Turboline

Øv øv :-(

12 indlæg i dette emne

Øv, nu har vi forsøgt at blive gravide siden november '10, men uden succes. Dvs. første gang IUI gav frugt, men fik desværre en SP i 6 uge :-( Har prøvet adskillelige gange nu, både med lille og derefter stor hormonbehandling, men lige lidt hjælper det.

Nu troede jeg lige, at det var lykkedes os helt naturligt her i ferien, gik med kvalme hele sidste uge, har været sindsygt træt, brystspænding og hele møllen, men begyndte alligevel at bløde i går, helt iflg. cyklus.. ØV!!

Nu står vi foran endnu en omgang (primært fordi jeg har medicinen liggende), men er meget i tvivl om det videre forløb... Skal til samtale på tirsdag, så må vi se hvad gynækologen siger..

Havde bare lige brug for luft, håber i kan klere at høre påmit ynk, men er rimeligt nede i kulkælderen lige pt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan jeg godt forstå :kram2 :kram2

Der er da intet værre. Det er jo så stort et ønske! Jeg synes bestemt ikke at det er ynk! Det er da helt naturligt at få det sådan!

Jeg vil bare sende dig noget positiv energi. I dag føles det håbløst, men der er heldigvis en ny dag i morgen.

Tænker på Jer og ønsker at det snart må være Jer det lykkedes for :kram2 :kram2 :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort :kram til dig

Kan forstå du er ynkelig, det er jeg også selv engang i mellem. Vi går selv i behandling og det er sindsyg hård med hormoner mv og så gå at håbe hver måned at det lykkes.

Håber snart det må blive jeres tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor lyder det træls.. <_<

Og selvfølgelig kan vi klare at høre på dit ynk! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du får lige et kæmpe :kram herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

:kram2 her fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I ha :)

Og ja, det er hårdt, især at vente og håbe og så blive skuffet gang på gang.

:kram til alle jer i samme eller lignende situation

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

:goodluck Held og Lykke med næste forsøg :goodluck Lige pludselig lykkedes det sikkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuh, jeg kender det godt, det er SÅ hårdt at få mens når man lige havde håbet at det endelig kunne være lykkens gang. Bare vent til lørdag eller søndag hvor jeg sikkert desværre får min mens - så kan jeg skrive noget der ligner dit indlæg meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER