Ezri

Hvad læser du?

29 indlæg i dette emne

Jeg er i gang med Anna Grues Dybt at falde, den er rigtig god.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

"Samme dag næste" år af David Nicholls,,,,,,,,,,,den læste jeg da jeg var på Kreta i år. En fantastisk bog om venskab, kærlighed og livet generelt. Og så får man lige en reminder om hvad der var hot/not i årene der er gået af ens eget liv.

Kan varmt anbefales.

Skal i gang med Egholms nyeste krimi og den glæder jeg mig også til,,,,,,synes alle de foregående har været super spændende og ikke til at lægge fra sig før man havde læst sidste side.

Martin og Victoria "tvinger" jeg stadig mange elever i udskolingen til at læse,,,,,,,,,,,,og de kan næsten altid li´ den,,,,,,,,både for drenge og piger i den alder.

Hanne:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg lige blevet færdig med Camilla Läckbergs "Fyrmesteren". Den er rigtig god, men jeg synes måske, at slutningen er lige mærkelig nok (lidt i stil med Havfruen, som også havde en lidt besynderlig slutning). Hun skriver dog spændende, og jeg havde svært ved at lægge bogen fra mig.

Nu er jeg gået i gang med "Push" (dansk: Precious) af Sapphire. Det er en roman om den 16-årige Precious fra Harlem. Hun er sort, fattig, kæmpetyk, analfabet og gravid med sit andet barn. Gennem hele sin opvækst er hun blevet misbrugt og slået af sine forældre, og det er hendes egen far, som er far til hendes børn. I specialskolen møder Precious en forstående og insisterende lærer, der formår at give Precious tro på sig selv og fremtiden.

Indtil videre er den lidt en udfordring at læse, da den er skrevet i gangsterslag talesprog ... :) Jeg skal nok skrive, hvad jeg synes om den, når jeg er færdig.

Er også lige gået igang med precious, som jeg fik med filmen. Er noget spændt på den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg lige blevet færdig med Camilla Läckbergs "Fyrmesteren". Den er rigtig god, men jeg synes måske, at slutningen er lige mærkelig nok (lidt i stil med Havfruen, som også havde en lidt besynderlig slutning). Hun skriver dog spændende, og jeg havde svært ved at lægge bogen fra mig.

Nu er jeg gået i gang med "Push" (dansk: Precious) af Sapphire. Det er en roman om den 16-årige Precious fra Harlem. Hun er sort, fattig, kæmpetyk, analfabet og gravid med sit andet barn. Gennem hele sin opvækst er hun blevet misbrugt og slået af sine forældre, og det er hendes egen far, som er far til hendes børn. I specialskolen møder Precious en forstående og insisterende lærer, der formår at give Precious tro på sig selv og fremtiden.

Indtil videre er den lidt en udfordring at læse, da den er skrevet i gangsterslang talesprog ... :) Jeg skal nok skrive, hvad jeg synes om den, når jeg er færdig.

Så blev jeg færdig med Push, og jeg må indrømme, at jeg var noget skuffet :( Jeg kan ikke rigtig se, hvad "all the fuss is about". Jeg var i hvert fald ikke imponeret. Jeg tror, at jeg vil prøve at se filmen, man kan da håbe, at den er bedre.

Nu er jeg gået i gang med Monsteret fra Firenze, som er en blanding af fiktion og virkelighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER