Nitzen1987

Bør jeg være bekymret???

8 indlæg i dette emne

Jeg har i dag haft en meget lille smule brunlig udflåd er det noget jeg bør være bekymret for????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke nødvendigvis, og så alligevel..

Nogle bløder Jo lidt i løbet af graviditeten, så det er ret svært for os herinde at sige noget om hvorvidt du skal være bekymret eller Ej.

Er du bekymret synes jeg du skal kontakte din læge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes nu ikke du skal være bekymret, men synes du skal ringe til lægen, heller få det tjekket en gang for meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej!

Det havde jeg også - og også egentlig blod.. Din livmoder udvider sig jo helt vildt meget pt. og lidt gammelt blod kan godt ryge med ud i den forbindelse :) Brunt udflød = blødningen er stoppet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu heller ikke du skal være bekymret, men kan sagtens forstå du er det :)

Jeg ville ringe til min læge og hører ham/hende ad hvordan du skal forholde dig..

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke umiddelbart; det kan være ganske harmløst.

Mht læge så kan han/hun hverken gøre fra eller til, så med mindre du har onde smerter og bløder meget så bare ta' det som en irriterende oplevelse :rolleyes:

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det passer med at du normalt ville have fået mens nu, så kan det også være årsagen... Det er meget normalt at bløde en smule/have brunt udflåd lige omkring den tid i starten... Det havde jeg faktisk også selv....

Men ved selvfølgelig ikke om det passer med tiden....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det passer med at du normalt ville have fået mens nu, så kan det også være årsagen... Det er meget normalt at bløde en smule/have brunt udflåd lige omkring den tid i starten... Det havde jeg faktisk også selv....

Men ved selvfølgelig ikke om det passer med tiden....

Jo det passer vist meget godt... Min sidste mens startede d. 22. september

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER