Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

ha afsluttet første skoledag i år, vi skulle møde kl 8 til velkommen tilbage fra praktik, og så have pædagogik om ledelse. Jeg havde ikke lige fattet, at jeg kunne gå hjem kl 10. så blev til undervisningen, som jeg har haft på højere niveau

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

i det mindste er du beriget med to dejlige børn ;)

Det siger alle folk, som det er en trøst <_< Selvom man har to børn har man vel lov til at være frustreret alligevel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV, en dum synsmand!! Men sådan har de faktisk været mange gange.. Flere gange har jeg også oplevet at de ikke har indflytningenrapporten(med fejl og mangler) med - fordi det er åbenbart ens eget ansvar. Så hvis man ikke selv har den der, kan man bare gå og høre på alt muligt om de ting som ikke var i orden da man flyttede ind, fordi de tror det er en selv der har gjort det.. ØF!

Ja nemlig. Jeg havde da ikke den mail med med mangler som vi lavede da vi flyttede ind. Jeg skal bla betale for nye batterier til dørklokken, som selv var tom da jeg flyttede ind. Det bør man da selv sørge for som indflytter, sådan har det da altid været.

Håber bare den blir udlejet hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det siger alle folk, som det er en trøst <_< Selvom man har to børn har man vel lov til at være frustreret alligevel!

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i! Bare fordi man har børn, har man så ikke ret til at ville have flere?!

Kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er det frustrende at livet ikke lige går som man ønsker, og at man ikke får lige det man peger på, når man peger på det - men så skal man forsøge at trøste sig lidt med det man har.. :)

Tænk sig, hvor mange herinde, som har drømt og ønsket sig et enkelt barn - og efter ÅR har de ingen.. Og flere går igennem behandlinger og alt muligt blot for at få noget.. Selvfølgelig er det frustrende - og hvor ville det være fantastisk hvis alle bare kunne få de børn de ønskede.. Men ærlig talt, så er barn nummer tre lidt en "luksus" ikke at kunne få... Det er selvfølgelig frustrende - Især fordi man jo ønsker sig brn nr. 3 ligeså meget som man ønskede sig barn nr. 1..

Men nogen har altså ikke et barn, som de kan putte om aften, nusse i håret og tænke "Det er nok fordi jeg har fået det mest fantastiske barn i verden, at mit held er opbrugt". :)

:btopic Jeg ser bones... FANTASTISK.. Efter en shoppedag - yay, nyt makeup :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er det frustrende at livet ikke lige går som man ønsker, og at man ikke får lige det man peger på, når man peger på det - men så skal man forsøge at trøste sig lidt med det man har.. :)

Tænk sig, hvor mange herinde, som har drømt og ønsket sig et enkelt barn - og efter ÅR har de ingen.. Og flere går igennem behandlinger og alt muligt blot for at få noget.. Selvfølgelig er det frustrende - og hvor ville det være fantastisk hvis alle bare kunne få de børn de ønskede.. Men ærlig talt, så er barn nummer tre lidt en "luksus" ikke at kunne få... Det er selvfølgelig frustrende - Især fordi man jo ønsker sig brn nr. 3 ligeså meget som man ønskede sig barn nr. 1..

Men nogen har altså ikke et barn, som de kan putte om aften, nusse i håret og tænke "Det er nok fordi jeg har fået det mest fantastiske barn i verden, at mit held er opbrugt". :)

:btopic Jeg ser bones... FANTASTISK.. Efter en shoppedag - yay, nyt makeup :D

Men når man har børn ved man jo netop hvad man mangler og ønsker i sit liv?

Det ved man jo ikke som barnløs, det er vel drømmen/illusionen. Så derfor kan jeg sagtens sætte mig ind i det!

Jeg savner vildt en baby i huset og det er ikke mindre selvom jeg har mine to rødder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men når man har børn ved man jo netop hvad man mangler og ønsker i sit liv?

Det ved man jo ikke som barnløs, det er vel drømmen/illusionen. Så derfor kan jeg sagtens sætte mig ind i det!

Jeg savner vildt en baby i huset og det er ikke mindre selvom jeg har mine to rødder :)

Ja.. Og forstår det også.. Og måske er det netop fordi man er to helt forskellige steder - for du har jo ret i at det er to helt forskellige ting :) Når man har et barn, så ved man hvad man ligesom "mangler".. Når man ikke har et overhovedet, så er det drømme :) Men alle har bestemt ret til at være frustreret..! Og hvis man har børn, er det jo også frustrende at man "ved man kan" og at det bare IKKE SKER!.. :) Tror bestemt heller ikke nogen mener man IKKE har ret til at få alle de børn man ønsker.. Men jeg kan godt forstå at man sige man kan trøste sig med man i det mindste har det - for selv en som mig, tænker jo "bare jeg var så heldig at have to sunde og raske børn".. :) Og det er jo ikke fordi jeg ikke kunne ønske mig 4 børn.. Jeg synes bare de der har to børn, er dybt velsignet, fordi de har været så heldige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er det frustrende at livet ikke lige går som man ønsker, og at man ikke får lige det man peger på, når man peger på det - men så skal man forsøge at trøste sig lidt med det man har.. :)

Tænk sig, hvor mange herinde, som har drømt og ønsket sig et enkelt barn - og efter ÅR har de ingen.. Og flere går igennem behandlinger og alt muligt blot for at få noget.. Selvfølgelig er det frustrende - og hvor ville det være fantastisk hvis alle bare kunne få de børn de ønskede.. Men ærlig talt, så er barn nummer tre lidt en "luksus" ikke at kunne få... Det er selvfølgelig frustrende - Især fordi man jo ønsker sig brn nr. 3 ligeså meget som man ønskede sig barn nr. 1..

Men nogen har altså ikke et barn, som de kan putte om aften, nusse i håret og tænke "Det er nok fordi jeg har fået det mest fantastiske barn i verden, at mit held er opbrugt". :)

Det er simpelthen SÅ fejt skrevet det der!!!!!

Så fordi at andre ikke har nogen børn, så skal vi andre som ønsker nr 2, 3, 4 eller 10 ikke kunne føle os frustreret over ikke at kunne blive gravide?!

Jeg bliver sur og ikke mindst meget ked af det fordi Vanni kommer med hendes kommentar og meget dumt placeret smiley.

Selvfølgelig findes der folk som er i behandling eller venter på adoptivbørn, som ogsÅ gerne snart vil ha et barn, men derfor skal vi andre vel ikke lægge skjul på vores følelser!

Jeg troede dette var et forum hvor man kunne dele sine følelser og tanker fordi vi netop alle er BABYKLAR!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen SÅ fejt skrevet det der!!!!!

Så fordi at andre ikke har nogen børn, så skal vi andre som ønsker nr 2, 3, 4 eller 10 ikke kunne føle os frustreret over ikke at kunne blive gravide?!

Jeg bliver sur og ikke mindst meget ked af det fordi Vanni kommer med hendes kommentar og meget dumt placeret smiley.

Selvfølgelig findes der folk som er i behandling eller venter på adoptivbørn, som ogsÅ gerne snart vil ha et barn, men derfor skal vi andre vel ikke lægge skjul på vores følelser!

Jeg troede dette var et forum hvor man kunne dele sine følelser og tanker fordi vi netop alle er BABYKLAR!

meningen er ikke at dette skal være en disskutionstråd, for så bliver tråden bare lukket.

Det var ikke for at træde på nogens tæer, at jeg skrev, at du er velsignet med to dejlige børn, det var for at trøste, og smileyen var for at sende et trøste smiley, for at vise dig, at det ikke var negativt ment...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

meningen er ikke at dette skal være en disskutionstråd, for så bliver tråden bare lukket.

Det var ikke for at træde på nogens tæer, at jeg skrev, at du er velsignet med to dejlige børn, det var for at trøste, og smileyen var for at sende et trøste smiley, for at vise dig, at det ikke var negativt ment...

Og det med at det ikke skal blive en disskussionstråd var ment til alle, så vi lige har det på det rene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen SÅ fejt skrevet det der!!!!!

Så fordi at andre ikke har nogen børn, så skal vi andre som ønsker nr 2, 3, 4 eller 10 ikke kunne føle os frustreret over ikke at kunne blive gravide?!

Jeg bliver sur og ikke mindst meget ked af det fordi Vanni kommer med hendes kommentar og meget dumt placeret smiley.

Selvfølgelig findes der folk som er i behandling eller venter på adoptivbørn, som ogsÅ gerne snart vil ha et barn, men derfor skal vi andre vel ikke lægge skjul på vores følelser!

Jeg troede dette var et forum hvor man kunne dele sine følelser og tanker fordi vi netop alle er BABYKLAR!

Skriver da lige netop at man selvfølgelig kan være frustreret over det, og at det forstår jeg godt? Kan godt forstå du er frustreret - som jeg skriver, så er barn nr. 3 jo lige så ønsket som nr. 1 - og drømmen om det lige så stort jo.

Synes ikke det er fair at blive sur, hverken på mig eller Vanni, fordi vi måske mener, at man også skal være glad for det man har og ikke være dybt frustreret over man ikke kan få det hele lige når man vil :) Ikke at man ikke må være frustreret - men bare at man rent faktisk har NOGET at glæde sig over og at man faktisk har været utrolig heldig - måske ikke kun en eller to gange, måske 10 gange :) Men selvfølgelig kan man ønske sig mere. Som jeg skrev i indlægget efter - så ved man jo netop hvad det er man ønsker sig, og lige netop hvad man savner, og det gør det bestemt svært.

Men derfor synes jeg stadigvæk det er fair at trøste sig med at man i det mindste har oplevet det flere gange, og at nogen mennesker ALDRIG oplever det at få sit eget barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:btopic

Der er venner i tv.. Og kransekage på bordet :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Læser og spiser chips :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mega kvalme, så ligger på sofaen mens kæresten putter unger. Nøj hvor er han skøn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på denne tråd kan for blive hvad den var ment til...

Husk en sover tone! Vi er alle forskellige.. Og har forskellige meninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at det skal blive en diskussionstråd, men jeg synes klart at alle har lov til at være frusteret over at livet ikke lige former sig for én. For hvem skal så udpeje dem som gerne må?

Jeg føler dybt med dem, så kæmper og kæmper og for jeg ved hvilken gang det ikke lykkes :kram2 Men jeg kan også være fruseret over alle dem, der i øjeblikket bliver gravide eller skal giftes, for det synes jeg også er hårdt, for det er jo også min drøm.

Nå det var bare lige et lille pip fra mig, midt i opgaveskrivningen om OCD :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ser tvtvtv, men fatter ikke helt konceptet i aften, bare kald mig dum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet 1,5 kg syltetøj, og er nu i gang med at bage banan/chokolade muffins - mums :D

De er lige sat i ovnen, så nu venter jeg bare på de er færdige :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet 1,5 kg syltetøj, og er nu i gang med at bage banan/chokolade muffins - mums :D

De er lige sat i ovnen, så nu venter jeg bare på de er færdige :P

hvis du altid er så aktiv, så er du mere og mere velkommen hos mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er TRÆT og går snart i seng.

Har brugt penge idag og travet IKEA tyndt :D

Gik ind for at købe en seng og en lampe. Fik da også en seng og en lampe PLUS alt det andet der på mystisk vis selv fandt vej op i vognen. Ting jeg absolut ikke kunne leve foruden.

Typisk IKEA-offer der falder for alle impulskøbene derinde :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis du altid er så aktiv, så er du mere og mere velkommen hos mig :)

Hehe, jeg får nogen flip engang imellem hvor jeg bare er total aktiv i køkkenet, men må nok desværre indrømme at det ikk er altid jeg er det :P Men syns det er så dejligt selv at have lavet fx syltetøj eller syltede rødbeder, og så syns jeg ogs det er super hyggeligt (nogen gange) at stå i køkkenet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Keder mig lidt, og er utrolig spændt på mit jordemoderbesøg i morgen - puha! Godt det allerede er kl 8.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, ser Kia Liv på julemærkehjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er frustreret. Maliva har en af hendes "vågne-og-tude-utrøsteligt-i-lang-tid" ture.

Jeg har lovet Jesper at lade ham prøve at trøste.

Øv det er hårdt og mit hjerte bløder, men han skal ha lov og jeg ved jo at han kan.

Det er bare hårdt alligevel :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER