Tante Trine

Et lille pip fra mig

30 indlæg i dette emne

Hej Piger..

Ved det er længe siden nu... Har ikke haft det store overskud til at være herinde og går jo ikke p.t. med planer om Baby, men kan alligevel ikke helt slippe jer ;)

Det HELT store er der jo ikke sket... Nyder livet i min lille lejlighed... Det er DEJLIGT at være mig selv men alligevel bliver det nok ikke ved SÅ længe endnu..: har stadig min dejlige kæreste som jeg er mere og mere forelsket i, så udelukker ikke at der snart kommer lidt babyplaner ;) Og så er der snak om at jeg muligvis flytter til det jyske... Jo jo.. er ikke meget for det, men må indrømme at vi ikke kan undvære hinanden meget mere :) Og det er bare billigere i det jyske hvor han allerede har en stor 2 værelses på 105 kvm som han giver 4000 for og jeg har jo kun mine 44 kvm og 1 værelse som jeg giver det samme for, såååå.... ;)

Med vægten går det stille fremad igen så det er jeg ret tilfreds med...

Med jobbet er det ikke noget nyt... Søger og søger, men får bare en bunke afslag... Kommer da til en masse samtaler, og får også en masse ros både for mine samtaler og mine ansøgninger... Desværre for mig, er der bare altid en der lige er det mere kvalificeret eller som har nogle spidskompetancer som jeg desværre ikke kan tilbyde :( Men holder modet oppe og håber på at jeg nok skal få det rette job en dag :)

Nåh, men piger jeg ville også bare lade jer vide at jeg stadig er i live og at jeg tænker på jer selv om jeg ikke rigtig er tilstede... Følge flere af jer inde på FB og der kan I altid finde mig hvis I savner mig... Og send mig så lige masser af krydsede fingre for at jeg snart finder et job så jeg slipper for at kede mig herhjemme ;)

Knus Trine

P.s. HVIS jeg nu ender i Jylland så kommer jeg til at savne et socialtnetværk omkring Haderslev, så hvis I er der omkring så kom endelig forbi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh ja kom endelig til det jyske :D dejligt med livstegn fra dig og godt du har det godt.

Kæmpe knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt, at det går så godt med dig :biglove

håber at du snart finder et arbejde, men så igen, flyt dog over til kæresten, bliv endnu mere lykkelige sammen og find dig et arbejde i det jyske :biglove (og så er der jo nok også lidt babyplaner i vente ved flytningen :whistling :7himmel )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja kom endelig til det jyske :D dejligt med livstegn fra dig og godt du har det godt.

Kæmpe knus

Er helt enig i det hele :glad Er super glad for at have dig tilbage lidt igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger..

Ved det er længe siden nu... Har ikke haft det store overskud til at være herinde og går jo ikke p.t. med planer om Baby, men kan alligevel ikke helt slippe jer ;)

Det HELT store er der jo ikke sket... Nyder livet i min lille lejlighed... Det er DEJLIGT at være mig selv men alligevel bliver det nok ikke ved SÅ længe endnu..: har stadig min dejlige kæreste som jeg er mere og mere forelsket i, så udelukker ikke at der snart kommer lidt babyplaner ;) Og så er der snak om at jeg muligvis flytter til det jyske... Jo jo.. er ikke meget for det, men må indrømme at vi ikke kan undvære hinanden meget mere :) Og det er bare billigere i det jyske hvor han allerede har en stor 2 værelses på 105 kvm som han giver 4000 for og jeg har jo kun mine 44 kvm og 1 værelse som jeg giver det samme for, såååå.... ;)

Med vægten går det stille fremad igen så det er jeg ret tilfreds med...

Med jobbet er det ikke noget nyt... Søger og søger, men får bare en bunke afslag... Kommer da til en masse samtaler, og får også en masse ros både for mine samtaler og mine ansøgninger... Desværre for mig, er der bare altid en der lige er det mere kvalificeret eller som har nogle spidskompetancer som jeg desværre ikke kan tilbyde :( Men holder modet oppe og håber på at jeg nok skal få det rette job en dag :)

Nåh, men piger jeg ville også bare lade jer vide at jeg stadig er i live og at jeg tænker på jer selv om jeg ikke rigtig er tilstede... Følge flere af jer inde på FB og der kan I altid finde mig hvis I savner mig... Og send mig så lige masser af krydsede fingre for at jeg snart finder et job så jeg slipper for at kede mig herhjemme ;)

Knus Trine

P.s. HVIS jeg nu ender i Jylland så kommer jeg til at savne et socialtnetværk omkring Haderslev, så hvis I er der omkring så kom endelig forbi ;)

Nu kender jeg ikk så mange herinde endnu, men jeg bor da kun 20 km fra Haderslev så det..

Marianne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det skønt at høre fra dig Trine :biglove

Hop da herover til det skønne Jylland, dog anbefaler jeg helst det nordjyske ;) Jeg læser jo trofast dine opdateringer på FB, og hvor stråler det bare ud af dig du er glad og lykkelig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor er det dejligt at høre fra dig, og jeg synes altså også, at du skal tage springet og flytte herover til det mørke jylland, for her er nu altså skønt alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor er det dejligt at høre fra dig, og jeg synes altså også, at du skal tage springet og flytte herover til det mørke jylland, for her er nu altså skønt alligevel...

Gitte, her er altså ik mørkt! Her er skønt og lækkert :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gitte, her er altså ik mørkt! Her er skønt og lækkert :loveshower

ja der er skønt i jylland, bor der jo selv :D men her i storbyen Thorsø, der er der nu altså lidt mørkt lige nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower R Y ST E P U D S E R :loveshower

Ja du ved jo jeg følger dig hver eneste dag på FB... og jeg er så inderligt glad for du ENDELIG har fundet en mad der sætter pris på dit skønne jeg... :biglove

Og syntes i skulle tage og flytte til fyn i stedet ;) LOL ej Jylland er noooget nemmere og komme til og billigere - end sjælland.

LOVE U GIRL!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre fra dig :) Og godt at høre, at du har fundet kærligheden :biglove

Følger dig på FB og hvis ikke du flytter inden min barsel, kommer jeg gerne og besøger dig i din hyggelige lejlighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre alt er vel.

Er utrolig glad på dine vegne :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig skønt at høre fra dig, og at det går så godt :loveshower Krydser for, at du snart får et job :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg følger jo med på FB, men det er nu stadig rart at se dig herinde på et kort visit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt at så mange af jer stadig husker mig :) Er sq raart at vide at man ikke er så nem at glemme ;) Skal nok prøve at blive bedre til at være herinde og holde øje med jer, men er jo svært når man svæver rundt på en lille lyserød sky ;) Men tak for jeres hilsner og søde kommentarer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre fra dig!! Jeg er rigtig glad for at høre det går dig så godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at "se" dig igen Trine :7himmel

Håber jo meget snart at se mere til dig i julestuen :whistling :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at "se" dig igen Trine :7himmel

Håber jo meget snart at se mere til dig i julestuen :whistling :whistling :whistling

:ditto :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA julemor kan jeg nok ikke helt undvære at blive.... Er næsten allerede igang med at glæde mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Trine, hvor er det rart at høre, at det går dig så godt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor fedt at høre fra dig Trine. Dejligt at det går godt- du lyder virkelig glad.

Du er velkommen her i Sønderjylland - jeg bor ikke langt frs Haderslev :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at I husker mig piger... Og rart at vide at der bor nogle af jer skønne piger tæt på, gør det lidt nemmere at slippe hovedøen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA julemor kan jeg nok ikke helt undvære at blive.... Er næsten allerede igang med at glæde mig ;)

Også mig :glad Snart kun 4 måneder :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig :glad Snart kun 4 måneder :whistling :whistling

Jaaaaaaaaaaaa... Desværre er kæresten ikke så god til jul... han mistede sin mor et par mnd'er efter jul og hun blev netop syg i julen... Meeeeeeeeeeeeen mon ikke en julemor kan hjælpe ham lidt med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at se dig herinde igen Søde Trine :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER