Miss_matilde

Hvilken bil(er) har i ?

34 indlæg i dette emne

Da Niclas stadig havde brug for sin barnevogn havde vi en Citroen C5 weekend, stationcar. Hvis bilen havde været lidt højere, kunne barnevognen sættes direkte ind bagi, og vi ville stadig kunne parker campingvognen ved siden af... Der var UTROLIG meget plads, og bagagerummet var aldrig fyldt op.

Da barnevognen blev solgt, røg bilen også, og blev erstattet med en Skoda Superb. Her er der massere af plads til klapvogn, og megen benplads også bagi.

Mærke på autostol - hmm det kan jeg ikke huske, det er længe siden den blev købt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en Partner og jeg ELSKER den - det samme er manden kommet til :)

Vi har behov for at kunne have 2 børn og en stor hund med og så elsker vi at en barnevogn kan stå opslået i bagage rummet eller at vi kan handle ind selvom vores søskende klapvogn står i bagagerummet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Opel Zafira.

Jeg synes ikke det er en fantastisk bil, men jeg er også super overfladisk når det kommer til biler... De skal være pæne at se på. Og det synes jeg absolut ikke den er.

(Før den havde vi en blå Suzuki Grand Vitara med tonede ruder og kæmpe fælge, og jeg ELSKEDE den)

Men vores Opel kan have 3 stole på bagsædet. En rømer 9-18kg og 2 recaro 15-36kg :)

Og så er der jo 2 ekstra sæder helt omme bagi, hvis man skal flere afsted.

Vi har en emmaljunga big supreme og den kan sagtens være bagi. Men så kan der tilgengæld heller ikke være mere deromme.

Hvis jeg skulle ud og købe en ny bil, så skulle det være en Touran... Fantastisk bil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Partner og jeg ELSKER den - det samme er manden kommet til :)

Vi har behov for at kunne have 2 børn og en stor hund med og så elsker vi at en barnevogn kan stå opslået i bagage rummet eller at vi kan handle ind selvom vores søskende klapvogn står i bagagerummet :)

Nemlig :) Der er faktisk noget mere plads end det lige ser ud til :glad Vi elsker vores gamle tøs :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig :) Der er faktisk noget mere plads end det lige ser ud til :glad Vi elsker vores gamle tøs :loveshower

Ja den rummer bare SÅ meget og jeg kan faktisk også rigtig godt lide at sidde så højt når jeg kører :)

Ved godt mange synes den er grim, men jeg er VIRKELIG kommet til at holde af den bil :) Det er også super fedt når jeg er på lokation med mit fotogrej, så kan den laves om til varevogn på 2 min : :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEJLIGT i gider fortælle hvad i holder jer af køretøjer :)

Det er jo meget forskelligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Kia Ceed St.car spritny.. Total lækker, rummelig og økonomisk bil.. :loveshower

Autostolen er en Rømer King (et eller andet). Barnevognen er en (lorte) Safe og klapvognen en dejlig Emmaljunga.. ;) Der er masser af plads til det hele i bilen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej du! :yay

Biler:

Min mand og jeg har 2 biler.

Min bil er en ny Ford Focus 2011, 2,0 TDCI. 2011-ford-focus-5_1024x0w.jpg

Jeg fik den for 1 uge siden. Inden da havde jeg en Ford Focus 2010 1,9 TDI. Jeg var så glad for den, men min mand synes vi skulle skifte til den her, og den er jeg mindst lige så glad for! Jeg køre omkring 150 km. om dagen når jeg ikke er på barsel, så for mig er den vigtigt at det er en god bil.

Min mands bil er en Ford grande C-max 2,0 TDCI.2011-ford-c-max_100228899_l.jpg

Min mand fik den her for en lille måned siden, vi hentede den i Tyskland. Han havde en WV Turan før, men vi havde mange problemer med den, så han skiftede over til FORD, der har vi ingen problemer haft før nemlig!

Begge biler har vi i sort!

Vores behov:

Vi skulle bare kunne have plads til både barnevogn og alt det andet gejl man nu slæber med rundt! Og så skulle den være nogle behagelige biler at køre i. Begge krav er opfyldt med stor tilfredshed.

"Er yderst tilfreds med parkeringsensor" :lol

Autostole:

Vi har en Maxi-cosi Pebble nu, og en Maxi-cosi Pearl til når den her bliver for lille. Begge i sort.

Barnevogn/klapvogn:

Vores barnevogn er en Emmaljunga Big star supreme uniq i Black/red med sort stel, 2011.

vores klapvogn er en Emmaljunga Scooter S Blaack/Red, 2011.

Begge er vi meget glad for og bruger dem MEGET! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Mazda 6 St. car fra Maj 2008 og en Seat Altea på gule plader fra 2006 :) Jeg vil gerne have en st. car istedet for min gul pladebil - men har tidl. kørt 200 km om dagen så skulle have en dieselbil + vi regnede ikke med børn lige med det første :) Nu vi har Carl er det mindre praktisk men jeg ELSKER min Altea :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER