Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

spiser chokolade :whistling og plejer min ømme ryg

Måms chokolade :mam Er startet med nul sukker fra i dag og har allerde abstinenser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er lidt øv, men jeg håber virkelig at den chikane stopper nu.

Er den seneste uge igennem blevet ringet op af nogle folk fra "PBS" (som jo sjovt nok hedder Nets nu) om at mit Visa Dankort var blevet stjålet og misbrugt i Frankrig - bare lidt synd for dem at jeg a) aldrig har haft et Visa Dankort. b) aldrig har været i Frankrig. De ringer ALTID om natten og bliver bare ved.

Men de er bare forsat med det og har ringet op til 9 gange på én enkelt nat. <_< Så i samråd med politiet er de nu blevet anmeldt for chikane, og der er blevet lavet en sag ud af det.

Hold da op, ej hvor frækt. Ej altså håber at der nu bliver sat en stopper for det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måms chokolade :mam Er startet med nul sukker fra i dag og har allerde abstinenser :D

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 sjovt nok plejer jeg altid at få chokotrangen om aftenen når rødderne sover :whistling og det er så her jeg burde rejse mig op og sige : Hej jeg hedder Nadia og jeg er chokoholic :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter på bussen, så jeg kan komme hjem og hente smuksakken fra børnehave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger på en bænk under et træ og venter på Isabella vågner. Tak til alle jer, der skriver og svarer på mine få indlæg. Jeg læser dem, og er glad for hver og én. Kan desværre bare ikke quote fra min mobil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Hanne og jeg er også Chokoholic :whistling :whistling . Jeg rydder op i et rum vi bare har smidt mere og mere ind i det sidste år,,,,,,,,,,,,,og der er mange overspringshandlinger der kommer op i mig,,,,,,,Men nu kan jeg se gulvet og så skal jeg bare trække vejret dybt, før jeg åbner skabet :lolhit . Er spændt på om gulvet forsvinder når skabet er åbnet :lolhit .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Hanne og jeg er også Chokoholic :whistling :whistling . Jeg rydder op i et rum vi bare har smidt mere og mere ind i det sidste år,,,,,,,,,,,,,og der er mange overspringshandlinger der kommer op i mig,,,,,,,Men nu kan jeg se gulvet og så skal jeg bare trække vejret dybt, før jeg åbner skabet :lolhit . Er spændt på om gulvet forsvinder når skabet er åbnet :lolhit .

:sandie velkommen til endnu en chokoholic :whistling :whistling

ååååh de der roderum, er gode når man ikke ved hvor man skal gøre af sine ting, men puha man kan få mange ting derind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder på arbejde og overvejer at tage hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på legepladsen mens manden laver mad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ved at se Biler. Lader op til vi skal i biografen og se den nye på lørdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Putter på sofaen. Synes det var en anelse hårdt at starte på job idag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ser Herkules med rødderne, de er ved at være putteklare efter at have haft en uges ferie og starten i vs og bh igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 sjovt nok plejer jeg altid at få chokotrangen om aftenen når rødderne sover :whistling og det er så her jeg burde rejse mig op og sige : Hej jeg hedder Nadia og jeg er chokoholic :lolhit :lolhit :lolhit

Jeg "plejer" også at få trangen om aftenen :whistling Men syntes det har været lidt svært i dag, hvor jeg har gået alene hjemme, efter 5 uger med min datter :D

Så jeg melder mig under fanen: Jeg hedder Christina og er chokoholic :lol :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putter på sofaen. Synes det var en anelse hårdt at starte på job idag ;)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer om jeg ikke liiiiige skulle lave en kande kaffe :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg "plejer" også at få trangen om aftenen :whistling Men syntes det har været lidt svært i dag, hvor jeg har gået alene hjemme, efter 5 uger med min datter :D

Så jeg melder mig under fanen: Jeg hedder Christina og er chokoholic :lol :lolhit

velkommen i klubben til dig også :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen i klubben til dig også :lolhit :lolhit

:lolhit :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige gjort de sidste forberedelser til CV og vejledningssamtale i morgen :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stop mæt.... sidder i lænestolen og venter på en veninde kigger kort forbi..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bager regnbue muffins :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bager regnbue muffins :)

Opskrift og billeder, tak :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige gjort de sidste forberedelser til CV og vejledningssamtale i morgen :wacko

Det lyder bare SLET ikke spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opskrift og billeder, tak :D ;)

Første plade var godt nok lige til skraldespanden :( håber de andre bliver bedre, for ellers bliver jeg altså skuffet !

Fandt bare en opskrift på vanille muffins, delte den op i 6 portioner, farvede dem og kom det i forme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare SLET ikke spændende

Det er det bare heller ikke! Det er SÅ træls, at være inde i det ræs igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER