Nitzen1987

www.madital.dk vs. www.madlog.dk

6 indlæg i dette emne

Jeg har et par gange tidligere brugt www.madital.dk i forbindelse med vægttab, men jeg ser at mange herinde anvender www.madlog.dk - hvad er forskellen på de to sider? udover at madital er gratis?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mener madlog er lidt mere pålidelig plus jeg synes den er nemmere at overskue :) Jeg tror også "mængden" af mad, er større derinde.

Måske er jeg farvet af jeg altid bedst har kunnet lide maglog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været begge steder. Synes madlog er nemmest at finde rundt i. Det tager noget længere tid at lære at finde rundt på madital. Synes nu egentlig der var mange varer begge steder. Men har faktisk kun brugt dem hver især 1-2 måneder, for at se hvor meget jeg spiser i løbet af en dag.

Og så er madital jo gratis at bruge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger madital.dk, men jeg synes, at udvalget af madvarer godt kunne være større ... Når det er sagt, er jeg godt tilfreds og synes, at det er nemt at bruge og giver et godt overblik over, hvor mange kalorier jeg egentlig indtager om dage,n og om jeg spiser nok af de "rigtige" madvarer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke rigtig den anden, men har kun gode ting at sige om madlog - her fungere det rigtig godt og de har et fantastisk udvalg af madvare. Det er super enkelt, overskueligt og bare en fryd at bruge. Der er en god dagbogsfuktion, hvor du kan skrive dine tanker ned om dagen, men du kan også opdatere vægt og mål...

Jeg fortryder ikke og har ingen kvaler med at betale 99 kr for 10 uger på madlog, for det er bare et fantastisk hjælpemiddel - jeg har allerede tabt mig 4,8 kg på 3 uger :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Madital, har været derinde i mange år... det dog sjældne perioder jeg bruger at jeg taster ind hver dag, men i perioder synes jeg det er sjovt at se hvor rigtigt/forkert man lever..

Jeg har ikke problemer med ikke alt mad er derinde.. man kan jo bare selv taste ind hvis der mangler noget, så intet problem for mig der :)

og og og så det gratis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER