hellemor

Arghhhhhh møj kvalme

11 indlæg i dette emne

Halløj alle skønne kvinder

Ja så er jeg nået til uge 10 men har æren af at være uhyggelig ramt af kvalme konstant- Synes jeg har prøvet at spise alt muligt forskelligt uden det hjælper synderligt- Er der nogen gode forslag til hvad der skal prøves af-

Idag modtog jeg datoen for nakkefoldsscanningen d 22 august- Kan næsten ikke vente til at se den lille krølle bølle :-) Men ja stadig kvame i dette øjeblik :-(

Og hold da op hvor man vokser hurtigt 2 gang- kommer til at ligne en strandet hval :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Under min graviditet med noah døjede jeg også med kvalme, men jeg begyndte at spise ingefærstabeletter og de hjalp mig rigtig meget efter kort til tid. Jeg købte dem i Matas, men om de findes mere ved jeg ikke....det er jo 5 år siden.

Håber du finder noget der kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved hvad du mener.. Har det bare så ringe at jeg får lidt krise ved tanken om at jeg ikkeengang er nået til uge 6 endnu.. Det er dælme hårdt at være på job, hvor der er 6 behandlingskrævende børn som bare kræver at man er der 100% ellers vælter de..

Når man så kommer hjem, så er der lige ens datter som bare har savnet sin mor og rigtig gerne vil lege, hygge og være sammen med en alle døgnets vågne timer... Puuuuha.. Ved godt jeg hælder vand ud, men det havde jeg lige brug for :blabla

Men udover det, så elsker jeg at være gravid og glæder mig til jeg engang skal til scanning osv. Det er jo fantastisk.. :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min arbejdskollega hjalp saltkiks (TUC) mod kvalmen. Hun spiste dem i små mængder, men ofte... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg har kvalme, dog ikke i forbindelse med graviditet, endnu, hjælper det mig at spise pebermynte. :-)

Jeg har også hørt om nogen armbånd man kan købe hvor de ligesom presser ind på håndledet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg led også meget af kvalme i starten så jeg blev anbefalet af en herindefra at prøve seaband armbånd som kan købes på apoteket og i matas ( og i leverandøren garantere at de virker man kan få sine penge igen hvis de gør) de hjalp rigtig meget derudover så husk at spise mange små måltider for sult kan også være en synder til kvalme. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seaband og zoneterapi hjælper mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har idag købt Seaband, har haft det på 1 time og syntes allerede det virker! Jeg har også taget ingefær piller tidligere på dagen, så måske de også har en indvirkning. Min kvalme er så slem at jeg har svært ved at glæde mig over graviditeten, så håber virkelig det her kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber for dig at kvalmen snart er et overstået kapitel af din graviditet - så du kan komme til at nyde den...

Selv har jeg ikke haft de store gener af kvalme... var dog så træt i starten at jeg kunne sove så snart jeg fik chancen...

På nuværende tidspunkt har jeg heldigvis stort set ingen gener - dog bortset fra ømme fødder (Har også mest stående arbejde)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det simpelthen fantatisk idag i forhold til den seneste uge :wee Jeg har sovet med armbåndet på, og havde det af i kort tid imorges, og der var kvalmen straks tilbage! Så det kan kun anbefales, jeg har også idag taget ingefær piller, og brugt god tid på at spise morgenmad inden jeg stod ud af sengen. Brugte faktisk 45 minutter på morgenmad i sengen, men det gør jeg gerne hvis jeg kan slippe for kvalmen :super Igår morges kunne jeg ikke engang rejse mig fra sengen.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal da virkelig have købt det armbånd!!! jeg døjer med konstant kvalme og opkast til tider mellem 1-5 gange om dagen, og er nu i uge 20, så det må gerne snart stoppe.

sys jeg har prøvet alt, går nu til akupunktur 2 gange om ugen men sys ikke rigtig det virker desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER