Sommerfugl83

Håbet om en mini Laursen

208 indlæg i dette emne

Jeg synes heller ikke det har været nødvendigt med en §56 ved IUI, faktisk valgte jeg at vente med at fortælle det til chefen indtil vi nu er ved at gå i gang med IVF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan, en super besked at få :glad Så er der ingen hindring for bare at klø på :)Jeg havde heller ikke en §56 før jeg begyndte i reagensglasbehandling. Det er, som du siger, heller ikke så ofte man skal afsted ved IUI (eller skulle I have "hjemmerul"?). Dejligt din leder er så forstående :)

Vi overvejede hjemmerul til en start, men har besluttet at vi tager IUI fra starten. Nu har vi ventet længe nok og vil egentlig bare gerne i gang :7himmel

Og i dag har vi været på apoteket og hente medicin, så nu kan mens bare komme an :yiepie

Jeg synes heller ikke det har været nødvendigt med en §56 ved IUI, faktisk valgte jeg at vente med at fortælle det til chefen indtil vi nu er ved at gå i gang med IVF.

Jeg har af forskellige årsager - både private og arbejdsmæssige - valgt at fortælle det nu, og det var en virkelig lettelse. Det hjalp selvfølgelig osse at hun var så forstående som hun var og det viste sig at hun selv havde skulle have hjælp i sin tid...... Det er virkelig rart at vide at jeg bare kan gå op til hende og fortælle hvornår jeg har brug for tjeneste fri. Hvis IUI ikke virker hos os, kan vi jo altid overveje en §56 :)

Men er optimist og er sikker på vi bare skal have et lille skub og t det lykkedes ved 1. Forsøg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper på første forsøg er jeres lod :glad Hvor er det dejligt, at det hele er klapper og klart :yay Så er det som om, at der endelig er lys forude til jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper på første forsøg er jeres lod :glad Hvor er det dejligt, at det hele er klapper og klart :yay Så er det som om, at der endelig er lys forude til jer :kram2

Kan altid bruge lidt xtra hepning. :glad

Jeg er meget positiv og tror og håber virkelig at vi bare mangler det sidste lille puf :7himmel

ps er glad for ar du stadig kigger ind i min tråd i ny og næ :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BOM BOM BOM.... TRILLE TOMMELFINGRE!

Går og venter på min mens. Jeg skal have den idag, men der er ikke så meget som skyggen af den endnu. Ville bare så gerne have den kom inden kl 17, så jeg kunne ringe op på klinikken og få en tid til scanning. Vil bare så gerne videre i systemet. Hormonerne ligger bare hjemme i køleskabet og bare venter på at jeg skal igang med at tage dem.

SÅ KOM NU MENS!!!! Blev der sagt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan altid bruge lidt xtra hepning. :glad

Jeg er meget positiv og tror og håber virkelig at vi bare mangler det sidste lille puf :7himmel

ps er glad for ar du stadig kigger ind i min tråd i ny og næ :kram

Selvfølgelig følger jeg med- du har været mig en god støtte, så det gengælder jeg da :kram2 Desuden så er jeg da nødt til at følge med og heppe, så jeg er med når du står med II :glad :bd :bd

Også vil vi gerne bestille et stk. Menstruation Nuuuuu ;)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes!!! Så kom mens og der er bestilt tid til Gyn. Hvis alt klapper, skal jeg insimineres på fredag eller næste mandag :loveshower

:balloon :yiepie :balloon :yiepie :balloon :yiepie :balloon :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes!!! Så kom mens og der er bestilt tid til Gyn. Hvis alt klapper, skal jeg insimineres på fredag eller næste mandag :loveshower

:balloon :yiepie :balloon :yiepie :balloon :yiepie :balloon :yiepie

EEEEEEj hvor er det fedt :D SÅ spændende!

Krydser aaalt hvad jeg kan for, at I får gevinst hurtigt :loveshower :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes!!! Så kom mens og der er bestilt tid til Gyn. Hvis alt klapper, skal jeg insimineres på fredag eller næste mandag :loveshower

:balloon :yiepie :balloon :yiepie :balloon :yiepie :balloon :yiepie

Fantastisk :balloons Krydser det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for de krydsede fingre. Det har jeg (vi) helt sikkert brug for :)

Har været ved lægen for at blive vaccineret inden vi skal til Thailand på Bryllupsrejse. Hold da op - det var da ikke helt nemt. De vidste ikke lige om jeg måtte blive vaccineret overhovedet, nu jeg snart skulle insemineres. Det frarådes nemlig at vaccinere gravide, men jeg var jo ikke gravid - endnu i hvert fald..... Armen altså. Hun brugte et par livliner og ringede til sidst til min Gyn. Det endte med jeg kun fik hepatitis A vaccinen, men blev dog vaccineret :yay var ved lægen en hel time bare for det, for skulle jo osse lige sidde 20 min efterfølgende..... For Sørensens da.... Det er sgu ikke nemt, når man MÅSKE ER ravid lige om snart...... :wee :wee :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bom bom bom

11 dage til testdag. Har fået at vide at jeg skal teste uanset om jeg bløder eller ej.... hmmm....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det bliver lange 11 dage.

Jeg krydser og glæder mig til et forhåbentlig positivt resultat xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :loveshower :goodluck :bd :glad

Kom så, det skal lykkedes denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende. Krydser fingre for jer. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvor er det spændende. :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh - havde egentlig lovet mig selv at holde pause herindefra, for ikke at tænke på det alt for meget. Men hvorfor er det så svært at holde sig væk?????

Nu er der kun 1 uge til test dag. :yiepie Halvdelen af tiden er gået. Kan jeg mærke nogen forskel??? Nope.... Har haft følelsen af lettere menstrustionsagtig murren her til morgen og osse lørdag aften/nat efter at have siddet ned i mange timer, men tillægger det ikke rigtig nogen betydning. Det behøver jo ikke betyde andet end at jeg er Xtra Xtra opmærksom på min krop - særligt de nedre regioner. <_<

I den forgangne uge har jeg været småsløj (ligesom så mange andre), men ikke rigtig syg. Er forkølet med snot der ikke rigtig vil hverken den ene eller den anden vej. :numse Mine øjne svier og er bare træt i kroppen og føler mig søvnig, men når jeg ligger mig, kan jeg ikke falde i søvn? :blink Super skønt.

Synes nogen gange det er svært at snakke om dette emne derhjemme. Min søde mand prøver ihærdigt ikke at være for positiv, hvilket resultere i at han bliver mere pessimist. MEGA irriterende/frustrerende og bliver skide pigesur på ham. Jeg forsøger ihærdigt at være optimist og tro på det. Han tror tidligst det sker i 2. forsøg og igår sagde han at med vores held lykkedes det så nok først i 3. forsøg b :bask :bask :bask IHHHH.... det er altså nogen gange lidt svært..... :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. Kender godt det der med pause :whistling Det er ikke så nemt, som man umiddelbart lige tænker ;)

Den sidste uge skal nok flyve afsted - det håber jeg i hvert fald den gør :)

Er ked af, at du føler manden er pessimistisk :sm Hvad ligner det - tror du ikke det er et forsøg på at beskytte jer begge to mod en evt. skuffelse :unsure Jeg oplevede det samme med min mand, eller nogle gange følte jeg også, at han var ligeglad med om det lykkedes eller ej - men har siden erkendt, at det er hans måde at beskytte sig selv også samtidig forsøge at beskytte mig på. Det gør det selvfølgelig ikke mindre frustrerende <_<

Jeg krydser finger, tænker positivt og sender alt babykarma i jeres retning :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. Kender godt det der med pause :whistling Det er ikke så nemt, som man umiddelbart lige tænker ;)

Den sidste uge skal nok flyve afsted - det håber jeg i hvert fald den gør :)

Er ked af, at du føler manden er pessimistisk :sm Hvad ligner det - tror du ikke det er et forsøg på at beskytte jer begge to mod en evt. skuffelse :unsure Jeg oplevede det samme med min mand, eller nogle gange følte jeg også, at han var ligeglad med om det lykkedes eller ej - men har siden erkendt, at det er hans måde at beskytte sig selv også samtidig forsøge at beskytte mig på. Det gør det selvfølgelig ikke mindre frustrerende <_<

Jeg krydser finger, tænker positivt og sender alt babykarma i jeres retning :bd :goodluck

Det er i virkeligheden lidt fjollet at man ikke bare kan holde snuden væk og lade være at pine sig selv på den måde. Men er bare et nysgerrigt menneske og MÅ bare vide hvordan det går med alle jer andre :blush :whistling

Og du har ret. Det er uden tvivl et forsøg på beskytte sig selv og mig mod evt. nederlag. Og det er da osse rigtig fint, men bliver bare ikke i særlig godt humør af det. Bliver NØDT til at tro på det lykkedes. Men samtidig er jeg også forberedt på at skulle en tur igennem hormoner og ÆL-sprøje igen. Er bare glad for at min cyklus er så kort som den er, så man huritgere kan komme videre i teksten. Men for søren.... Når lægen var så optimistisk og positiv så hvorfor skulle jeg (vi) ikke osse være det????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det også alt for godt. Vores kære mænd. Er det dem selv de mon beskytter.

De har i hvert fald ikke forståelsen af hvad deres manglende optimisme og positive indstilling kan gøre ved os.

Jeg kan høre jeg ikke er den eneste der er /var utrolig OBS på alle små signaler kroppen sender :-)

Jørgen turde slet ikke tro på det. :-)

Men jeg krydser stadigvæk det hele :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det også alt for godt. Vores kære mænd. Er det dem selv de mon beskytter.

De har i hvert fald ikke forståelsen af hvad deres manglende optimisme og positive indstilling kan gøre ved os.

Jeg kan høre jeg ikke er den eneste der er /var utrolig OBS på alle små signaler kroppen sender :-)

Jørgen turde slet ikke tro på det. :-)

Men jeg krydser stadigvæk det hele :-)

Det er helt sikkert ham selv han beskytter og prøver også at beskytte mig mod skuffelse og nederlag. Men tror at negativt avler negativt og positivt avler positivt. Så derfor har jeg valgt at være positiv og tro på det. Ellers bliver det sgu osse

lidt for surt.....

OG NEJ.... du er langt fra alene om at være OBS på ALLE små signaler kroppen sender. Mærkede jeg lige lidt spændinger der og lidt niv der???? ER min bryster ømme eller er det bare fordi jeg maser dem for hårdt? osv osv. åh altså..... Tossede hjerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Messer for mig selv: du må IKKE teste før tid, du må IKKE teste før tid, du må IKKE teste før tid! Der er kun en håndfuld dage tilbage. De går sikkert stærkt.... eller noget :blink

.....men hvad sker der mon hvis jeg tester i morgen tidlig??? eller fredag morgen måske? Eller hvad med søndag - så er det jo ikke rigtig snydeteste? :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Messer for mig selv: du må IKKE teste før tid, du må IKKE teste før tid, du må IKKE teste før tid! Der er kun en håndfuld dage tilbage. De går sikkert stærkt.... eller noget :blink

.....men hvad sker der mon hvis jeg tester i morgen tidlig??? eller fredag morgen måske? Eller hvad med søndag - så er det jo ikke rigtig snydeteste? :ba

åhr, hvor forstår jeg dig godt! Men prøøøøv at lade være :) Det er så træls, hvis det er for tidligt til at teste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Find noget tage dig til så går dagene lidt hurtiger

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det må også være svært! Kan du ikke give dine tests til manden og få ham til at gemme dem, indtil testdag? :whistling Så kan testmonstret ikke helt gå amok - eller skal i hvert fald igennem lidt for at kunne teste :badgirl

Ih, hvor jeg krydser fingre for jer :) Er det på mandag på skal teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhr, hvor forstår jeg dig godt! Men prøøøøv at lade være :) Det er så træls, hvis det er for tidligt til at teste!

JEG PRØØØØØVER! Og har heller ikke gjort det. Og hvis jeg gjorde det ville det jo være i skjul, fordi J synes det er verdens dårligst ide og ville blive kamp vred. hvis jeg alligevel gjorde. Og tænk hvis den nu var positiv? Hvordan skulle jeg så kunne bortforklare det ELLER holde på den hemmelighed i så MANGE dage.... Åh altså

Find noget tage dig til så går dagene lidt hurtiger :goodluck

Jeg prøver.... lige nu står vasketøjet for tur :D og overvejer kraftigt at rydde op i mit klædeskab.... eller læse en bog? eller måske opstarte min gamle hobby?

Årh, det må også være svært! Kan du ikke give dine tests til manden og få ham til at gemme dem, indtil testdag? :whistling Så kan testmonstret ikke helt gå amok - eller skal i hvert fald igennem lidt for at kunne teste :badgirl Ih, hvor jeg krydser fingre for jer :) Er det på mandag på skal teste?

Jo - det kunne jeg måske godt, men bliver nødt til at holde snitterne for mig selv og bare lade dem ligge i skuffen. Har heller ikke åbnet skuffen i dag. Kun tænkt tanken :D

Ja - det er på mandag jeg skal teste. Det er SÅÅÅÅÅ spændende!!!! Mere spændende end alle de andre måneder!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER