Nitzen1987

Så melder jeg mig herinde igen

18 indlæg i dette emne

Efter at jeg kan se en tydelig udvikling på de g-tests jeg har taget i denne uge er jeg nu ikke længere i tvivl om, at jeg ER gravid igen en måned efter at have haft en SA.... Jeg synes dog, at jeg mangler den "lykkebrusende" glæde jeg havde sidst, men tror måske det skyldes, at jeg er bange for at miste igen... :unsure

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt forstå dig.. men hvor er det altså bare fantastisk - og herinde er der i hvert fald en lykkerus over at du er gravid igen :loveshower Er sikker på lillespiren bliver derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke :balloons

håber det går bedre den bebsen denne gang, jeg krydser i hvert fald fingre for jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke, og pas nu på dig selv, :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Jeg håber 3 gang er lykkens gang og den lille bliver hængende, men kan godt forstå du tager det hele med forbehold. Jeg krydser for den bliver hængende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg ved lige nøjagtig hvordan du har det.. Tør ikke at glæde mig alt for hurtig.. unsure.gif Men jeg krydser fingre for at vi begge står med bebs til maj/juni..bd.gif Og stort tillykke.. smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower velkommen tilbage og med ønsket om at DU bliver i dette forum, og baby bliver i din mave!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :hurra

Håber 3. gang også er lykkens gang for dig :loveshower

Og så tænker Jeg, at du måske skulle bede direkte om at få en tidlig scanning, hvis det er dét du gerne vil. Jeg tror ikke umiddelbart du skal forvente, at de selv foreslår det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :hurra

Håber 3. gang også er lykkens gang for dig :loveshower

Og så tænker Jeg, at du måske skulle bede direkte om at få en tidlig scanning, hvis det er dét du gerne vil. Jeg tror ikke umiddelbart du skal forvente, at de selv foreslår det :rolleyes

Jeg har også tænkt mig at spørge efter det... men mon ikke at jeg skal have en terminsscanning, når jeg ikke har haft mens siden min SA?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tænkt mig at spørge efter det... men mon ikke at jeg skal have en terminsscanning, når jeg ikke har haft mens siden min SA?

Tror det afhænger af lægen, og om du selv beder om det. Der er højst sandsynlig kun en uges usikkerhed, og det bliver man alligevel tit rykket til nf scanning. De fastsætter alligevel ikke terminen helt før til nf, og når du ved hvornår sidste mens/SA var, er usikkerheden ikke så stor vil jeg sige. Hvis jeg var dig, ville jeg spørge direkte efter en tryghedsscanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, hvor er det dejligt for jer :loveshower

Kan godt forstå du ikke tør glæde dig, håbet inderligt den bliver der :) Jeg turde heller ikke rigtig glæde mig før efter nf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tænkt mig at spørge efter det... men mon ikke at jeg skal have en terminsscanning, når jeg ikke har haft mens siden min SA?

Min læge ville ikke undersøge mig før jeg havde været til scanning, for han kunne ikke sige hvor langt jeg var henne.. Så bare bed om det.. Det skal jo også passe nogenlunde med det prøver ol. man have taget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder også på at 3. gang er lykkens gang :goodluck

Og hvor er det fantastisk at du blev så hurtigt gravid igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder også på at 3. gang er lykkens gang :goodluck

Og hvor er det fantastisk at du blev så hurtigt gravid igen :loveshower

Ja det havde jeg virkelig ikke regnet med... havde lige indstillet mig på at jeg kom til at gå 8 måneder igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Anita! Jeg er simpelthen så glad for at høre, at du er gravid igen;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med endnu en graviditet...Som de andre siger, så tror jeg også at 3. gang er lykkens gang... Håber virkelig spiren bliver hvor den er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med :gravid . Håber den bliver hvor den skal.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak I skønne piger :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER