Spiren84

Nyt medlem

9 indlæg i dette emne

Også jeg melder mig på denne side.

Min kæreste og jeg har langt om længe fået de sidste test-svar, og skal starte op på ICSI behandling i næste cyklus. Vi har ikke været i gang med andre behandlingsformer før, da vi først skulle "udredes." Jeg er mildt sagt meget spændt på hormonernes påvirkning og glæder mig til en forhåbentlig positiv udvikling inden for de behandlingsforsøg, det kommunale tilbyder.

Har andre, der har været igennem hormonbehandlingerne, mærket noget til store humørsvingninger? Jeg håber ikke at blive en omvandrende humørbombe...

Glæder mig til at følge denne side - tror, at jeg skal være her en del tid endnu.

Mvh. Spiren84

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej og velkommen til. Jeg er ikke i behandling, men har været og prøver stadig selv på at få et barn mere. Er sikker på at du bliver glad for at være med herinde :)

Knus

Pernille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej og velkommen til denne skønne side. Meeeeeen pas på, man bliver hurtig afhængig :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til.

Jeg er selv igang med homonbehandlinger og har da mærket en del til dem :)

Ikke fordi det er det værste jeg har oplevet, men jeg blev enormt følsom, jeg kunne simpelthen græde over ingenting.

Det kunne bare komme lige ud af den blå luft og jeg ku ikke sætte ord på hvorfor jeg græd.

Det er dog den eneste bivirkning jeg har haft.

Håber på alt mulig held og lykke for jer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa og velkommen

Jeg tror det er meget individuelt hvordan man reagerer på behandlingen.

De gange vi har været igennem, der har jeg ikke været så påvirket. Det eneste var, at jeg kunne tude over nogle mærkelige ting. Fx hvis jeg så noget i tv, som jeg normalt ville blive berørt over - ja så sad jeg pludeselig og tudede...

Min gode veninde, som også har været en del igennem, ja hun var voldsomt påvirket.

Hun blev meget følsom og blev ked af ingenting. Og hun blev meget hurtig sur.

Så jeg tror det er svært at sige hvordan vi reagerer. Og ikke alle gangene har for mig været ens.

Så, bedste råd herfra. Vær opmærksom på det og hvis det kammer over, så forsøg at fang dig selv i det og kom videre. :)

Held & lykke med det hele. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :)

Jeg er også i ICSI-behandling og bliver desværre påvirket. Jeg får humørsvingninger, hovedpine + mavepine og bliver oppustet.

Håber du slipper for bivirkninger og at du hurtig kan hoppe over i en terminsgruppe :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som andre også skriver, så er det meget forskelligt, hvordan man reagerer på hormonerne. Jeg var selv meget påvirket af nedreguleringen, hvor jeg havde det så skidt humørmæssigt, at jeg måtte sygemelde mig. Jeg kunne intet overskue. Men jeg fik det meget bedre, da jeg startede på stimulering.

Held og lykke med projektet. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :)

Håber du hurtigt rykker videre til graviditet :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

jeg er også ny herinde!

Jeg har lige været igennem nedregulering og hormonstimulering. Nu venter jeg spændt på, at jeg endelig må tage graviditets-testen :unsure . Tiden går bare såååååå langsom!

Ved nedreguleringen kunne jeg også pludselig begynde at græde...over en sang i radion feks. Men jeg havde også den gode bivirkning, at min migræne forsvandt!

Held og Lykke til dig med hele forløbet!

Hilsen Hilde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER