Lotte

Det der med at være træt

6 indlæg i dette emne

Er det er god nok undskylding at man er træt træt træt allerede i uge 5???

Jeg er bare så træt, når jeg kommer hjem fra job, har taget mig af hus og hjem, Josefine, maden, badning og puttet hende... så er jeg bare helt ødelagt og orker ikke mere overhovedet.. er det ok at sige, jeg er jo gravid, så jeg må gerne fede den på sofaen hele aftenen og gå tidligt i seng?

Jeg tror manden min har lidt svært ved at se logikken i det, for jeg er jo ikke særlig meget gravid endnu, hvorfor skal jeg så allerede være så træt?

Hvordan har i det, og ikke mindst jeres mænd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det på samme måde! Er mega træt og når alle de daglige gøremål er overstået og mikkel på 2 år sover, falder jeg om på sofaen, manden har de sidste par aftener vækket mig ved en 21 tiden hvor han spørger om jeg ikke sove bedre i min seng. Også lister jeg i seng og sover vidre.

Synes han tager det pænt, det han har sværest ved at forstå er jeg heller ikke er så oplagt til "sjov i sengen", jeg vil bare sove. :zzz

Men det er vel bare en fase vi skal igennem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mand har også svært ved at forstå det, og det givet en del skænderier, han har brokket sig over jeg kun lige akkurat har energi til datter og når hun er i seng så er jeg død på sofaen.. men det er jo netop kun her i første trimester man er så træt. Jeg er startet op på jern allerede bare for at kunne holde mig vågen når jeg sammen med datter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har stor forståelse for min træthed - og siger bare at sådan var det jo også sidste gang. Og han har helt ret. Vi ved jo begge det bliver bedre - og at der ikke er så meget at gøre ved det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også super træt, det er dog kun min mor der brokker sig lidt over det - men hun er nu meget forstående i sær i denne uge hvor jeg er i praktik i en børnehave :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så meldte trætheden sig godt nok også her.. De sidste to dage har været laaange.. Men det går da heldigvis over igen.. Herhjemme er det ikke så meget manden der er påvirket af det, men min datter.. whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER