Nus

Et lille spørgsmål

9 indlæg i dette emne

Nok mest til jer der forsøger og blive gravide..

Hvad gør i for optimere chancerne for graviditet? Bruger i ægløsningstest eller ligende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger ÆL test plus jeg bruge dette link Eks. min cyklus for juli-aug. :) Vi har desværre ikke haft heldet med os endnu, men det har hjulpet mig meget til at lære min cyklus at kende osv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også ÆL-tests... men det er vi først begyndt at gøre efter 5 måneder uden resultat... Så hvis I først er startet på babyprojekt nu ville jeg lige give det et par måneder, inden I begynder at teste :) Evt. kan I :hump hver anden dag, så skulle der være gode muligheder for :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner ud hvornår ÆL ca kommer, også gir vi den ekstra gas lige der omkring :hump Og ellers hver anden dag i kanen.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sexede hver 2-3. dag hele cyklus, spise sundt, dyrke motion, minimere alkohol (dog ikke hysterisk) og ellers ikke noget som helst andet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg så ikke ved at forsøge på at blive gravid.

men jeg har læst et sted at man har nemmere ved at blive gravid, når man tager vitaminer.

og det tror jeg på er rigtigt - da jeg blev gravid med Chloe, havde jeg ikke været på p-piller i over 11 måneder og var altså ikke blevet gravid.. og da jeg begyndte at ta vitaminer (som jeg aldrig havde gjort før), så blev jeg gravid med det samme.

Så tror der kan være noget om det.

ja og så :hump :hump ved ÆL.. vitaminer klarer ikke jobbet alene :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi :hump bare der ud af. Bruger ikke ÆL test, men har en ide om hvornår den er der pga. symptomer så får den lidt ekstra gas :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke helt begyndt endnu. Men hvis min cyklus er normal når jeg smider min p-ring, så har jeg ikke tænkt mig at bruge teste lige med det samme, så hellere at tingene går deres gang! :-)

Går der nogen måneder uden resultat vil jeg måske teste. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar..

Selv, tager jeg vitaminer, og bruger ægl test..

Derudover sexer vi når lysten er der..

Vi har ikke været igang så længe, dog har jeg aldrig været på p-piller for kan ikke tåle det, så kan jo håbe det er et plus :)

Cyklus er i hvertfald stabil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER