en rigtig fin kjole og en skøn model :biglove Er helt vild med skamlen :) Elsker ting med betydning - selv har jeg en gyngestol stående fra min oldemor. Hynden trænger til en kærlig hånd, men sådan noget kan jeg skutte hitte ud af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååååå fin kjole :biglove

Og skamlen er bare rigtig flot! Passer til Prinsessen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååhhh er SÅ vild med, at hun har fået så flot en kjole i oldes stof :loveshower Og tænker bare på hvor glad farmor blev :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en sød kjole :loveshower

Tak :kiss

Ihh, jeg vil også have tid til at være kreativ!!! Så sød en kjole du har lavet og total respekt for mandens evner! Den skammel er FED!!!

:lol Jamen du kan jo få den med i bunken, når Isabella er vokset ud af den :rolleyes

Hvor er det bare en rigtig fin kjole og en skøn model :biglove Er helt vild med skamlen :) Elsker ting med betydning - selv har jeg en gyngestol stående fra min oldemor. Hynden trænger til en kærlig hånd, men sådan noget kan jeg skutte hitte ud af :D

Ja, jeg synes også det føles rart, at have nogle af de ting fra en person der har betydet så meget :biglove

Sååååå fin kjole :biglove

Og skamlen er bare rigtig flot! Passer til Prinsessen..

Tak smukke :kiss

Ååhhh er SÅ vild med, at hun har fået så flot en kjole i oldes stof :loveshower Og tænker bare på hvor glad farmor blev :wub

Ja, det tror jeg i hvert fald hun gjorde :) Har nemlig lige fået endnu mere stof :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER