Sommerfugl83

Håbet om en mini Laursen

208 indlæg i dette emne

Vil først sende dig en masse tanker og et :kram

Jeg har holdt lidt øje vi mobilen, og blev rigtig ked af det da jeg læste, at du havde fået din mens :( Sådan noget snyd og øv!!

Men som du også siger er det bestemt ikke dårligt med en august eller september barn :bunny Eller for den sags skyld en dato ala 10.11.12 eller 12.12.2012 som terminsdato - den har jeg selv haft i sigte :P Synes det kunne være lidt fedt ;)

Meeeen.. Nu synes jeg jo så, at I har ventet længe nok, så håber det bliver august eller september :) Håber ikke I kommer til at vente alt for længe med en tid hos lægen.

Kæmpe :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv med mens :kram

Håber du kan stå med 2 streger inden jul. Du er ikke den eneste der håber på det ;) Lad os håbe på en masse positive juletests :)

:goodluck

Jeg krydser så meget fingre for en masse positive juletests. Det ville bare være alletiders julegave :loveshower

Masser af :goodluck og :bd

Hvis jeg dermed kunne undgå at gå rigtig ind i behandlingsverdenen ville jeg altså helst det. Men nu er tiden til lægen bestilt og vi har tid om 3 uger. Spændende hvad de siger til os denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha, jeg håber også du står med II inden jul :) En lille sensommer baby, lyder også bare lækkert :loveshower

Jeg krydser alt hvad der krydses kan og :goodluck med lægebesøg. Jeg håber virkelig, at lægen er en god en af slagsen og laver et lille baby mirakel til jer :7himmel

Tusind tak Maja. Fortsæt endelig med at krydse. Hvem ved - måske det rent faktisk hjælper :yiepie Vi skal til lægen om 3 uger - så meget spændende bliver det. Håber nu stadig på at kunne stå med II helt på egen hånd, men får svære og svære ved at tro på det kan lade sog gøre <_<

Kan jo så kun håbe på at den nye finanslov bliver vedtaget og egenbetalingen falder bort her den 1/1-12. Det ville sgu være :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil først sende dig en masse tanker og et :kram

Jeg har holdt lidt øje vi mobilen, og blev rigtig ked af det da jeg læste, at du havde fået din mens :( Sådan noget snyd og øv!!

Men som du også siger er det bestemt ikke dårligt med en august eller september barn :bunny Eller for den sags skyld en dato ala 10.11.12 eller 12.12.2012 som terminsdato - den har jeg selv haft i sigte :P Synes det kunne være lidt fedt ;)

Meeeen.. Nu synes jeg jo så, at I har ventet længe nok, så håber det bliver august eller september :) Håber ikke I kommer til at vente alt for længe med en tid hos lægen.

Kæmpe :kram til dig

Tusind mange tak for :kram De er nogle gange tiltrængt :boo For må indrømme at jeg faktisk føler mig ret så snydt af min krop. Hvorfor pludselig al den ballade?

Kan godt se hvad du siger med 10.11.12, men vi har så mange fødselsdag i Nov inkl mig selv der har d. 13. Det ville selvfølgelig være ALLETIDES fødselsdagsgave men ville helst have min fødselsdag for mig selv. Kan godt lide at have fødselsdag :yay

Håber allermest på et august eller septemberbarn, men er ved at mist håbet på at det kan lade sig gøre :unsure Så nu er tiden til lægen bestilt og vi har en tid om 3 uger. Det bliver spændende.Og endnu engang stort tillykke til dig. Vil holde øje med en graviditetstråd fra din side af :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak Maja. Fortsæt endelig med at krydse. Hvem ved - måske det rent faktisk hjælper :yiepie Vi skal til lægen om 3 uger - så meget spændende bliver det. Håber nu stadig på at kunne stå med II helt på egen hånd, men får svære og svære ved at tro på det kan lade sog gøre <_<

Kan jo så kun håbe på at den nye finanslov bliver vedtaget og egenbetalingen falder bort her den 1/1-12. Det ville sgu være :super

Ja, det ville være så godt, hvis det blev gjort gratis igen, det er jo helt klart en win-win! For alle de kommende forældre, der kan få hjælp, men også for samfundet med alle de nye babyer (skattebetalere, som regeringen nok tænker ;) ) :loveshower

Jeg krydser for at du selv kan få II, men ellers at der relativt lidt skal til før I har den :balloons Skal nok krydse alt hvad jeg kan og sende positive og frugtbare tænker i jeres retning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.... kan som mange andre her inde godt mærke at jeg har brug for en lille pause fra BK. Der er ALT for mange Nygravide. Dejligt for dem, men hvor er det irriterende, når man ikke selv kan. Synes osse jeg oplever at der er mange der "brokker" sig over der ikke sker noget, og så har de kun været i gang i ganske få måneder. Det har jeg det sgu lidt svært med kan jeg mærke, når vi selv har prøvet SÅ længe. Kan mærke det er godt at holde BK lidt på afstand og kun læse udvalgte tråde.

Denne måned slapper jeg dog lidt mere af omkring det hele. Det er rart ikke at have den der stressfølese af, at det er NU der skal :hump for fulde gardiner, fordi det er den tid på måneden ifølge en ÆL-test. Og så ventetiden efter.... Øj altså. Ved ikke om det blev for meget sidste måned eller om det er den bestilte tid til lægen der gør det. Men har en anden ro nu og kan bedre koncentrere mig på jobbet. Og det er jo rart :)

I denne uge står den i fødselsdagens tegn, så går og planlægger, hvad jeg skal lave af god mad til henholdvis familie og venner. Er ude i en lidt "fansy" lagkage fra Mette Blomsterberg. Sådan en man skal begynde på i god tid. Helst 1 dag eller 2 før den skal bruges. Det er en god afledningsmanøvre for mig :P

Kunne dog ikke lade være at teste for ÆL, men har gjort det i skjul om eftermiddagen, så min mand ikke har opdaget det og dermed heller ikke har fået kuller. Jeg testede positiv igår og vi hyggede os osse om eftermiddagen. Men min mand viste ikke noget om ÆL. Han spurgte dog ind til om jeg kunne mærke om jeg havde det og der svarede jeg nej. Det er jo ikke at lyve for kan JO ikke mærke det denne gang og han spurgte ikke om jeg havde testet for det så....

Men lad os nu se.... jeg står til at skulle have mens, den dag vi skal til lægen, så satser ikke på en GYN den dag...

Puha - Det blev til en lidt lang opdatering. Nårh.... det går vel nok :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm..... Underlig dag. Følelserne er rigtig på rutchetur.... Natten begyndte med at jeg vågnede fordi jeg bogstavligtalt lå badet i sved men jeg frøs og skulle tisse. Op med mig og af med den MEGET våde T-shirt. Resten af natten sov jeg dog men drømte alle mulige sære ting.

Dagen på jobbet startede fint men midt på formiddagen samledes alle terapeuterne da min kollega skulle give en besked til os alle.... Hmm.... Vidst allerede hva det var intuitivt. Hun var gravid og skulke til NF mandag morgen og mødte derfor ind senere. Blev oprigtig glad på hendes vegne og vi sludre om hvor spændende det er. Men ca en time senere blev jeg virkelig ked af det. Følte mg sprunget over i køen. Det lykkedes dem i første hug. Dejligt for dem men for hulan - hva med os? Synes storken glemmer os? Skrev til min mand som ikke var den store støtte, da han følte det samme som mig. Hvem deler man så alle sine frustrationer og tanker med? Skrev en mail til min mor. Hun svarede hurtigt og det hjalp lidt. Men er altså stadig lidt misfornøjet :( burde ellers være glad og glæde mig til i aften hvor vi får besøg af alle vores tætteste venner.Det er bare møg svært lige nu. Kan ikke lade at tænke på alle mine kollegaer der bare bliver gravide for næsen af mig.

Håber jeg kan aflede mig selv med lidt madlavning :)

Go weekend til jer andre og beklager mit lidt triste indlæg, men ved ikke lige hvor jeg ellers skulle komme af med det????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm..... Underlig dag. Følelserne er rigtig på rutchetur.... Natten begyndte med at jeg vågnede fordi jeg bogstavligtalt lå badet i sved men jeg frøs og skulle tisse. Op med mig og af med den MEGET våde T-shirt. Resten af natten sov jeg dog men drømte alle mulige sære ting.

Dagen på jobbet startede fint men midt på formiddagen samledes alle terapeuterne da min kollega skulle give en besked til os alle.... Hmm.... Vidst allerede hva det var intuitivt. Hun var gravid og skulke til NF mandag morgen og mødte derfor ind senere. Blev oprigtig glad på hendes vegne og vi sludre om hvor spændende det er. Men ca en time senere blev jeg virkelig ked af det. Følte mg sprunget over i køen. Det lykkedes dem i første hug. Dejligt for dem men for hulan - hva med os? Synes storken glemmer os? Skrev til min mand som ikke var den store støtte, da han følte det samme som mig. Hvem deler man så alle sine frustrationer og tanker med? Skrev en mail til min mor. Hun svarede hurtigt og det hjalp lidt. Men er altså stadig lidt misfornøjet :( burde ellers være glad og glæde mig til i aften hvor vi får besøg af alle vores tætteste venner.Det er bare møg svært lige nu. Kan ikke lade at tænke på alle mine kollegaer der bare bliver gravide for næsen af mig.

Håber jeg kan aflede mig selv med lidt madlavning :)

Go weekend til jer andre og beklager mit lidt triste indlæg, men ved ikke lige hvor jeg ellers skulle komme af med det????

:kram :kram :kram

Håber også, at du kan aflede dig selv med lidt madlavning og hygge med jeres gode venner :kram Du må også gerne være trist, BK er jo ikke kun til glæde og gravide og jeg forstår godt, at du har brug for at komme af med det! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare sende dig en masse karma, positive tanker og :bd - og selvfølgelig masser af :goodluck

Kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle :kram :kram :kram . Det varmer, når man noget uforudset får en lidt hård start på weekenden.

Jeg snakkede en del med min mor den fredag. Hun var en rigtig god støtte og fik sat tingene i et lidt andet lys. Fik stor :boo , så jeg nærmest ikke havde nogen tåre tilbage. Fik osse snakket lidt med min mand og bagefter kunne jeg med lidt større ro koncentrere mig om dessertmaking og madlavning. Det var rigtig rart.

Gæsterne indfandt sig og min gode veninde og hendes mand, havde deres lille søn med på 4,5 måned. Han er en rigtig lille skrubbe og hun plantede ham direkte i armene på mig, da de kom :kuller Han er bare kær og en rigtig lille nysgerrig en, der skal have det hele med. Han blev dog til en start lidt utryg med alle de mennesker og meget høje mandestemmer - lille prut :)

Men dejlig aften, hvor jeg absolut fik tankerne hen på alt muligt andet. Det var første gang siden vores bryllup at vi havde alle vores nærmeste venner på besøg. Det var virkelig hygge.

Lørdag gik med afslapning og igen lidt lagekagemaking. Legede Mette blomsterberg og lavede en rigtig lækker mocca lagkage. Her er den post-3335-020472300 1321343960_thumb.jpg

Søndag havde jeg fødselsdag og blev fejret af familien. Rigtig hyggelig dag. Nu satser jeg bare på det er sidste fødselsdag som IKKE gravid eller barnløs. Hvem havde troet jeg skulle fylde år 3 gange efter vi tog beslutningen om at vi ville være forældre?

Men er ved godt mod igen og snakkede rigtig godt med min gravide fyskollega igår. Nu kan jeg igen se lidt fremad og ikke mindst se frem til lægebesøg i næste uge og så må vi se hvad der sker derfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I eftermiddags har vi været til lægen. Det er et år siden vi var der sidst. Det var meget behageligt at være der og "sludre" med ham om vores lille projekt. Vi fik denne gang konkrete svar på min mands :cell prøver han fik taget henholdvis sidste år og starten af dette år. Lidt sjovt at få sat nogle konkrete tal på, end bare at få at vide at det så OK ud :rolleyes

Jeg fik ydermere taget en blodprøve som supplering, da en af mine tidligere blodprøver åbenbart fortalte at jeg ikke var immun over for Røde Hunde på trods af at jeg har fået de 3 MFR vacciner man skal have :blink . Nu tog han lige en xtra blodprøve for at være sikker på, at de tal er korrekte?! Hvis de er korrekte og jeg IKKE er immun, skal vi beslutte om jeg så skal vaccineres og vi derved må udsætte PB i ca 3-4 mdr eller om vi vil tage chancen og at jeg så skal have taget blodprøver hver 2 uge under graviditene. Hvis jeg skulle få røde hunde under en graviditet anbefaler man på det kraftigste en abort. Hmm - underligt at skulle tænke den slags tanker, når bare det at blive gravid virker SÅ uopnåeligt lige pt!

Nårh - ellers fik vi en henvisning til en gyn og har fået en tid i start januar. Det bliver alligevel spændende.

Ellers venter jeg bare på at min mens dukker op. Den skulle være kommet i dag, men har ikke mærket noget til den endnu. Men dagen er jo heller ikke slut endnu, så den kan nå at indfinde sig.

Lille sidebemærkning: de sidste to nætter har jeg drømt at vi stod med en positiv GT. Det har jeg ALDRIG som i ALDRIG drømt om før. Fortalte min mand det i morges og gik derfor ud for at teste. Håbede lidt at det var et tegn. Men nope - den var ret så negativ. Havde ellers været sejt med en 6. sans :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sært med røde hunde :blink men modsat så er det jo dejligt, at de har styr på tingene :)

Er du ellers fortrøstningsfuld ovenpå lægebesøget? :) Det bliver spændende med blodprøvesvarene, forhåbentlig skal I ikke udsætte projektet et par måneder :) Det krydser jeg fingre for ikke bliver aktuelt - også håber jeg, at din 6. sans får ret :loveshower Også selvom der ikke var et positivt svar i morges ;)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det? Er der kommet svar på blodprøverne?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det? Er der kommet svar på blodprøverne?

:kram

Hmm... det ved jeg faktisk ikke. Har ikke modtaget nogen mail endnu. Måske man skulle ringe derop i starten af næste uge? Bare for at få stillet sin nysgerrighed.... Skal jo ikke bruge svaret før vi skal til første fertilitetsbehandlings undersøgelse i start januar. Og der skal jeg have alle blodprøvesvarene med. Har jo fået taget en hulens masse. Havde altså virkelig de der blodprøvenåle, så håber der er et positivt svar på den nye blodprøve mht de dersens røde hund. Bort set fra det har min mor fortalt at man ellers mente jeg allerede havde haft røde hund, dengang jeg fik min første MFR vaccine i 1985? Så det er altså meget mærkeligt.... Jeg må være noget virkelig særligt hvis jeg ingen antistoffer har mod røde hunde på trods af sygdom OG vaccine idet det kun er 1 ud af 1 million der ikke har det efter en vaccine. Men åbenbart ikke særlig nok til at blive gravid.... hmmmmm - undre undre....

Og ellers bliver der snakket graviditet i frokosten... har jo nu 2 tætte kollegaer der er gravide med termin nærmest samtidig. For det meste har jeg det ok med det, for det har alligevel givet en form for ro at vide, at vi selv snart kan gøre noget mere aktivt end vi allerede gør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten er min søde mand nu gået endnu mere ind i kampen om at blive forældre. Han googler løs - både med hensyn til vitaminer, men også om alt muligt andet. Igår fik jeg fx at vide at han havde læst at det var sundt at give blowjobs (og sluge), når man var gravid, da det indeholdte nogle gode stoffer for både mor og baby. Ja - så lærte vi så det.

Han er osse begyndt på vitaminer igen og det samme er jeg. Har jo ikke gidet de der gravitamin, da det bare var en dum påmindelse om at det ikke var lykkedes os. Men nu er vi startet op igen på det der vitaminræs og min mand sørger for at vi får dem hver aften. Han er da for skøn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten er min søde mand nu gået endnu mere ind i kampen om at blive forældre. Han googler løs - både med hensyn til vitaminer, men også om alt muligt andet. Igår fik jeg fx at vide at han havde læst at det var sundt at give blowjobs (og sluge), når man var gravid, da det indeholdte nogle gode stoffer for både mor og baby. Ja - så lærte vi så det.

Han er osse begyndt på vitaminer igen og det samme er jeg. Har jo ikke gidet de der gravitamin, da det bare var en dum påmindelse om at det ikke var lykkedes os. Men nu er vi startet op igen på det der vitaminræs og min mand sørger for at vi får dem hver aften. Han er da for skøn :loveshower

Hahaha, tak til Politiken, som trykte artiklen! min mands ven havde sendt den til ham, og jeg tror, at hele landets samlede mandeflok har spammet hinanden med den, så alle med fryd i stemmerne kunne vise den til deres koner :D

men det er da smadderdejligt, at I begge føler jer kampklar! Godt at I har fået en tid til Gyn. Jeg krydser fingre for jer :) :goodluck

... btw: Det gør helt ondt i hjertet, når du skriver, at du åbenbart ikke er særlig nok til at blive gravid. SELVFØLGELIG er du det :kram2 Måske er det et helt særligt fantastisk barn, I skal have? Jeg kan sagtens se, hvorfor du tænker den slags tanker. Men det passer i hvert fald ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha, tak til Politiken, som trykte artiklen! min mands ven havde sendt den til ham, og jeg tror, at hele landets samlede mandeflok har spammet hinanden med den, så alle med fryd i stemmerne kunne vise den til deres koner :D

men det er da smadderdejligt, at I begge føler jer kampklar! Godt at I har fået en tid til Gyn. Jeg krydser fingre for jer :) :goodluck

... btw: Det gør helt ondt i hjertet, når du skriver, at du åbenbart ikke er særlig nok til at blive gravid. SELVFØLGELIG er du det :kram2 Måske er det et helt særligt fantastisk barn, I skal have? Jeg kan sagtens se, hvorfor du tænker den slags tanker. Men det passer i hvert fald ikke!

Tror du har ret. Min kollega (som er gravid) havde osse fået den artikel stukket op i hovedet af hendes kæreste og hans tre kammerater. Godt så :D

Håber du har ret i at det er et helt særligt fantastisk barn vi har os i vente, siden det lader vente sådan på sig. Man kan bare godt lidt få den tanke at det ALDRIG bliver vores tur. Nogen gange virker det bare SÅ uopnåeligt, synes vi begge. Og da lægen så sagde at jeg måtte være noget ganske særligt, så kom tanken, at det jo så åbenbart ikke var særlig nok til at vi kunne blive gravide. SÅ tak for de fine ord. Det er nu rart nok at blive sat lidt på plads på den søde måde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille sød ting mere om min mand. I fredags havde vi års dag. Jeg havde så bare glemt, da jeg ikke troede vi skulle fejre den slags nu hvor vi var blevet gift. Men tog fejl. Mens vi er ude og gå, spørger han mig hvad dato vi har i dag. Jeg svare ham. Han kigger meget indgående på mig og jeg når at undre mig en smule over ham. Han spørger så hvad den dato plejer at betyde og der faldt 5-øren. Jeg fik en fin gave af ham og det hele og jeg havde ingenting til ham.... Det må jeg have rodet bod på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået fortalt min leder, hvilken situation vi står i. Det var hårdt at tag modet til mig. Fik hjertebanken og tårerne pressede sig på, men hold op det var en lettelse. Havde overvejet for og imod at fortæller det mange gange. Har haft overvejet alle mulige undskyldninger for hvorfor jeg først ville komme på job hen af formiddagen eller om man bare skulle melde sig helt syg, hver gang vi skulle til kontrol, undersøgelse eller behandling. Den sidste løsning var bare ikke rigtig en mulighed, da det ville give for meget udofrklareligt fravær på jobbet. Er VILDT glad for at jeg sagde det. Hun var meget forstående, omsorgsfuld og støttende. Fik en hel dag med tjenestefri med det samme, den dag vi skal til undersøgelse, på trods af at vi har en morgen tid og derfor ville jeg jo godt kunne nå tilbage på job til en 11 tiden. Det viser sig at hun har været igennem et lignende forløb. Who would have knowen? Fantastisk leder jeg har mig :loveshower

Da jeg gik fra hendes kontor, var der simpelthen faldet en sten fra mit hjerte...

Nu mangler jeg så bare at tage mig sammen/huske til at ringe til lægen og få svar på den der blodprøve...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået fortalt min leder, hvilken situation vi står i. Det var hårdt at tag modet til mig. Fik hjertebanken og tårerne pressede sig på, men hold op det var en lettelse. Havde overvejet for og imod at fortæller det mange gange. Har haft overvejet alle mulige undskyldninger for hvorfor jeg først ville komme på job hen af formiddagen eller om man bare skulle melde sig helt syg, hver gang vi skulle til kontrol, undersøgelse eller behandling. Den sidste løsning var bare ikke rigtig en mulighed, da det ville give for meget udofrklareligt fravær på jobbet. Er VILDT glad for at jeg sagde det. Hun var meget forstående, omsorgsfuld og støttende. Fik en hel dag med tjenestefri med det samme, den dag vi skal til undersøgelse, på trods af at vi har en morgen tid og derfor ville jeg jo godt kunne nå tilbage på job til en 11 tiden. Det viser sig at hun har været igennem et lignende forløb. Who would have knowen? Fantastisk leder jeg har mig :loveshower

Da jeg gik fra hendes kontor, var der simpelthen faldet en sten fra mit hjerte...

Nu mangler jeg så bare at tage mig sammen/huske til at ringe til lægen og få svar på den der blodprøve...

Jeg fortalte det også med det samme til mine 2 chefer. De har også begge været igennem turen, så de ved fuldt ud, at der var behov for fri engang imellem, hjemmearbejdsdage mv. Jeg skulle ikke spørge, men bare oplyse, når det var jeg havde brug for det. Det betyder bare så meget, at have fuld forståelse på sin arbejdsplads, så man slipper for dårlig samvittighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået fortalt min leder, hvilken situation vi står i. Det var hårdt at tag modet til mig. Fik hjertebanken og tårerne pressede sig på, men hold op det var en lettelse. Havde overvejet for og imod at fortæller det mange gange. Har haft overvejet alle mulige undskyldninger for hvorfor jeg først ville komme på job hen af formiddagen eller om man bare skulle melde sig helt syg, hver gang vi skulle til kontrol, undersøgelse eller behandling. Den sidste løsning var bare ikke rigtig en mulighed, da det ville give for meget udofrklareligt fravær på jobbet. Er VILDT glad for at jeg sagde det. Hun var meget forstående, omsorgsfuld og støttende. Fik en hel dag med tjenestefri med det samme, den dag vi skal til undersøgelse, på trods af at vi har en morgen tid og derfor ville jeg jo godt kunne nå tilbage på job til en 11 tiden. Det viser sig at hun har været igennem et lignende forløb. Who would have knowen? Fantastisk leder jeg har mig :loveshower

Da jeg gik fra hendes kontor, var der simpelthen faldet en sten fra mit hjerte...

Nu mangler jeg så bare at tage mig sammen/huske til at ringe til lægen og få svar på den der blodprøve...

Ej hvor fedt med den reaktion! kan godt forstå, at det må have været noget nervepirrende for dig! Men det var bare dejligt, at hun reagerede så godt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde,

Synes lige jeg ville smide en besked herinde også. Det er bare så hårdt at vente, vente og vente. Tror helt sikkert det er det rigtige for jer at komme videre og få lidt hjælp. Måske er det en simpel hormonkur, der skal til. Især når din kærestes :cell er fine. :cell

Dejligt du fik det sagt til din leder og fik positiv respons. Det betyder bare SÅ meget!

Knus Louise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en fantastisk oplevelse med din leder... :glad :glad Det er virkelig guld, at få opbakning fra den kant.. :loveshower Er så spændt på hvordan det hele komme til at gå for jer :)

Og så må jeg sige ligesom Mformor - du er helt sikkert speciel nok til at blive gravid - det er bare babyen der lader sig vente, for det skal være den helt rigtige til jer... Så lad dig ikke tænke sådan - det duer simpelthen ikke! Du må prøve at tænke positivt og at NU kommer det til at ske... :goodluck og masser af :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde,Synes lige jeg ville smide en besked herinde også. Det er bare så hårdt at vente, vente og vente. Tror helt sikkert det er det rigtige for jer at komme videre og få lidt hjælp. Måske er det en simpel hormonkur, der skal til. Især når din kærestes cell er fine. cell. Dejligt du fik det sagt til din leder og fik positiv respons. Det betyder bare SÅ meget! Knus Louise

Hej Louise

Tusind tak for din lille hilsen. Du ved jo om nogen hvor hård en tid det kan være. Håber og krydser for at det eneste der skal til er lidt hormoner, for synes ærligtalt at det efterhånden er vores tur nu må jeg indrømme. Men nu er det jo jul, så kan man tænke på lidt andet.Og lige om lidt er vi gået ind i det nye år og vi kan komme videre i PB :loveshower

Krydser og håber for dig at du kan fylde din brudekjole ud med en lille babybule :kuller og så lige en masse :bd

Hvor er det en fantastisk oplevelse med din leder... :glad :glad Det er virkelig guld, at få opbakning fra den kant.. :loveshower Er så spændt på hvordan det hele komme til at gå for jer :) Og så må jeg sige ligesom Mformor - du er helt sikkert speciel nok til at blive gravid - det er bare babyen der lader sig vente, for det skal være den helt rigtige til jer... Så lad dig ikke tænke sådan - det duer simpelthen ikke! Du må prøve at tænke positivt og at NU kommer det til at ske... :goodluck og masser af :bd

Hej M

Tak for din lille hilsen. Jeg er osse selv mega spændt. Nu føles det igen som om vi gør noget aktivt for det. Min mand er meget opsat på vi husker at tage diverse vitaminer HVER dag. Og guds nåde og takke, hvis jeg glemmer min vitaminpille. Hold nu op :lolhit Han kan godt nok skælde ud!

Forsøger virkelig at tænke positivt og holde modet opppe selvom det nogen gange er svært <_< Det føles nogen gange så uopnåeligt.

("antijinx" --> i al hemmelighed går jeg og håber på at det ikke bliver nødvendigt at skulle til fertilitetsbehandlling, men at jeg i næste uge kan teste positivt :rolleyes )

Igår fik jeg en sms fra en veninde. En MEGET lang en af slagsen. Hun er gravid, men vidste slet ikke hvordan hun skulle sige det til mig og var bange for min reaktion. Hun ville jo ikke gøre mig ked af det. Vi skal til jule tamtam alle gymtøserne på tirsdag og hun håbede stadig jeg ville komme selvom hun var der og jo var blevet gravid. Jamen altså - selvfølgelig kommer jeg stadig. Synes det er svært at folk (tætte som mindre tætte venner og bekendte) ikke "tør" fortælle os at de venter sig. Man bliver på en måde udelukket fra at dele deres glæde. For det vil jeg jo gerne! Det er jo en total Lose/Lose situation. Dette fortalte jeg hende og sagde at det ikke nyttede noget at tænke på min reaktion, da man aldrig helt kunne vide hvordan jeg reagerede. Men synes ikke det skulle afholde hende fra at snakke om det og så måtte hun lade mig om at bedømme hvornår det bliver for meget og SÅ skal jeg nok sige fra.

Arbejder jo på en skole og alle de små poder har lige gået luciaoptog. :jul13: DET er altså hygge. Nu er alle eleverne på vej i kirke til den årlige julegudstjeneste. Vil udnytte at her ingen elever er der skal have træning og køre ud og omregitrere vores lille dyt. JEP - vi har fået bil. Det gule lyn, kalder jeg den :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lyder det bare hyggeligt med Lucia-optog :D

Lyder da som en dejlig dag, hvor du kan nå en masse!

Åh altså, jeg kan bare så forstå, at det er svært svært svært med det mod. Jeg har ikke selv prøvet at stå i din situation, og det må næsten være noget af det sværeste.

I forhold til din veninde lyder det til, at du har tacklet det på den absolut bedste måde! Og det lyder også til at du har enormt søde veninder :) Synes det er rigtig fint, at du selv går ind og siger fra. For det må næsten være den bedste løsning for alle. Selvom der jo ikke ER nogen god løsning. For det er da møg uretfærdigt, at det ikke bare kan lykkes for jer.

Men jeg synes, at du er sej og tager det på en rigtig flot måde - det ville jeg bare lige sige :) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER