Barbamama

Anbefal en god deodorant!

15 indlæg i dette emne

Jeg er så småt igang med at udskifte alt sæbegrej og dullegrej ud med sager uden parabener, farvestoffer, parfume og andet gøgl, som en småhysse snart-gravid som mig helst vil undgå ;)

Shampoo, balsam, kropssæbe, håndsæbe, ansigtsvask og vaskemiddel er fra Neutral, så det er så nemt. Men jeg kan ikke lide neutrals deodorant :unsure

Der bruger jeg Niveas den der, hvor man undgår hvide striber.

Jeg har brug for en GOD deodorant (da jeg i perioder sveder meget), som IKKE laver hvide striber (for det døjer jeg også nemt med), men vil gerne have en uden parfume og parabener og hvad ved jeg... Jeg er ikke så glad for roll-on, jeg synes tit det bliver noget klistret stads :blink

Nogen, der kan anbefale en deodorant, der lever op til mine kriterier? :)

- Og nu vi er igang, så må I også meget gerne give lyd, hvis I har fundet en barberingsgel uden parfume, farvestoffer, parabener osv... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

garanier (staves) har også en parabenefri og pletfri deo, som kan fåes til okay penge :D Jeg er dog mere selv til neutral :) änglemark har vist også gode parabenefrie deo´er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke huske, hvad det heder, men en krystaldeo (en af dem, man gør våde og så bruger som alm. ruller) kan man købe i enhver helsekost og er noget af det mest naturlige, jeg kender.

Og det virker faktisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neutral :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neutral :)

Den bruger jeg også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke huske, hvad det heder, men en krystaldeo (en af dem, man gør våde og så bruger som alm. ruller) kan man købe i enhver helsekost og er noget af det mest naturlige, jeg kender.

Og det virker faktisk.

Den bruger jeg osse, og syns den er kanon..

Det eneste problem for mig er at den ikke som sådan forsegler sveden, den fjerner bare lugten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den bruger jeg osse, og syns den er kanon..

Det eneste problem for mig er at den ikke som sådan forsegler sveden, den fjerner bare lugten...

Åh, jeg skal virkelig bruge noget, der forsegler sveden. :unsure Synes faktisk sjældent at min sved rigtig lugter, tilgengæld driver det bare af mig nogle gange <_<

Måske man skulle prøve den fra garnier, men er den mon uden parfume? Forbinder lidt garnier med Fructis og det duuuuuuufter jo helt vildt. :unsure

Ellers må jeg prøve med neutral igen, selvom jeg ikke synes det var et hit første gang :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt en på apoteket, deres eget mærke. Det er dog godt nok en roll-on, og jeg har ikke prøvet den endnu, så det er måske i virkeligheden et overflødigt indlæg, det her ^_^

Jeg er ellers heller ikke så meget til roll-on, har været glad for stick, men det findes der ikke rigtig mere...

Nu ved jeg ikke, hvilken krystal-deo, der menes, men jeg har prøvet en, der hedder DO2 (vist købt i Matas) og desværre synes jeg ikke, at den virker på mig <_< Kan huske, at der var en tråd om det på søster-BK, hvor nogle anbefalede den som fantastisk, så måske den virker på dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Neutral's creme deo, for jeg er heller ikke rigtig til roll-on..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger en fra Biotherm, Deo pure - den er grøn.. og skulle være fri for det meste.

Den er rigtig god og holder bare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg var var købmanden igår, blandt andet for at købe deo, men de havde hverken garnier, biotherm eller DO2, og neutrals synes jeg bare ikke rigtig virker på mig <_< Tilgengæld havde de en lille sag, der hed "grøn balance" også fri af alt muligt... Så nu får den et forsøg, og ellers så må jeg jo begive mig ind til den store storby, hvor der et ordentligt udvalg af deo'er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en af min svigermor som er fra vichy. Den skulle vidst være uden parfyme og parabener og alt det der. Og jeg synes den virker godt.

Den er købt på apoteket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger DO2 og har brugt den i en evighed efterhaanden... er ogsaa en sveder, men kan heller ikke lide at lukke det inde i kroppen - det er jo affaldsstoffer, der lukkes inde :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Sanex uden parfume. Har lige tjekket, og der er heller ingen parabener i. Det er godt nok en roll on, men mon ikke også den fås som spray?

Ind i mellem bruger jeg Perispex (fås i Matas) der skulle hæmme sveden. Den er heftig, skal virke natten over og er sikkert ikke fri for parabener, men jeg synes virkelig den hjælper med at minimere sveden. Se evt. mere her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grøn balance virker faktisk rigtig godt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER