ki schou

Hvor kommer tissemanden fra?

12 indlæg i dette emne

Ja det var hvad Leo spurgte mig om for lidt siden, da han tissede af inden han skulle sove.

Øhhh - det ved jeg ikke måtte jeg svare, kunne simpelthen ikke finde på et fornuftigt svar :blink

Hvad ville I have svaret?

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, godt spørgsmål :D

Min datter spurgte her til aften om der ikke snart kom en baby ind i min mave. Så sad hun og tænkte lidt og spurgte så "Moar, hvordan kommer babyen egentlig ind i maven?" (hun har helt styr på hvordan den kommer ud ;) ) Måtte svare at det skulle jeg nok fortælle i morgen, hvortil hun svarer "Til godnathistorie?" :D Måske ikke lige den oplagte godnathistorie ... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troe jeg ville ha sagt det samme, eller #spørg din far, jeg har jo ingen"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da sødt :loveshower

Jeg tror jeg havde sagt at den kom på da han lå inde i maven.. Og så ville jeg fortsætte samtalen lidt og fortælle ham forskellen på drenge og piger.. At drenge har en tissemand, men det har piger ikke og det er en af forskellene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troe jeg ville ha sagt det samme, eller #spørg din far, jeg har jo ingen"

Det ville jeg også have gjort!

Totalt tarveligt, men havde tørret den af på ham :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg også have gjort!

Totalt tarveligt, men havde tørret den af på ham :P

Da vores den store den ene dag spurgte hvordan far havde fået hende ind i min mave, sagde jeg også lige så hurtigt "Spørg du far om det" :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht. tissemanden ville jeg nok have været vildt pædagogisk og startet en snak om hårfarve og længde, hudfarve, højde, tykkelse, skæve tæer og at nogle har tissemænd mens andre ikke har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det guds gave til kvinderne :P

Men ja havde nok heller ikke lige vidst hvad jeg skulle svare en lille dreng, håber du finder på noget godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis min dreng spørger om noget jeg ikke lige har et godt svar på, så siger jeg at han skal spørge sin far :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan være, at denne her burde have gået i retning af Martin.

Men nu har jeg da i hvert fald nogle råd til, hvad jeg skal svare, når han spørger næste gang :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lavet den aftale herhjemme at min mand må svare på drengesp og jeg svare på pige sp hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lavet den aftale herhjemme at min mand må svare på drengesp og jeg svare på pige sp hehe

Den bar da go :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER