Guest

Glædelig bryllupsdag Nitzen

9 indlæg i dette emne

Kære Anita og Jesper

I ønskes begge rigtig glædelig bryllupsdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Neeeij :D TILLØK MÆ A DAW! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:balloon :balloon :hurra :balloon :balloon

(håber også :stork )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang tillykke, håber på en dejlig dag og :loveshower :loveshower Til din mave :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang tillykke med bryllupsdagen og stort tillykke med spiren i maven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også tillykke herinde Anita :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med dagen og det lille mirakel! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for lyønskningerne... Vi har bestemt haft en fantastisk dag, der startede på den absolut bedste måde, man overhovedet kan drømme om, idet jeg fremtryllede II på en g-test, så vi venter en april-baby :loveshower Så der blev stemningen for dagen lige sat :) Jeg lavede brunch-pandekager til morgenmad, som vi spiste med ahornsirup. Efterfølgende var vi ude at gå en god tur i en park her i Randers. Her i eftermiddag har vi spist bryllupskage og læst de søde beskeder, der blev skrevet til vores bryllup sidste år, men som vi først måtte læse i år... disse sedler kostede mig en del tårer, fordi jeg var så rørt :biglove og så har vi været ved at kigge vore bryllupsalbums igennem :)

Vi laver en lækker hjemmelavet 3-retters menu her til aften bestående; af Chili/hvidløgsmarinerede rejer til forret, Oksetornedos, bagtkartoffel og bearnaisesauce til hovedret og hjemmelavet Daimis til dessert :)

Jeg gav manden en god flaske rødvin i bryllupsdagsgave - en argentinsk vin fra 2006, der skal gemmes i op til 10 år :) 2006 var det år manden og jeg mødte hinanden :) Og jeg fik de en smuk buket med 10 langstilkede roser :loveyou

Så alt i alt en fantastisk dag :loveshower og mon ikke aftenen bliver lige så god?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER