Hansi

Dagens Spørgsmål??

16 indlæg i dette emne

Hej..

Er det ok at putte drengene, på 1,5 & 3,5 år.., og så sætte babyalarm ind til naboen.. Og tage ned og træne 1 time???

Hvad er jeres mening om dette???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej under ingen omstændigheder!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hvis naboen er hjemme og børnene kender hende, så kan jeg ikke se noget problem i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej under ingen omstændigheder!!!!

Hvorfor ik? Hvis det er nogen børnene kender og er trygge ved, kan jeg ik se problemet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor ik? Hvis det er nogen børnene kender og er trygge ved, kan jeg ik se problemet.

Fordi børnene er alene i huset/lejligheden.

Hvad hvis der opstår brand i lejligjeden og man ikke kan komme ind til børnene. Jeg tænker straks på den der Maddiesag hvor hun blev bortført selvom forældrene var tæt ved. Hvis nogen virkelig ville tage de børn så kan de vel sagtens nå det - babyalarm eller ej.

Hvis det virkelig er nødvendigt at tage ned og træne når børnene sover, så ville jeg prioritere at putte dem hos naboen og hente dem bagefter i stedet.

Jamen... Jeg forstår ganske enkelt ikke at man kan overveje det og jeg ville aldrig gøre det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor ikke be´ naboen om at sætte sig over i lejligheden, hvor børnene sover?

Det ville da være den sikreste løsning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi børnene er alene i huset/lejligheden.Hvad hvis der opstår brand i lejligjeden og man ikke kan komme ind til børnene. Jeg tænker straks på den der Maddiesag hvor hun blev bortført selvom forældrene var tæt ved. Hvis nogen virkelig ville tage de børn så kan de vel sagtens nå det - babyalarm eller ej. Hvis det virkelig er nødvendigt at tage ned og træne når børnene sover, så ville jeg prioritere at putte dem hos naboen og hente dem bagefter i stedet. Jamen... Jeg forstår ganske enkelt ikke at man kan overveje det og jeg ville aldrig gøre det!

Enig

Hvorfor ikke be´ naboen om at sætte sig over i lejligheden, hvor børnene sover?Det ville da være den sikreste løsning...

enig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar, og bliv endeæig ved med at give jeres mening.

Vi er også selv afsted mindst 1 gang om ugen, hvor en af vores venner lidt længer nede af vejes´s datter (16 år) kommer og er her, så laver hun lektier/ser tv den 1.5 time vi er væk! Det er vi rigtig glade for!!

Jeg tror ikke jeg ville være tryg ved selv at gøre sådan, og det var egentlig derfor jeg lige ville høre jeres mening...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville aldrig, aldrig, aldrig selv gøre det, ville simpelthen ikke have nerver til det :huh :blink :blink Jeg synes det er lidt egoistisk, selvom mine børn kender naboen ville de stadig undre sig/blive kede af det, hvis de vågnede med mareridt og der ikke var nogen hjemme, og når der så kom en var det naboen :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg kunne gøre det. :-/

Jeg ville være mere tryg hvis naboen sad inde i min lejlighed mens jeg var væk, så ville jeg godt gøre det hvis det var en kort tid det drejer sig om. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke kunne gøre det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke gøre det. Men måske kommer det an på hvor og hvordan man bor? Men nej, jeg ville ikke selv kunne gøre det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville aldrig gøre det.. Så ville jeg hellere få en nabo eller bekendt til at være hos dem mens jeg er væk.. Det er meget muligt naboen ville høre hvis de vågnede og græd, men som en anden skrev, hvad så hvis der opstår brand eller bliver indbrud eller noget. Eller den store ville måske sagtens kunne vågne uden at give lyd fra sig, undre sig over hvor mor var henne og gå ud for at lede efter hende.. NIKSEN, det ville jeg overhovedet ikke turde.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke gøre det, men skal ikke gøre mig til herre over hvad som er korrekt for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke have nerver til det, Så hellere bede naboen - eller en anden børnene kender - om lige at sidde hjemme hos jer i det tidsrum i er væk.

Jeg får det helt dårligt, hvis bare jeg skal op med skraldespanden og Sebastian sover alene i to min :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville hellere ikke gøre det. Hvis det var mig, så få naboen eller en anden velkendt over og vise børne at nu er xxx her og så sige xxx er her for mor og far skal ned og træne. Lægge dem, vente på de sover og så smutte ud. Men det er jo bare mig... Skal ikke sige hvordan I skal gøre det. Ligesom tidligere nævn kan der ske ting uden baby arlarmen får det med eller batterierne løber tør?

Mvh. Arrow

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER