Spottefugl

Hvad gør man lige..

7 indlæg i dette emne

Jeg har pga. en kromosomfejl måske problemer med at blive gravid, men det vides ikke endnu. Jeg stoppede med p-piller i midten af maj, altså for 3,5 måned siden og har endnu ikke fået mens. Nu synes jeg så selv, at jeg har ømme bryster, en smule kvalme og er mere træt end jeg plejer. Jeg er derfor i tvivl om, hvorvidt jeg er gravid eller ej - eller om det bare er ønsketænkning. Er også svært at finde ud af, hvor tidligt man kan tage en graviditetstest, når jeg endnu ikke har haft mens og derfor ikke kender min cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der jo ikke andet for end at teste! :) Det kan jeg sagtens være du er gravid og du har haft en med lang cyklus. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var dig ville jeg nok kontakte min læge og vende det med hende/ham. Du har også mulighed for at få lavet en graviditetstest hos lægen.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TEST :loveshower :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Test :loveshower Test :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også starte med at tage en test. Hvis den er negativ, så kan du jo kontakte lægen og høre hvorfor mens endnu ikke er kommet.

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også starte med at tage en test. Hvis den er negativ, så kan du jo kontakte lægen og høre hvorfor mens endnu ikke er kommet.

Held og lykke :goodluck

Lyder som den bedste ide.. så hvis den er negativ (som vi jo ikke håber) så kan det jo udlukkes når man snakker med lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER