tinapingvin

Har vi helt glemt ham her??

18 indlæg i dette emne

Nej da, ham har jeg bestemt ikke glemt, han er bare super god :loveshower :loveshower

Men hvis jeg var ham ville jeg nok snart få smidt et album på gaden netop inden man glemmer ham ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

døgnflue som langt de fleste vindere af lignende konkurrencer - bare lige en lille mening fra moi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh.... har sådan glædet mig til der kom et album med ham.... Er vildt spændt på hvad genren bliver... (forhåbentlig noget i den rockede ende :) )

Men begynder da at blive i tvivl om der nogensinde kommer noget... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er vist udkommet forlængst men eh...det var den forkerte der vandt! IGEN :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er meget lækker, men som alle andre deltagere i den type programmer, så bliver de fleste hurtigt glemt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhmmmm

Jeg aner ikke hvem han er :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, jeg forstår ikke der skulle være udkommet en??? Mette altså, det var den helt rigtige der vandt :)

Troldemor - jeg kan ikke åbne linket pt???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

døgnflue som langt de fleste vindere af lignende konkurrencer - bare lige en lille mening fra moi :)

Enig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :loveshower Jeg har også gået og ventet på at høre mere fra hans side - synes han er skøn :loveshower

Og nej - her har han helt sikker ikke været glemt... :D

(albummet ventes forresten først på gaden i 2011.... http://www.musiknyt.dk/nyheder/nyheder-artikel/artikel/x-factor-album-udsat/)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde glemt ham... har i øvrigt også glemt den/dem han dystet mod.. så det ellers (pånær endelig finale ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh nej han er bestemt ikke glemt her..... Nok det mest taltentfulde der er blevet spyttet ud af de der programmer hvis man spørger mig ;) :glad

Og synes egentlig det er fedt at han venter så længe med at udgive noget... For så er det virkelig gennemarbejdet, og han bliver kendt for sin musik i stedet for sin deltagelse i X-factor...

Synes det lyder lovende, hvis de to sange inde på bandbase, er stilen på pladen! :biglove

Jeg tror faktisk det er 100% med vilje han gerne vil "glemmes" lidt før han udgiver noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt, vi snakkede om ham den anden dag :) Om man dog ikke snart hører noget fra ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke bare det der sker efter sådanne konkurrencer?! :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps ham havde jeg glemt alt om, til gengæld har jeg flere gange taget mig selv i at tænke at det kunne være fedt med et album fra Tine, hun var da suveræn..

(Skib det første minut og femten :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps ham havde jeg glemt alt om, til gengæld har jeg flere gange taget mig selv i at tænke at det kunne være fedt med et album fra Tine, hun var da suveræn..

(Skib det første minut og femten :) )

Uha ja... var også vild med Tine.... Hun var bare knapt så "færdig" en musiker som Thomas... Men den stemme... nøj!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

døgnflue som langt de fleste vindere af lignende konkurrencer - bare lige en lille mening fra moi :)

Helt enig..

Var der ikke noget med at der skulle gå et år før at han skulle/ville/måtte udgive albummet??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER