Guest Markat

Øøøøhm - de der stjerner??

29 indlæg i dette emne

Jeg opdage sådan nogle stjerner inde på min profil, hvad er de og hvordan og hvorfor??

Hilsen den evigt nysgerrige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så man kan give personen bag profilen 1-5 stjerner, en slags karakter :blink

Noget værre bras i mine øjne, da det kun kan gøre folk kede af det hvis de får bundkarakterer.

Forstår ikke hvorfor de skal være der ?.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh - oki - tak for svar :) Enig i at det kan give triste tøser - men så holder jeg mig bare fra dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega fedt.. Jeg har en stjerne! <_< :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega fedt.. Jeg har en stjerne!

Har lige givet dig 5 stjerner så du nu er oppe på 3

Hvad er formålet med dette karakter-system ?.

Dem med mange stjerner kan være glade for det, og dem med få stjerner kan være kede af det. En rigtig hyggespreder :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også givet jer stjerner :) Tak..

Havde aldrig opdaget det, men ja - det var da en lidt sårende og meget negativ opdagelse! Sidder virkelig med en øv følelse, af at man ikke har bidraget med noget som helst... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, sorry for gentagelserne :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke nogen mening med dette stjerne system, det følger med forum sw.

Vi vil se på, om man kan fjerne det, når vi opgraderer sw næste gang.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde slet ikke opaget de der stjerne, nok fordi jeg ingen har :D :D

rettelse - så tjekkede jeg lige op på de stjerne, jeg har dælme nogen, havde bare ikke set dem før :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg har ingen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror de stjerner, som bliver givet handler om, at nogle lige har været forbi ens profil og så tænkt den person er god til at svare på mine indlæg eller lignende....

De er ikke rigtig nogen jeg lægger mærke til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror de stjerner, som bliver givet handler om, at nogle lige har været forbi ens profil og så tænkt den person er god til at svare på mine indlæg eller lignende....

De er ikke rigtig nogen jeg lægger mærke til...

Det er da stadigvæk ikke rart, at opdage at folk synes 1 stjerne om en.. Det er en DUMPET karakter. Det synes jeg eddermame er tarveligt... <_<

Der er da også personer herinde, som jeg synes mindre om end andre, men derfor giver jeg dem da ikke en lav stjerne - heller ikke hvis jeg havde vidst det før. Det er da virkelig tarveligt.. Hvis man har et problem med folk, så må man da tage det med dem i stedet for at være så lousy at give dem EN stjerne... Jeg kan da ikke lade være at sidde hvem og hvor mange herinde, der synes jeg er SÅ dårlig til at skrive indlæg.. Det er da virkelig ikke særlig fedt for ens selvværd og selvtillid - og det er faktisk på grænsen til at jeg overvejer om jeg har lyst til at være et sted, hvor jeg åbenbart alligevel bidrager med "så lidt".. Men da jeg jo ikke ved om det er 1 eller 100 mennesker der har givet mig en stjerne, så ved jeg ikke...

Men må da indrømme at det rammer en, og at det mindsker ens lyst til at deltage herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da stadigvæk ikke rart, at opdage at folk synes 1 stjerne om en.. Det er en DUMPET karakter. Det synes jeg eddermame er tarveligt... <_<

Der er da også personer herinde, som jeg synes mindre om end andre, men derfor giver jeg dem da ikke en lav stjerne - heller ikke hvis jeg havde vidst det før. Det er da virkelig tarveligt.. Hvis man har et problem med folk, så må man da tage det med dem i stedet for at være så lousy at give dem EN stjerne... Jeg kan da ikke lade være at sidde hvem og hvor mange herinde, der synes jeg er SÅ dårlig til at skrive indlæg.. Det er da virkelig ikke særlig fedt for ens selvværd og selvtillid - og det er faktisk på grænsen til at jeg overvejer om jeg har lyst til at være et sted, hvor jeg åbenbart alligevel bidrager med "så lidt".. Men da jeg jo ikke ved om det er 1 eller 100 mennesker der har givet mig en stjerne, så ved jeg ikke...

Men må da indrømme at det rammer en, og at det mindsker ens lyst til at deltage herinde.

Åh nej dog :( Sådan må du ikke sidde og føle :( Pyyh, altså - måske jeg skulle have holdt min nysgerrighed for mig selv, for jeg var altså VIRKELIG ikke ude på at gøre nogen kede af det :(

Jeg TROR stjernerne er noget med et gennemsnit eller et eller andet mystisk - i hvert fald kunne jeg se at jeg har 3 nu, efter at 1 gav mig 5 i går, så jeg tror altså ikke du skal tage det som om at nogen har givet dig 1 stjerne - jeg tror bare generelt at ingen rigtig har vidst hvad det var og HVIS nogen så har delt stjerner ud, uden at vide hvad det var, så kan det jo se underligt ud.. håber du forstår :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg forstår det godt, og det er jo ikke din skyld..

Jeg har det bare i forvejen skidt med selvværd osv, også er det jo ikke rart at opdage den ene stjerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg forstår det godt, og det er jo ikke din skyld..

Jeg har det bare i forvejen skidt med selvværd osv, også er det jo ikke rart at opdage den ene stjerne...

Jeg forstår dig SÅ godt - jeg har det selv rigtig svært med den slags - mange siger jeg virker så stærk og selvsikker, men i virkeligheden er jeg en lille genert pige, som bare trænger til et ekstra kram.. Du lyder som om du har det lidt på samme måde, så her får du et af mig og der er mange flere hvor det kom fra :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Når vi opdaterer softwaret næste gang forsvinder stjernerne.

Vi beholder dog vores Reputation system. Det er kun fair at dem som skriver mega fede besvarelser for lidt credit for det (Street credit)

PS. I skal ikke gå og være så kede af det OP med humøret. :rolleyes

too-cute-kitten.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Martin, hvor du sød at putte det billed ind, for at skabe en god stemning igen.

Og Banshee: jeg forstår godt din følelse, og tænker at det er gennemsnittet af ens stjerner, som bliver vist. Jeg har ikke selv være obs omkring de stjerner, og tænker da bare, at det er fra når folk har kigget på netop min profil og intet andet. Jeg er jo den, som har skrevet mest herinde, og måske derfor er der nogle flere, som har kigget på min profil, end dem, som er mindre aktiv... Jeg tænker, at det er for at se mennesket bag alle besvarelserne ( hende som ikke har et liv ved siden af BK:) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og nu har du 4 stjerner, så måske er det 1 person der har givet dig 1 stjerne og kun 1 person på et helt forum.. det er da ikke så galt. Det kan da godt se trist ud at have 1 stjerne men så længe kun 1 person har stemt er det jo klart gemmensnittet så også er 1..

Jeg synes de meget søde stjerne og det synes jeg også inden jeg fik nogle overhoved. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Når vi opdaterer softwaret næste gang forsvinder stjernerne.

Vi beholder dog vores Reputation system. Det er kun fair at dem som skriver mega fede besvarelser for lidt credit for det (Street credit)

PS. I skal ikke gå og være så kede af det OP med humøret. :rolleyes

too-cute-kitten.jpg

Det system synes jeg også er fint - fordi der får du jo EN hvis du er god og der handler det om et konkret indlæg, og det handler om "hvad syner du om det indlæg".

Med stjernerne der er det "jeg synes du er en røv - en stjerne" "Du er ordblind - en stjerne" "Du har et grimt billede på - en stjerne" "Du har en grim signatur - en stjerne".

Man har ikke en jordisk chance, og du kan se hvor "dårlig" du er, for det må man jo være hvis man kun har en stjerne. Om det er en eller 100 der har givet en det, det finder man jo aldrig ud af - men der er i hvert fald ikke nogen der har givet en mere end det jo...

Jeg synes det er nemt at sige "Det skal du ikke være ked af" når man selv sidder med 4-5 stjerner. Jeg tror ærlig talt også I ville få en "nå okay" hvis folk havde stemt jer til en.

Street credit er fint, men synes i hvert fald meget dårligt om at andre skal give mig karakterer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil vi bare opfordre jer til IKKE at anvende det stjerne system, der er nok en hel del, der ikke engang vidste noget om det inden den tråd her :rolleyes

Som skrevet så er det noget standard, som hænger på denne udgave af forum sw, men det bør ikke være der, når vi om et stykke tid opdaterer.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder lige og tænker på, om det er mig, der har givet dig den ene stjerne... :whistling

VED i hvert fald at jeg har surfet profiler og på et tidspunkt tænkt noget a la "Hmm, stjerner, hvad gør de mon? - KLIK - Nå, ikke en skid, men nu er der da en af dem der lyser. Mærkeligt". Har ingen idé om, om det har været hos dig, og kan heller ikke huske hvor mange stjerner jeg gav, kan bare huske, at jeg blev enig med mig selv om at det nok ikke havde nogen funktion.

Så pointen er bare, at jeg faktisk ikke tror, at din ene stjerne bunder i nogle grimme tanker om dig. :) Tror det er langt mere sandsynligt, at du har været offer for sådan en nysgerrrig vane-klikker som mig. :balloons (Og i så fald må du undskylde :kram2)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi opdaterer softwaret næste gang forsvinder stjernerne.

Vi beholder dog vores Reputation system. Det er kun fair at dem som skriver mega fede besvarelser for lidt credit for det (Street credit)

Det er også helt ok. For der kan man ikke give negativ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har trykket på mange stjerner rundt omkring, men det var kun da forummet lige blev åbnet og der var alle mulige nye knapper man kunne trykke på. Der er kommet mange medlemmer siden da og jeg giver ikke længere stjerner.

For mig har stjernerne intet med "følelser" at gøre. Det var bare en knap mere, som nu er kedelig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skænker aldrig de stjerner en tanke.. Jeg aner ikke engang hvor mange jeg har og jeg går heller ikke ind og kigger :)

Jeg kan ikke rigtig se hvorfor de gør folk kede af det, hvis der er nogle herinde der synes jeg er en klovn og giver mig minus - jamen så gør det da :rolleyes Det kan ikke rigtig få mit tis i kog...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde så ikke engang opdaget de stjerner :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER