Mette A.

Intimbarbering under graviditet

37 indlæg i dette emne

:lolhit

Da jeg var gravid var jeg maaajet stor på maven, og blev det hurtigt, så jeg kunne intet se af hvad jeg foretog mig dernede. meen, jeg baberede mig fortsat, og som regel kom jeg til at fjerne hele den ene sides hårvækst så der kun var noget i den anden side foran, det så pænt underligt ud :P

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lolhit

Da jeg var gravid var jeg maaajet stor på maven, og blev det hurtigt, så jeg kunne intet se af hvad jeg foretog mig dernede. meen, jeg baberede mig fortsat, og som regel kom jeg til at fjerne hele den ene sides hårvækst så der kun var noget i den anden side foran, det så pænt underligt ud :P

Hehe, det lyder ligesom mig, jeg kunne INTET se, og var lidt smånervøs for at skære/skrabe mig. Desuden fik jeg plukveer, jo mere jeg bøjede mig sammen, så jeg måtte nøjes med en sjusket studsning :whistling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved jeg ikke var glat, da jeg fødte Isaac i 2008. Jeg var simpelthen så stor at jeg ikke ville kunne have gjort det. Heller ikke på gefühl - jeg var nemlig så stor at skulle jeg sidde måtte benene spredes for at der var plads til maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop i dag gjort et helhjertet forsøg og jeg kan stadig godt ;) Men det er godt nok hårdt at stå bukket sammen så længe, så det synger på sidste vers, at det kan lade sig gøre :rolleyes Heldigvis har jeg ikke noget problem med ikke at være klippet i frisure når jeg skal føde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk traed. Jeg plejer at faa det hele taget med voks. Saa faar ben og det hele lige en omgang saa holder det en lille mdr tid og man kan evt lige skrape underbene lidt... men det fraraaedes at man barber sig hvis man er til voks da barberingen goer hun laederagtig og mere smerteguld ved naeste voksbehandling.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne sagtens intimbarbere mig, det tog dog en del længere tid end normalt og det skete hellere ikke helt så ofte som før! heh.. :whistling

Du kan evt. stå foran spejlet eller få manden til at hjælpe.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed tråd!

jeg oplevede problemet for et par uger siden, hvor maven efterhånden var kommet i vejen for, at jeg kunne se hvad jeg lavede. Så jeg ringede fluks til min kosmetolog og fik tid til en voksning- hvilket jeg vil fortsætte med resten af graviditeten. Det er bare FOR besværligt at intimbarbere sig, når man 1) intet kan se, 2) har svært ved at bøje sig.... Manden vil dog gerne gøre det, men et eller andet sted er det smartere med voksning, der jo holder et par uger.

Jeg ved også godt JM og andre er ligeglade, men som flere af jer andre skriver, er JEG ikke. Vil helt klart have det bedst med at være præsentabel og "hårfri" dernede... også åga alt blodet, slimmet evt sygning etc.

Dejligt at høre om reallife fødsler med blod, sved, lort, tårer og opkast- så ved vi andre hvad der venter os istedet for en romantisk version heraf. TAK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed tråd!

jeg oplevede problemet for et par uger siden, hvor maven efterhånden var kommet i vejen for, at jeg kunne se hvad jeg lavede. Så jeg ringede fluks til min kosmetolog og fik tid til en voksning- hvilket jeg vil fortsætte med resten af graviditeten. Det er bare FOR besværligt at intimbarbere sig, når man 1) intet kan se, 2) har svært ved at bøje sig.... Manden vil dog gerne gøre det, men et eller andet sted er det smartere med voksning, der jo holder et par uger.

Jeg ved også godt JM og andre er ligeglade, men som flere af jer andre skriver, er JEG ikke. Vil helt klart have det bedst med at være præsentabel og "hårfri" dernede... også åga alt blodet, slimmet evt sygning etc.

Dejligt at høre om reallife fødsler med blod, sved, lort, tårer og opkast- så ved vi andre hvad der venter os istedet for en romantisk version heraf. TAK

:D :D :D Som du dog kan skrive det, søde! Men jeg er enig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre om reallife fødsler med blod, sved, lort, tårer og opkast- så ved vi andre hvad der venter os istedet for en romantisk version heraf. TAK

HAHAHA! Smukt sagt :lol :lol :lol :bunny :bunny :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil sige at jordemødrene er fuldstændig ligeglade med om der er urskov, ubarberede ben eller om du har morgenhår og mangler make-up.

De ser det faktisk slet ikke (er veninde med en JM :)) men koncentrerer sig om arbejdet og det der kommer ud.

Husk at fødsler ikke er 'pæne' men noget med skrig, skrål,

sved, tårer (og ofte bæ....) så en utrimmet mis er da ingenting :)

Jeg arbejder selv på fødegangen og giver dig ret i at vi er ligeglade med hvordan de fødende ser ud forneden.. Det kan man alligevel ikke huske 5 min efter med alle de kvinder man ser...

Men jeg vil også lige sige at når man føder kommer der alt muligt snask og blod ud af en og det sætter sig i hårene.. På den måde er der nok en del kvinder der synes det er rart at være barberet lidt så man har lidt nemmere ved at få vasket størknet blod osv af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder selv på fødegangen og giver dig ret i at vi er ligeglade med hvordan de fødende ser ud forneden.. Det kan man alligevel ikke huske 5 min efter med alle de kvinder man ser...

Men jeg vil også lige sige at når man føder kommer der alt muligt snask og blod ud af en og det sætter sig i hårene.. På den måde er der nok en del kvinder der synes det er rart at være barberet lidt så man har lidt nemmere ved at få vasket størknet blod osv af :)

Det var faktisk en god grund til at intimbarbere sig før fødslen! Det havde jeg slet ikke tænkt på... men ja har hørt at man bliver smurt ind i størknet blod, som lige skal vaskes af inden man kan gå på toilettet første gang :rolleyes (enormt lækkert) det må unægteligt gøre lidt mere nas hvis det klistrer sig fast i hår osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm.. er jeg den eneste der sidder med sådan en ... it had never crossed my mind...

Elsker babyklar, med ærlige kvinder, der fortæller historier fra virkelighedens verden..!

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER