Solvej99

Klippe neglene

15 indlæg i dette emne

(Hvornår?)

Theo er 3 uger gammel og jeg synes hans negle er meget skarpe. Vi fik at vide at vi skulle nuldre hans negle af og det gjorde vi også i starten, men de vokser meget hurtigt og jeg synes ikke rigtig det er muligt at nuldre dem af længere.

Hvornår må vi begynde at klippe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg klippede ret hurtigt Leo's negle, så snart du ikke kan nulre mere, så må du have gang i saksen.

Jeg havde købt sådan en baby negle saks, men det duede simpelthen ikke. Måske den bare var totalt sløj, men det blev meget hurtigt rutine med en 3-i-1'er. Jeg klipper Leo's negle en gang om ugen, og har aldrig klippet forkert, men man skal selvfølgelig være forsigtig med sådan en klipper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klippede ret hurtigt Leo's negle, så snart du ikke kan nulre mere, så må du have gang i saksen.

Jeg havde købt sådan en baby negle saks, men det duede simpelthen ikke. Måske den bare var totalt sløj, men det blev meget hurtigt rutine med en 3-i-1'er. Jeg klipper Leo's negle en gang om ugen, og har aldrig klippet forkert, men man skal selvfølgelig være forsigtig med sådan en klipper.

:ditto

Bortset fra at jeg bruger en neglesaks i stedet for en 3-i-1,er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Bortset fra at jeg bruger en neglesaks i stedet for en 3-i-1,er :)

Jeg bruger også en neglesaks til Lærkes negle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er med på 3-i-1'eren, det har fungeret fint, og er kun gået galt en gang hvor Karsten kom til at nippe lidt af den ene lillefinger på Lukas. Han blev så ked af det, men gik hurtigt over :7himmel

Når du skriver nippe lidt af lillefingeren, mener du så, at der nu mangler et stykke?????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du skriver nippe lidt af lillefingeren, mener du så, at der nu mangler et stykke?????

Det tænkte jeg også.... Det lyder lidt voldsomt...:blink

Kristian kom også til at nippe Marlon i en finger med 3-i-1'eren.... Så nu er det mig der klipper negle :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi begyndte også meget hurtigt at klippe Kiras negle.. vi bruger en lille saks der var med i et sæt vi købte i babysam.. men det er mig der klipper dem, for hun er ikke særlig medgørlig og Stefan har ikke tålmodighed til sådan noget småtteri.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klipper Siljes ca. 1 gang pr uge.. med en 3 i 1'er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :)

Så tror jeg da at jeg vil forsøge mig i morgen. Jeg har en lille baby-negleklipper fra et sæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må begynde at klippe neglene, når de "slipper" huden under neglen. (gi´r det mening?) brugte og bruger stadig 3i1 kan ikke styre en alm neglesaks,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja ok, det lød lidt voldsomt :rolleyes

Nej det kan ikke ses mere, Lukas fik bukket i fingeren i samme øjeblik som Karsten klippede, der blev klippet lidt i det alleryderste af huden, men det er vokset pænt ud igen :7himmel

Jeg tror iøvrigt det gjorde lige så ondt på Karsten som på Lukas, ikke flere ar til den unge mand, han har nok. :baby3

Pyh - det var godt at høte, jeg blev da helt dårlig ved tanken om, at der var klippet et stykke af fingeren :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Man må begynde at klippe neglene, når de "slipper" huden under neglen. (gi´r det mening?) brugte og bruger stadig 3i1 kan ikke styre en alm neglesaks,

Ja, det giver mening ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER