Stbaby

Når ens barn kommer til skade

11 indlæg i dette emne

Linus går i skovbørnehave. Elsker at være ude, at være vild og så at samle sten og pinde.

I dag ringede de fra børnehaven - Linus var faldet med en pind i munden og blødte :(

Han har fået et 'hul' bagerst i halsen på det bløde sted (ved mandlerne) og en ca. 5 cm. lang rift bagerst i ganen.

Ud over at være møgtræt og pyldret som er normalt efter en lang børnehavedag kunne han ikke spise. Det endte med at han faldt i søvn på min mave på sofaen - hvilket er over et år siden dette er sket.

Dejligt at nusse med ham, men hvor gør det dog ondt på mig når mine børn har det skidt :(

Ud over han er kommet til skade er jeg begyndt at kunne mærke at jeg har fået arbejde. Er hjemmefra 45 timer om ugen så fra at gå hjemme og kunne holde dem hjemme når jeg / de havde lyst / brug for det ser jeg dem en time om morgenen et par gange om ugen og et par timer om aftenen (hvis jeg er heldig).

Savner dem ufatteligt meget og er begyndt at glæde mig til februar hvor mit vikariat udløber.

Det er dejligt at være i arbejde - men synes godt nok det er noget af et tab ikke at være mere sammen med mine børn og opleve disse dejlige år der aldrig kommer tilbage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ganske forfærdeligt når de kommer til skade :( Sara fik et søm (der sad fast i en træstamme hun løftede på) ned over knæet.. Det i sig selv reagerede hun ikke rigtig på, men hun gik helt i opløsning da vi rensede det :( stakkels pus..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring med den lille. Det er aldrig sjovt når de kommer til skade.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Kan kun forestille mig, hvor ondt det også må gøre på mor, når ens barn kommer til skade - og når man på et tidspunkt ikke længere er sammen med dem hele tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan næsten ikke bære når mine børn kommer til skade. Nogle gange tror jeg det er mere hårdt for mig end for børnene!

Jeg arbejder 20t om ugen fordi jeg ønsker at tage del i alt med børnene - kunne slet ikke forestille mig at være mindre sammen med dem. Kan godt mærke de store ikke har brug for mig i samme omfang mere! - så håber for dig at du i fremtiden finder et job der tilfredstiller dig og familien - Men pengene hænger jo ikke på træerne så "desværre"" skal vi jo arbejde (kan faktisk godt lide at arbejde mine 20t)

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke rumme, når mine børn kommer til skade. Det gør så ondt, og ville til enhver tid selv tage smerten, hvis jeg kunne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan heller ikke klare det, når mine slår sig :(

God bedring med ham :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha jeg kan huske da Annika faldt ned i dagplejen og flækkede hagen, så hun skulle have 3 sting. Nej hvor gjorde det ondt på mig, da hun skulle syes. Jeg har selv i mine teenage år flækket hagen, så jeg kan huske hvor ondt det gør og blive syet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha, tror godt jeg kan sætte mig ind i hvordan du har det. Det eneste jeg dog har at sammenligne med er da Erica skulle vaccineres - det gjorde nok også mere ondt på mig end på hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej lille mand da. Godbedring til ham.

Ja det gør virkelig ondt når ens små har ondt, men jeg nyder også de få gange hvor Mathias har være syg og ville ligge på mors mave. Det er nu dejligt at være helt tæt også selv om man har en nullermand.

Håber han er i bedring

Kh janni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan det godt være det er fordi tristan ikke har haft de store skader, eller Jeg er sygeplejerske. Men selvfølgelig gør det ondt på mig de gange der er sket noget, men ved os hvis jeg er rolig omkring det og ham, Er Han os.

Havde en dag bh ringede at Han Havde klemt fingeren i en dør. Jeg skynder mig derned og selvfølgelig er Han ked, for den var deform, blå og meget ondt.

Jeg pakker hans ting og siger at vi smutter ud på skadestuen, og Han falder lidt ned. Men så ser en andens bedstemor hans finger og panikker nærmest, og knægten begynder igen at græde helt vildt.

Viste sig bare at være slaget og næste dag var fingeren god igen.

En gang hvor jeg fik det rigtig skidt var da hans far hentede og ringede at Han var faldet i bh og havde landet på en gren på maven. Det var en lang weekend, for hans far ved ikke hvad Han skal se efter i tilfælde af indre blødning osv.

Lige pt læser jeg og Har 4 timers transport om dagen så er nok væk 50-55 timer om ugen. Jeg vælger at se på at kvalitetstiden er det der tæller. Så jeg læser sjælent når Han er vågen.

Kan da godt mærke på ham nogen dage at vi er gået fra jeg var alene med ham, til min kæreste er den der er primær. Men er det pga ferie osv mig der er meget hjemme en uge, savner Han kæresten, og den rutine de har med at hente og aflevere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER