pukimusen

er skug bare ked af det..

15 indlæg i dette emne

insimineringen lykkes heller ikke denne gang nemmelig 3 gang....puha er så træt af verden, har lyst til bare at blive under dynen og sove og glemme det hele...hvorfor skal nogen være så uheldig og andre så heldige... nu køre vi jo på 5 år og som sagt 3 insimineringer...

der er så mange spørgsmål og tanker hele tiden, kan snart ikke holde det ud...

ja det vist bare en dårlig dag

hilsen tude Marie... ;-(...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg har kun været i det i 2 år og jeg var ved at blive skør.

Den inseminering i har været igennem er det iui. Hvor det kun er sæden der insemineres?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram Hvor er det uretfærdigt! Jeg kan godt forstå du er ked af det, men håber stadig at det snart er jeres tur! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt i orden at være ked af det - det gør dig ikke til en tude Marie :)

Det er jo kun forståeligt at du er så ked af det! For livet er ikke lige retfærdigt altid...

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er helt okay... bare kom ud med det.... :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Store knus til dig :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår godt du er ked af det. :kram2 Det har du lov til at være.

Håber det snart lykkes for jer. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det et en iui, vi fejlet intet begge 2, os der for det gør det endnu svære at forstå....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grunden til jeg spørger er at vores 3 forsøg med iui gav heller ingen resultat. Lægen snakkede om et 4 forsøg fordi der heller ikke er noget med os.

Men jeg brød sammen over det. Fordi det jo er psykisk hårdt.

Så vi fik lov at komme igang med ivf.

Vi er nu blevet gravide ved første forsøg.

Jeg tror mere på ivf end iui.

Det tager længere tid og er lidt mere omfattende, men jeg tror mere på virkning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også to mislykkede IUI bag mig, og ved alt om hvor hårdt det er. Og ja, det er på en måde hårdere når man intet fejler - sådan har vi det i hvert fald også!

Hvad er jeres plan nu? Vil i prøve flere IUI eller går i over til IVF?

Selv skal jeg i gang med at blive udredet lidt grundigere, for at finde ud af om jeg alligevel fejler et eller andet. Derefter giver vi nok IUI en chance eller to mere - selvfølgelig alt efter hvad de finder ud af med mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja problemet er at ivf jo os et en stor ud gift som der ikke er sparet op til og selv om børn ingen pris har, må man jo os se sandhederne i øjene, og være ærlig og sige vi ikke har pengene lige nu... vi står os midt i en stor flytning....

jeg ved helt ærligt ikke hvad vores plan er? vi har jo ikke prøvet med extra homoer har kun fået 1 æl sprøge og så extra prosterogen for at øge chancerne lidt.... men lige lidt har det hjulpet... vi er undersøgt for alt mangler kun svar på prøverne for at se om jeg har pco men det regnet gyno bestemt ikke med jeg havde, men tog prøverne for vores sjæle fred skyld..

vi har os snakket om om vi skulle skifte gyno, men hun er så sød og i mødekommende... såååå ja er i vildrede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad i synes der er dyrt, men nu skal du få vores regnskab. For vores ivf baby.

Næsespray 1400 kr

Hormon. 3600 kr

Æg udtag. 5000 kr

I alt. 10.000.

Og det skal jo ikke betales på engang.

Det bliver nærmere over 2-3måneder.

Så hvis man deler det ud koster barnet mere om måneden. Så har man ikke råd til det, vil jeg jo våge at påstå at så har man ikke råd til barnet.

Er du medlem af Danmark, der er også en gruppe hvor du får refunderet næsten alt.

Man skal dog tage med at medicin kan svinge i pris.

Håber det kan hjælpe lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu kommer priserne jo lidt an på hvor i landet man bor, men de siger man skal regne med 15000-30000 tusind og nej er ikke medlem af danmart...

men endelig syntes jeg du er en smule uret for at smide den kommentar i hovede på mig med at hvis man ikke har råd til det har man ikke råd til børn, for jeg har jo lige forklaret dig at vi står midt i en stor flytning.. og det et jo ligesom os noget det hedder børne penge... og der jo ikke den fedeste kommentar at høre når man et trængt op i krig efter 5 år som jeg/ vi er...

men kan så os fortælle det ikke billigt at blive iui, har i gennem snit brugt 3000 kr om mdr de sidste 3 mdr... så jeg syntes har betalt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja,du har lov, at syntes at det hele stinker,for det gør det sgu ,når det man så brændende ønsker sig, ikke vil lykkedes.

Jeg har selv været insimineret 9 gange ,hvor det kun var sæd der blev ført op, og hver gang håber og tror man på det...for det er jo gjort på det "rigtige" tidspunkt , det er super hårdt , rent psykisk...det lykkedes desværre ikke for mig nogen af gangene...så fandt jeg en skøn kæreste og vi gik også igang med projekt baby...,og den måned hvor jeg havde set forkert i min kalender ,hvornår jeg havde ÆL,lykkedes det os at blive gravid ,det endte desværre i en spontan abort i uge 7..ikke særlig opløftende for dig at hører min historie lige nu,men budskabet er egentlig bare,at det KAN lade sig gøre,man skal bare prøve at slå "hovedet og tankerne" fra og slappe af..meget svære gjort end sagt. Men tanker til dig og din partner og håber heldet snart er med Jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var bestemt ikke fordi jeg ville smide noget i hovedet af dig.

Ja, det er dyrt at flytte. Det ved jeg godt.

Jeg ville bare sætte et regnestykke op som vidste hvad vi har givet og at det ikke var nødvendigvis 30000.

Men jeg mener stadig ud fra MIT regnestykke., at hvis man ikke har råd til det har man heller ikke råd til barnet.

Du har selv lige skrevet om iui. Ja, vi gav også 3000 om måneden.

Jeg tror nu ikke det koster forskelligt rundt i landet. Men jeg ved det da ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER