TroldeMor

Så så man lige mig....

15 indlæg i dette emne

..........Skrælle, skære, koge, blende, portionsanrette og fryse 4 kg blommer fra mormor og morfars have..... :loveshower

Hvem end der forærede mig en portion overskud denne formiddag..... TAK! :)

2CJdl.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overskudsmor :loveshower

hvor er du god.. lækkert ser det ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er bare så dejlig praktisk at have det klar sådan der.. det gjorder jeg også, og vil helt klart gøre det næste gang også :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak...... Blev helt flov over at lave den her tråd bagefter...... Det var ikke for at prale, og nogle laver sikkert den slags hver dag :blush :blush

Har bare ikke haft den slags overskud længe........

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt

Og ikke noget at være flov over, man må gerne glæde sig, når man har været lidt sej! :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej søde du skal ikke være flov... :kiss

Synes du sej du har lavede alt det og det ser super lækkert ud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total fedt du har nået det søde!!! Er bare fantastisk, når man lige får tilsendt sådan et skud energi :loveshower På en helt anden note, hvor har du så de der skønne bøtter fra??? det ser jo mega fikst ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg sad seriøset og overvejede for lidt siden, om jeg gad plukke de 20 blommer som vi har tilbage på træet for at lave en lille blommetærte på lørdag, når min mor kommer :whistling

Nå jeg må vist hellere komme i sving :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super godt arbejde :balloons Gid jeg havde det overskud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde :loveshower Nu glæder jeg mig bare til den lille skal smage om det duer :goodluck

Agnethe: de er købt HER (og hun har en del andre smarte ting.... Herhjemme hitter hendes "madnet", det er supersmart, og Marlon elsker at gnaske i alt muligt deri, uden jeg behøver bekymre mig om han får noget galt i halsen :)

Hun er desuden også ved at lave en egentlig webshop, men den er ikke helt køreklar endnu kan jeg se :)

(og nej, jeg kender hende ikke ;) )

Blingblingbaby.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde :loveshower Nu glæder jeg mig bare til den lille skal smage om det duer :goodluck

Agnethe: de er købt HER (og hun har en del andre smarte ting.... Herhjemme hitter hendes "madnet", det er supersmart, og Marlon elsker at gnaske i alt muligt deri, uden jeg behøver bekymre mig om han får noget galt i halsen :)

Seriøst! Det bliver jeg simpelthen nødt til at anskaffe mig, så snart der kommer penge på kontoen igen (ja det lyder lidt sørgeligt at sige her allerede inden vi er halvvejs gennem måneden!) det er simpelthen for smart og jeg er da sikker på at Elias vil ELSKE de der madnet tingester... han gnaver jo på alt i forvejen! Tak for linket søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej! :super

Og hvor er det nogen fede bøtter! Jeg må lige holde øje med hjemmesiden - den er under opbygning, men mon ikke den kommer op at køre helt inden jeg skal bruge sådan nogen smarte ting ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak...... Blev helt flov over at lave den her tråd bagefter...... Det var ikke for at prale, og nogle laver sikkert den slags hver dag :blush :blush

Har bare ikke haft den slags overskud længe........

Nej, ikke hver dag, men når lageret i fryseren render op (sidst lavede jeg til 14 dage) :D

Meeen det kommer du sikkert også til at prøve igen.

Man sparer så mange penge ved det og så er det jo så nemt

lige at tage sådan en op.. og så køler det jo hurtigt grøden ned :)

(og man ved altså hvad det indeholder)

Men jo, det er skam noget der kræver lidt overskud, det er helt sikkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, ikke hver dag, men når lageret i fryseren render op (sidst lavede jeg til 14 dage) :D

Meeen det kommer du sikkert også til at prøve igen.

Man sparer så mange penge ved det og så er det jo så nemt

lige at tage sådan en op.. og så køler det jo hurtigt grøden ned :)

(og man ved altså hvad det indeholder)

Men jo, det er skam noget der kræver lidt overskud, det er helt sikkert :)

Jeg sad faktisk og regnede lidt på det i går, og købegrød+mos koster omkring 31 kr. pr dag...... Hjemmelavet grød og mos kan man lave for under det halve.... Ca 14 kr. pr dag :)

Og du har ret..... Så ved man nemlig hvad der er i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER