Besvaret January 16, 2012 Bør virkelig komme i gang med eksamens læsningen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Jeg spiser lige lidt morgenmad, efter at havde skrevet 2 sider på min aktivitetsanalyse. Har valgt at lavet det som et teammøde, hvor der skal snakkes om, hvilken aktivitet man tilbyder en bestemt gruppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Tænker..... Godt eller skidt søde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Laver grøntsagsmos til fryseren, mens Theo leger på gulvet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Tænker..... hvad tænker du på? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Hvad blev der af at jeg IKKE skulle købe særlig meget mere tøj.. Har lige lavet en bestillingsseddel til min veninde, som syer tøj - på 500 kr <_< 4 par bukser, og 2 par leggins :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 hmmm skal jeg ikke bare nøjes med at sige overspringshandlinger??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Så nu er 2 ud af 6 ting lavet på to do listen :) Vil smutte i bad nu når david endelig sover Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Er lige kommet fra job, og spiser lækker frokost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Har lavet to slags mousse til kursuskagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Er lige kommet hjem efter en travl dag på job. Tror sgi jeg snupper en lille morfar :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Har lavet to slags mousse til kursuskagen Lækkert hvilkne mousser har du lavet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Lækkert hvilkne mousser har du lavet :) Blåbærmousse og limemousse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Blåbærmousse og limemousse. mmmm lyder lækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Drømmer om at få et hus :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Shopper stadigvæk babytøj :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Shopper stadigvæk babytøj :whistling Kan du så :P ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 iiihh hvor tiden dog går langsomt i dag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Læser til eksamen, når jeg ikke har gang i overspringshandlingerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Kan du så :P ... :whistling :whistling Har i dag købt for 600 kr tøj :whistling :whistling Men det siger vi ikke til kæresten :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 :whistling :whistling Har i dag købt for 600 kr tøj :whistling :whistling Men det siger vi ikke til kæresten :whistling Fyyyyeh søde :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Fyyyyeh søde :P Ej, min veninde syer det selv.. Så det er sådan nogle, hvor der kommer til at stå min kærestes efternavn på måsen :P Også nogle ballonbukser som er perfekte til vinter :) Så det er altså og tøj der dækker det første halve år :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Spiser Marabou og ser ligegyldigt tv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Glæder mig til at få fri om 3 timer og 19 min... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites