Guest

Jorden går under 7. april...

15 indlæg i dette emne

Jeg må hellere starte min egen tråd :-)

Jeg er en kvinde på 26 år, som egentlig bare var igang med at planlægge bryllup med min dejlige kæreste/HTB Carsten på 30 år.

Vi skal giftes d. 29/10 på Herlev Rådhus, og selvom jeg har været af p-pillerne i et halvt års tid, og vi da gerne ville have en lille familieforøgelse snart, har vi ikke tænkt nærmere over det.

Jeg er sygemeldt p.g.a. stress og underlige ledsmerter (og herefter fyret :unsure ) fra min arbejdsplads, så det var ikke lige planen at det skulle være her og nu, :blabla men da jeg igår var træt af at høre på Carstens kommentarer om at grunden til jeg havde kvalme var at jeg var gravid, nuppede jeg da lige en graviditetstest.... den var sq POSITIV!!!!!!! :bunny

Vi skyndte os til BILKA, og købte to mere... de var sjovt nok også positive!

Så midt i, at jeg skal giftes, går til undersøgelser for mine led på hospitalet samt prøver at slappe af og generelt bare komme ovenpå, har :stork meldt sin ankomst :-)

*AAAAAAAAAAAAAAArrrrrrrrrrrrgggggHHHHHHH* jeg kan slet ikke håndtere alt det på en gang... jeg ved slet ikke om jeg skal græde eller grine; juble eller tie stille... jeg er simpelthen så lykkelig... alt kommer bare på en gang; og vigtigst af alt, drømmefyren er miiin, og han er mindst ligeså overrasket og glad for at vores baby er på vej :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih tillykke og velkommen til :balloons

indtil videre deler du og jeg vist terminsdato :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

balloon.gif Tillykke.. Det er en vild fornemmelse.. Og kan godt virke uoverskueligt når man mindst venter det.. Men det er en fantastisk følelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak tak :-) jeg kan slet ikke fatte det... :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med de to streger! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak :-) og tillykke med din pige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower :loveshower Aprilbabyer er alt for dejlige :) Har selv et stk fra 12 april :7himmel :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14. april er en vidunderlig dag - der har min Frida nemlig fødselsdag loveshower.gif

Tillykke med både bryllup og baby, så har du da noget dejliget at tænke over når det ser lidt trist ud med undersøgelser og arbejdsløshed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

endnu engang tak :-) og ja... jeg har en masse ting der skal planlægges... heldigvis er brylluppet bare et lille intimt et, da vi hopper på rådhuset med et par venner; og så holder vi først stor fest næste år - så der er mere energi til baby :loveshower

Jeg er bare så bange for at miste det, så jeg spekulerer nok mest over det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har idag været ved lægen, og har fået henvisning til en tidlig scanning... jeg er bare glad :-)

Vi skal have fastsat terminen, så inden jeg sagde noget lagde han straks ud med at jeg da skulle have en scanning så hurtigt som muligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til en tidlig scanning idag hvor terminen blev fastsat til 10. april :loveshower

Det er fantastisk at se sin lille babys hjerteblink, selvom det endnu ikke ligner en baby... :kuller

Er bare så glad lige nu... fik et lille billede med hjem, så det bliver skønt at vise det til Carsten når han kommer hjem. Selvom han er lidt små-øv fordi jeg ikke fik en tid hvor han kunne komme med, men nu er det i hvert fald gjort; det er ikke så svært at bestemme sig for tid når de siger nu, eller et andet sted. (Hende der lavede ultralydsscanningen havde sidste dag, så det var helt ekstraordinært hun lige tog mig ind)

Anyway, superdag :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du har set hjerteblink :loveshower

Håber jeg også, at jeg kommer til at se i næste uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser også fingre for at du får den scanning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Damn... der er sket noget siden sidst.... Min søster er også hoppet med på vognen :loveshower så det viser sig at der bliver to aprilbabyer i familien :balloon

Nu er der kun ca. en uge til nakkefoldsscanningen... det bliver spændende :kuller

og selvom jeg nu er sygemeldt pga smerter i bækkenet, har jeg det egentlig okay, bortset fra, at jeg er så sindssygt træt konstant... hmm... burde det ikke snart blive bedre? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er nakkefoldsscanningen overstået... Vores baby har det fint, og var ca. 10 cm lang inkl benene :-)

Jeg blev rykket 3 dage frem, hvilket jo er helt fint :loveshower så er der jo teoretisk kortere tid til han/hun vil ud til os :7himmel

Vi fik 4 billeder med hjem, så det var rigtig dejligt - de var bare ikke så tydelige, men sådan er det når man har et fedtlag til at holde sig varm :unsure

:btopic

Efter en vel overstået scanning, fik vi lige vist "mormors" nyindkøbte lager af babytøj... og fik de første to bodyer med hjem... de er nemlig ens - grønne med teksten "I rule the world" den ene er en str 56 og den anden er vist 68 (de er pakket godt væk... vi vil nemlig ikke jinxe noget som helst.

Den sødeste røde bluse ligger og venter på os sammen med et par lyserøde bukser... hvis vi nu skulle vente en lille pige... men vi holder på at rød kan bruges af begge køn. Hvis man skulle være kønstypisk mht farver ville grøn vel også være en drengefarve... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER