Gitte111

Hold da k... de er ømme

8 indlæg i dette emne

Så skal jeg da lige love for, at de ømme bryster også kom her.....

Bare det at have en trøje på kan mærkes. Noah ville gerne sidde oppe ved mig i sofaen her til aften og han læner sig lige tilbage........AV!!!!!

Synes de er mere ømme denne gang end med noah

Eller tror jeg alt går som det skal....træthed - utilpas - kvalme (dog ingen opkast) og bider hovedet af manden nogle gange...hi hi

Tror helle ikke jeg kan holde det hemmeligt så længe denne gang. Synes der er kommet en pæn bule efterhånden og skal bestemt ikke gå i tætsiddende trøjer, for så kan det MEGET nemt ses.

Vi har fortalt nyheden til de kommende bedsteforældre, min svigerinde. Mangler lige min bror og så må resten af familien og venne vente til slutningen af okt.

Håber i andre har det ok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har slet ikke ømme bryster. havde faktisk håbet jeg vil få det.. vil så gerne have de blev større.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg skulle lige løbe i hopla ned af trapperne...det kan så ikke anbefales.

Det rev simpelthen i patværket, så jeg nærmest lige måtte gå på toilet,

for at se, de stadig så ud som de plejer :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me to.. mine bryster er som to kanonkugler, hårde og ømme, og min mand elsker dem :rolleyes

Jeg er træt træt træt, seriøst jeg sidder foran skærmen på jobbet og er ved at falde i søvn over det, pg så er jeg bare utilpas... det er ikke nemt at holde skjult for kolleger, de undrer sig da over at jeg pludselig er så træt..

gaaab og nu går jeg i seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da lige love for, at de ømme bryster også kom her.....

Bare det at have en trøje på kan mærkes. Noah ville gerne sidde oppe ved mig i sofaen her til aften og han læner sig lige tilbage........AV!!!!!

Synes de er mere ømme denne gang end med noah

Eller tror jeg alt går som det skal....træthed - utilpas - kvalme (dog ingen opkast) og bider hovedet af manden nogle gange...hi hi

Tror helle ikke jeg kan holde det hemmeligt så længe denne gang. Synes der er kommet en pæn bule efterhånden og skal bestemt ikke gå i tætsiddende trøjer, for så kan det MEGET nemt ses.

Vi har fortalt nyheden til de kommende bedsteforældre, min svigerinde. Mangler lige min bror og så må resten af familien og venne vente til slutningen af okt.

Håber i andre har det ok

:ditto

De er ømmer, totalt træt, kvalme og humør svingninger! Øv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også de populære ømme bryster b223.gif.. Av av.. Kvalmen er dog ikke såå slem endnu, så håber det bliver ved det,..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke ondt i brysterne, men i mine "knapper"... Av, for POKKER de er ømme. Kan slet slet ikke gå uden hængekøje, for hvis ikke de er "bundet" ind, så skriger jeg hver gang tøjet snitter dem...:blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke ondt i brysterne, men i mine "knapper"... Av, for POKKER de er ømme. Kan slet slet ikke gå uden hængekøje, for hvis ikke de er "bundet" ind, så skriger jeg hver gang tøjet snitter dem...:blink

lol_hitting.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER