majse86

Bange for om der er noget galt

28 indlæg i dette emne

Fra start har jeg haft voldsomme smerter i underlivet. Kommer gerne et par gange og gerne om aftenen og natten. Det starter med at stikke lidt og så river det nærmest. Så meget at jeg bliver kvalm, bliver forpustet og en smule svimmel. Og så står det på et kvarters tid for at forsvinde. Har ingen blødninger eller andet. Men det gør virkelig virkelig ondt. Nu ringer jeg til lægen i dag, selvom der er vikar og håber at de kan hjælpe med at undersøge mig en gang. Er simpelthen så bekymret. Kan de overhovedet se noget nu? Jeg er omkring 6+1 og er der nogen der ved hvad det kan være? Da jeg klagede over det for 14. dage siden, sagde lægen at det nok bare var ligament smerter, men at jeg skulle være obs på hvor det startede. Det starter selvfølgelig fra den side jeg har haft ÆL, så er så angst for en GUL :( Ihh altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige talt med lægen og skal derhen kl. 12. Og han ville nok sende mig på sygehuset til scanning. Hold op jeg er bange!!! Jeg håber bare sådan at alting er som det skal være!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber at alt er ok. krydser alt hva jeg kan for at du kan komme til scanning og se at alt er ok.

:goodluck :goodluck :goodluck

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også stærke ligamentsmerter i starten af graviditeten, hvor jeg begyndte at frygte en GUL.

Men min læge sagde, at så ville man slet ikke være i tvivl, fordi det ville være enormt smertefuldt. Men du er da heldig at de vil se på dig så tidligt. De fleste historier jeg har hørt, så vil de ikke se en der er så tidligt henne, fordi man alligevel ikke kan gøre noget.

Så det er da dejligt at de lige vil tjekke op og du så forhåbentlig får noget ro :kram2

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Jeg håber at scanningen idag kan berolige dig og forsikre dig om at det kun er ligamentsmerter.

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det gået til scanningen???

Jeg krydser fingre for, at alt er, som det skal være :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

bliver også helt nervøs på dine vegne.. håber at alt er iorden... ser frem til en positiv besked fra dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at alt er som det skal være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram og stort håb for, at alt er som et skal være. Mon ikke du enten har været ved lægen nu, og snart kan opdatere, tænker i hvertfald meget på dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Først og fremmest skal i have tusind tak :kram2 :kram2 :kram2

Det har været en lang dag.

Lægen virkede utilfreds og fik booket en scanning, da han mistænkte GUL. Så afsted på sygehuset til en meget hård ventetid. En ung kvinde kom fra scanning og havde bestemt ikke fået godt resultat og hold op hvor jeg græd som pisket på hendes vegne. Havde sådan lyst til at gå ud og tage om hende :( Av hvor gjorde det ondt. Blev endnu mere angst på mine egne vegne og var som stenet. Reagerede end ikke, da sygeplejersken kom og hentede mig og min mor, måtte prikke lidt til mig.

Jeg kom ind til den sødeste læge, sødeste sygeplejerske og studerende. Og her brød jeg så fuldstændig sammen, ligeså snart jeg åbnede munden og forsøgte at besvare deres spørgsmål. Var SÅ bange. Jeg blev undersøgt godt og grundigt. Og så kom vi til scanningen. Jeg turde ikke kigge, så min mor prikkede hårdt til mig og sagde at jeg skulle kigge i skærmen. Og den søde læge sagde: Kig nu på skærmen og rykkede den. Kiggede op på sygeplejersken, som smilende nikkede til mig. Og dér var den lille bitte baby.

Alt så simpelthen så fint ud, så lægen følte sig modig nok til at forsøge at få mig til at grine ved at sige at det jo helt klart var en lille dreng osv. Jeg fortsatte imidlertid med at tude :rolleyes Men hjertet blinkede meget meget fint :loveshower :loveshower

Han vidste ikke hvorfor jeg har de smerter. SÅ vidt jeg forstod, mente han umiddelbart at det er en kombination af ligament smerter, kombineret med min gigt og en masse muskelinfiltrationer.

Fik besked på at få fat i min gigtlæge, da jeg skal følges lidt mere grundigt pga. min gigt. Og så de når tid kommer, bedre kan vurdere om jeg selv må føde. Jeg har fået en masse øvelser jeg skal lave.

Men nu er jeg træt som et alderdomshjem. Det har været så mentalt voldsomt. Og fik alt for lidt søvn i nat, pga. de voldsomme dumme smerter.

Tak for alt søde piger :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se du læser tråden - håber du er i gang med en positiv update!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt alt så ud som det skulle! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor dejligt... har siddet og kigget mange gange efter din update... Hvor er det bare dejligt at høre at det er som det skal være. :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Hvor er i bare pragtfulde. Mange tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor dejligt... har siddet og kigget mange gange efter din update... Hvor er det bare dejligt at høre at det er som det skal være. :loveshower :loveshower

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en positiv opdatering :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej nu tuder jeg, det var da en dejlig nyhed. Hvor må det være fantastisk, at kunne se det lille liv, som du bærer rundt på, og som bare skal udvikle sig. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk opdatering!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange mange tak alle sammen.

Jeg er enormt glad og lettet. Har ret ondt efter alle de undersøgelser og er træt. Fysisk, men ikke mindst mentalt. Puha en hård dag.

Tak fordi I har tænkt på mig og været der for mig.

I er vidunderlige :loveshower :loveshower

Endnu er det hele lidt surrealistisk. Og frygten over de slemme smerter, har bare fyldt så meget. Så nu skal jeg lige nyde at jeg har det største mirakel indeni. Det er ubeskriveligt. Og jeg elsker den lille ballademager helt til skyerne :7himmel Den store frygt har ædt mig op. Smerterne er desværre ikke forsvundet. Men mine bekymringer fylder ikke helt så voldsomt. Og det i sig selv, er en kæmpe lindring!

Tak for :goodluck :goodluck og omsorg :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en dejlig opdatering :loveshower

Håber du kan få lidt bugt med smerterne :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii en skøn opdatering :loveshower

Håber at din gigtlæge kan hjælpe dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor er det dejligt at høre :loveshower :loveshower :loveshower

Det er godt, at alt er iorden med den lille!!!

Nu håber jeg og krydser fingre for, at du kommer af med smerterne snart!!! :goodluck

:kram2 :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER