Hilde

D-dråber

12 indlæg i dette emne

Min lille pige får ondt i maven af Multi Tabs D-dråber, så jeg skal have fat i nogen andre. Hvad for nogen bruger I? Og kan jeres babyer tåle dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan desværre ikke hjælpe dig, Erica får Multi tabs, og dem er der ingen problemer med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Apovit D-dråber og gjort det hele tiden, det har ikke givet William problemer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja får dem fra Matas. Jeg ved ikke om de giver ondt i maven for det havde hun også inden vi begyndte på dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Vi giver også dem fra Matas. Ingen problemer her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også dem fra matas uden problemer, men må indrømme vi ikke husker det hver dag. Ved ikke om det kan hjælpe på evt. maveproblemer....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også dem fra Matas. Vi startede med multitabs, men er så skiftet over. Ved ikke om det har hjulpet, for vi skiftede MME samtidig fordi der var så mange problemer med hendes mave. Og nu går det bare strygende :) vi hver hende dem hver morgen efter hun har fået skiftet ble lige inden hun skal have sin morgenflaske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også Multitabs og har ikke haft problemer med maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte Apovit, men vi mistænkte dem for at give lillepigen ondt i maven..

Efter en snak med sundhedsplejerske og læge fik vi recept på D-dråber uden kokosolie.

Dem fik vi hentet på apoteket i går og hun fik de første - nu er vi spændte på, om det gør en forskel :goodluck

Dem der har fra Matas - hvad er det for et mærke, hvad indeholder de og hvad koster de?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem fra Matas er Matas' egen. Den indeholder fraktioneret kokosolie, vitamin (cholecalciferol). Står der på min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og de koster 17,50 kr ifølge deres hjemmeside. Vi købte 3 sidst, så det kan jeg ikke lige huske. Men det passer meget godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver mad Apovit nu... og starter langsomt op, med en dråbe de første dage, og så øger jeg mængden stille og roligt til 5 dråber. Det var det SP sagde, jeg skulle prøve. Jeg er spændt på, om hun får ondt igen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER